862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Parkering i Aalborg, tør man det? Parkering i Aalborg, tør man det?

Jeg har købt en sv650s, men jeg har desværre ingen garage.. Er der nogen der ved om der er mulighed for parkering i nærheden af Aalborghallen hvor den kan låses inde eller der er videoovervågning?

Ved ikke om det er for risikabelt bare at lade den holde i det fri?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering i Aalborg, tør man det?
  • #1   20. apr 2008 Hvor bor du henne da??

• #2   20. apr 2008 Du kan parkere lige hvor du har lyst til. P vagterne strejker

• #3   20. apr 2008 det har intet med en bøde at gøre smiley
    Det er nok mere pga tyveri smiley

• #4   20. apr 2008 Bøden er ikke noget problem, jeg bor tæt på Aalborghallen, så jeg kan parkere derovre uden problemer. Det er netop tyveri og hærværk jeg er nervøs for. Der er garager i vores gård, men der er ikke nogen ledige.

• #5   20. apr 2008 jeg er selv fra aalborg og kan da oplyse at statistisk så er pladsen ved aalborg hallen samt p.pladsen ved motor vejen ved scandic hotel de pladser i aalborg hvor der er mest hærværk og tyveri fra

• #6   20. apr 2008 Som Henrik siger er de steder de mest udsatte.. der er ikke lige så mange muligheder deromkring nej.. Kan den evt ikke stå i et hjørne i gården med et regnslag over?

• #7   20. apr 2008 Mads: Jo, det må jeg prøve at få lov til.. problemet er bare, at det er carpark der står for parkeringskontrol derovre, og det ville sikkert blive dyrt.

Tænkte at jeg måske kunne leje en garage (har en at dele den med) et sted i midtbyen, og så kunne jeg gå hjem derfra.

• #8   20. apr 2008 jeg kender et billigt sted i aalborg og leje garage plads....godt nok på østerbro men hvis du ikke har noget i mod en trave tur efter din bike så skriv så får du adressen

• #9   20. apr 2008 jo, jo.. der sker skam ting og sager i aalborg omegnen.. :o)
    de udsatte steder, aalborg øst - gug øst - vestbyen og AAlborg ØST!
    NB: VANGEN. = min ven christian fik indbrud i sin bil 2 gange på 4 år. også flyttede han, da anden gang stjal de hele bilen..
    han havde brugt bil fra 90 `erne med retlås og ok anlæg til højst 2000,- incl. side højtalerne..

• #10   20. apr 2008 jeg fik stjålet min pgo t-rex 110 ccm. i november - lås på retlås, lås på forhjulet til lygtepælen og lås på baghjulet.
    om morgenen var der kun forhjulet tilbage, som var låst fast til lygtepælen..

min ven jan fik også stjålet hans pgo t-rex, men det var en måned før min blev stjålet og han bor i ø-gade..

så.. husk alarm på din mc..

• #11   20. apr 2008 troels l..
    hvis du bor nær Aalborg Hallen..
    så skal du gemme din motorcykel RIGTIG godt væk, når der er fodbold kampe!!!!

• #12   20. apr 2008 Jeg tror planen må blive at blive skrevet op til en garage i gården, og så ellers holde den i gården med alarm og en pose over. Jeg er nok for doven til at gå til østerbro hver dag.

• #13   20. apr 2008 troels l..

når du låser din motorcykel fast i gården.. så lås baghjulet fast til et sted. så tyvene ikke bare piller forhjulet af og render med resten.. også på en trailer eller i en varevogn..

• #14   20. apr 2008 Der var lavet en test i bike.dk
    som du kan gå ind og tjekke.. der står nemlig at ca. 15 procent af motorcykelisterne har fået deres motorcykel stjålet.

Prøv lige at tænke på, hvor mange procent af dem, som har en motorcykel er låst inde et sted`??

• #15   20. apr 2008 et lille tip....den ejendom på vesterbro lige ved siden af aalborg hallen hvor der er en spille hal i stuen.
    jeg har familie som har boet der....de har garage kælder under ejendommen og ved at de i hvert fald tidligere lejede ud til folk uden for ejendommen hvis der var ledige pladser.
    måske et forsøg værd at rende op og tage en sludder med vice værten eller hvem der nu står får udlejningen

• #16   20. apr 2008 Få en god alarm på. Jeg har selv en scorpio s500 eet eller andet. Efter at have fået stjålet en mc skal jeg aldrig have en uden en alarm.

• #17   20. apr 2008 Hvor er det entlig totalt sindsygt at man er nød til at fortage alle mullige foanstatninger, låse kælder gps alarm overvåning osv osv bare for at man kan have ens egen ting i fred.... Og ja og så er det jo ikke engang sikkert at man kan det.. fuck hvor er jeg entlig træt af det pis... jeg selv har også nærmest tyndskid når jeg parkerer, og jeg har 100 låse med... pis hvor er det trals..... at det skal være sådan......

vi må alle være mere obs på hinandes mc- bil mv at hvis man se noget der bare så meget som lugter af tyveri, at man så reagerer med at blande sig eller politi.......

stave plade er sendt...

Kommentér på:
Parkering i Aalborg, tør man det?

Annonce