523 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Aprilia RS 125 Aprilia RS 125

Sidder lidt og overvejer at købe sådan en svend. er der nogen der kan anbefale den, eller det modsatte?
Nogen der ved hvordan den lyder? har den en 'knallert' lyd?

Nogen der evt har en i nærheden af Esbjerg, ribe, bramming, varde som kunne tænke sig at vise den frem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RS 125
  • #1   7. apr 2008 Har selv haft en og var alt i alt godt tilfreds med den smiley det er en god begynder bike hvor du lærer at tage svingene uden alt for mange hospitals besøg smiley
    Mekanikken er også overkommelig så man kommer ikke ud i nogle dyrer ture på værkstederne hvis man er bare en smule fiks med en hammer og en flaske WD40 smiley I værste fald kan man købe en ny motor på ebay til INGEN penge smiley

Har en kammerat der skal af med hans hvis det er ? Mener det er en 98'er og står til 25.000... kan ikke huske antal km men det er ihvertfald ikke ret meget den har gået smiley skriv en meddelelse til mig hvis du skal have hans nummer smiley

• #2   7. apr 2008 ja, naturligvis har den knallertlyd smiley men det kan man jo også se som en charme!.
    http://www.youtube.com/watch?v=38KWeHRz-HQ&feature=related

den er først og fremmest designet med henblik på 16-18årige knægte i sydeuropa, og andre lande som har (den dybt fornuftige) lov om at man må starte på en micro-bike som 16årig. det gør den som startercykel overkommelig, og man bliver ikke fristet til at lave dumme ting før man kan smiley held og lykke med købet smiley

• #3   7. apr 2008 Det er da et skridt i den "forkerte" retning at gå fra din szr660 til en rs125, der er da meget mere maskine i den yamaha.

• #4   7. apr 2008 har aldrig kørt på szr'en... købte den da jeg var i afghanistan og har nu solgt den igen:) skal bare have mig en billig mc som er sjov at køre på.... hvad med gsx r 250?

• #5   7. apr 2008 hellere en gsxr250 end en forvokset knallert, det er da helt sikkert..

• #6   7. apr 2008 De gsxr250 e efterhånden noget brugte, og de fleste har haft en del ejere. Og de fleste nybegyndere, hvad det så medfører. RS125 Er en totakter, så husk at spørge hvornår den sidst har fået skiftet stempel.

• #7   7. apr 2008 en rs er en temllig sjov begynder cykel. jeg vil godt anbefale den en meget let cykel men 34 hk rotax motor. men stempel skal skiftes ved hver 10.000 ca men det er også til at finde ud af på sådan en maskine

• #8   7. apr 2008 Hellere en RS125 end en GSXR250 det er da helt sikkert...

En 2 takter skal have noget mere service end en tilsvarende 4 takter, men er man opmærksom på det, så er de stabile nok, og tilbyder umålelige store mængder underholdning.
    Nogle mener det er knallertlyd, selv mener jeg, at lyden af en hidsig 2 takter der får pisk, lyder af race. Det er kun en gravid kvinde med PMS syndromer der lyder mere arrig end sådan en racer :o)

• #9   7. apr 2008 Øøh Jesper....
    En gravid kvinde med PMS?? Nu er jeg godt nok ikke den store biolog, men mig bekendt harmonerer menstruation og graviditet ikke særlig godt? smiley

• #10   7. apr 2008 Anders: Normalt ikke, men naturen er finurlig, og det hænder nogle gange.

• #11   7. apr 2008 Der kan man se, så lærte jeg også noget idag smiley

Kommentér på:
Aprilia RS 125

Annonce