{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Vil ikke starte efter skift af stator {{forumTopicSubject}}

Hej håber nogen kan hjælpe
Sagen er den at jeg har skiftet stator og ensretter til at starte med fordi min gsxr 600 srad fra 98 i ladede efter jeg havde skiftet stator starter jeg cyklen og tjekker at den lader (hvilket den gør) køre derefter en lille tur kommer hjem igen og slukker den og bum… nu vil den ikke starte den giver kun et klik, kan heller ikke løbe den igang baghjulet låser bare fast og glider hen af asfalten. Har skiftet startrelæ og starter, men den giver stadig kun et klik men hvis jeg bliver ved med at holde den inde er det som om der er for meget modstand til at starteren kan dreje moteren rundt

Håber nogen kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke starte efter skift af stator
  • Don D
    Don D Tilmeldt:
    sep 2021

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 108
    #1   17. jul 2023 Jeg ville nok starte med at se om motoren reelt har låst af en grund, altså om du kan dreje krumtappen.

    Kan den heller ikke trækkes rundt i det højeste gear?

    Er der spænding ud til selve starteren når relæet trækker?


    Kan du have fået afmonteret en stelledning eller rykket andet elektrisk løst da du har skiftet stator?

    Har du haft noget adskilt der kunne blokere motoren i forbindelse med at skifte stator,
    som en del af starter mekanisme eller en bolt, møtrik det kunne være faldet ud?



    Sidst jeg havde en lignene problem var det en svømmer der havde sat sig og fyldt cylinder og motor med benzin.... .. Der er dog normalt overløb det ville løbe ud af.


  • #2   17. jul 2023 Hvis nogen skal kigge på det, så ind i FB gruppen: MC reperation, Skift af sliddele mm.

  • #3   19. jul 2023 Den med benzinen har jeg også prøvet, da var krumtaphuset rendt fuldt. Aftappede 2,8 liter olie sammen med ca 2 liter benzin. Prøv og skru tændrør ud og se om en cylinder er fyldt (sluk smøgen imens)

    Men det er lidt langt ude, tror mere noget er samlet forkert. Men det er dig der står med maskinen, af med det igen. Kan den så dreje derefter uden det er monteret var der noget og komme efter, og du skal så derefter samle det rigtigt.


Kommentér på:
Vil ikke starte efter skift af stator

Annonce