{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport af mc .
  • #1   27. jun 2023 For nogen år siden sku jeg ha en mc fra sønderborg til kbh.
    Fandt en hjemmeside hvor man opretter opgaven med tid og sted, og så får man tilbud fra forskellige fragtfirmaer. Som jeg husker det var bedste bud på 850kr.

    Jeg endte selv med at finde en anden, privat, der ku tage den med for en plov.
    Men det er en del år siden, priserne har nok ændret sig siden da.

    Kan ikke huske hvad siden hed, og ved en hurtig googling kan jeg se flere sider der tilbyder samme service med at sende opgaven i udbud og indhente uforpligtende tilbud. Så det må vist komme an på en prøve smiley tidspunkt er også afgørende for den endelige pris forestiller jeg mig


  • #2   27. jun 2023 Aktuel pris på Kbh. Aalb er ca. 2.000,-
    Så nok en anelse under med Korsør / Aalborg


  • #3   28. jun 2023 Hvis cyklen ellers er køreklar, så kører man selv og tager så evt. toget retur igen. Eller man lejer/låner en trailer og kører selv.

  • #4   28. jun 2023 Bor selv i Himmerland tæt på Aalborg. Jeg hentede en MC i Tikøb ved Helsingør i 2015. Broafgift og brændstof og en HEL dag. Ja det er sgu meget hyggeligt, men jeg havde betalt for transport fra Korsør hvis det var mig. De har også en transportforsikring på hvis der sker noget.
    jeg ville bare give de knap 2000 og ikke tænke mere over det.
    Tog løsningen er der også, men den dur heller ikke... Aner ikke hvad du skal have men kører du selv hjem med den og den har stået stille i måske 1 år eller værre. Så er der et tændrør der gir op eller der falder noget af.. Har du omregistreret den derovre med hele pakken, ja ok! Men din vejhjælp gælder først 24 timer efter den er tegnet. (har lige købt en bil og indreg, derfor ved jeg det med de 24 timer)

    Så alt i alt en "no brainer" hvis du spørger mig smiley


  • #5   28. jun 2023 Lej en gittertrailer, som den kan stå på og hent den selv. Hvis du ikke har set på/prøvet den endnu, kan du jo fortryde, når du står med ejeren.

  • #6   29. jun 2023 Hvis du selv gider køre, kan du leje en freetrailer for 75 kr... det billigt og den er lukket trailer!

  • #7   29. jun 2023 Prøv og stil op med brændstof og broafgift og hel dag der går med det.... Glem det hvis det er for at spare 335 kr .
    og nå nej! Man skal da også ha noget mad medmindre man gider en køletaske sandwich med smattet agurk i.
    Jeg gjorde det ikke, been there done that


  • #8   29. jun 2023 Hvis økonomien betyder så meget, så burde man nok slet ikke have en mc.
    Og slet ikke køre på ferie. Det er alt for dyrt. Benzin, mad, hotelophold o.s.v.
    Nej, bliv hjemme og ked dig til døde.


  • #9   1. jul 2023 jeg gav 1000kr hos de danske fragtmænd for ar få en MC fragtet fra Randers til Hillerød.. ellers så prøv på fragtopgaver.dk, så sender vognmændene tilbud til dig

Kommentér på:
Transport af mc .

Annonce