{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.161 visninger | Oprettet:

Dårlig service fra forhandler ! {{forumTopicSubject}}

I sensommeren sidste år, købte jeg en Suzuki GSX400R hos Køge mc og båd center. Prisen på denne var halvpebret, men MC'en var i flot stand. Da vinteren kom, besluttede jeg mig for at køre den til vinter opbevaring hos Køge MC center. Jeg havde fået en udemærket betjening inden handlen, så dem havde jeg tiltro til.
Efter vinteren glædede jeg mig til at hente min MC. Men det var nær gået i vasken ! På den aftalte dato for afhentning, viser det sig, at den ikke rigtig er klar.
De hævder at det bestilte olieskift inkl. filter, rep. af horn (på reklamation), 1stk joker400 (hva' det så er) á kr57.60, 1stk fuelstabilizer á kr25.60
+ 1.5 time vask og afvask (som vist ALDRIG blev foretaget!) á kr339 er lavet. Så jeg beder dem om at køre min mc frem, så jeg kan komme hjem. Det er der ingen
problemer i. Jeg studser godt nok over, at den er så støvet da mekanikeren kører den frem. Den ligner noget der har stået på stranden hele vinteren.
Men hornet var lavet, så jeg var godtroende nok til at sige god for det.

Jeg går ind for at betale de 2204 kroner inkl. moms de beder om.Prisen for 1 mdr opbevaring lyder på kr150. Dette ganget med 3, giver kr450 + kr422.20 (for div. væsker og vask) = kr872.20Deres værksteds pris er kr339.Altså har de brugt kr1331.80 på at skifte olie og filter. Hvilket svare til rundt regnet 4 timer ! Et originalt filter til min model koster kr44.50 (det nye filter var et vesrah uoriginalt) og der kan være 2.5 liter olie på. Så det bliver vel til ca. 3 timer når man regner prisen af olie
og filter fra. underligt, og dog... For hvis man kigger ind på deres værksted undrer man sig ikke !! Der roder meget !Desværre tænker jeg ikke viddere over det, da det er første gang jeg har en mc til opbevaring. Øv øv, tarveligt !

Ikke lang tid efter jeg var kommet hjem med den, måtte jeg til mekaniker
med min bagdæmper. Den sprang læg lige pludselig. 5000 kroner kostede det mig !

Godt 3 måneder senere er der vrøvl med motoren. Den tikker, og dagen før jeg skal på værksted sætter den sig. Jeg triller den ud af indkørslen, og puf paf pof donk KLONK! Så skal jeg ikke længere ! Da dette sker har jeg
kørt små 2000km på den "nye" olie. Det viser sig, da jeg tapper olien af for at skille motoren ad, at den er tynd og kulsort ! Derfor tror jeg (og andre der har set den) ikke at den er blevet skiftet.
Det klager jeg selfølgelig over til Køge MC center. Men de holder på at den er skiftet.
Motoren bliver skilt ad; alle 4 hovedlejer er ødelagt, alle 4 plejlstangslejer er ødelagt, der er faktisk et der er flækket, og dette resulterer så i en smadret
krumtap ! Efter endnu en tur til Køge MC, vil Kim bidrage med alle 8 lejer. Han vil ikke påtage sig skylden. Han syntes bare det er synd for mig !??. Han mener at krumtappen kan pudses - endda at jeg selv kan gøre det!
Krumtappen er dog så slemt tilredt, at den skal slibes og poleres.
Ergo skal der passes overstørelses lejer til. Så hvordan i alverden kan han "bare" bestille lejer ? Efter et par tlf samtaler og et besøg mere, bliver vi enige om at han skal betale kr2000 + moms af en motor til kr10.000
som jeg køber hos en hugger. Altså kr2500.

Da motoren er købt og der er lavet 2 seperate reginger kører jeg ind til Køge MC, IGEN. Men men men... I mellem tiden er Kim begyndt at regne alle priser ud inkl.moms. Så han vil altså kun af med kr2000. Han holder på det er det, der er aftalt! Suk...

Nu, efter en gennemgang af den "gamle" motor. Viser det sig at der sidder 4 forkerte tændrør i. De er slet ikke til min model. Det forklarer måske de startproblemer jeg har haft !? Går man ikke en brugt MC efter, inden man vurderer den og sætter den til salg ? Åbenbart ikke hos køge MC.

I alt har jeg brugt lidt over kr20.000 på reparationer når jeg får den tilbage, fra et andet værksted ! Jeg er meget utilfreds med behandlingen og deres værksteds service. Det er ikke et sted jeg vil anbefale til andre !! Tværtimod !
Det burde ikke være muligt at drive en forretning på den måde ! Det er da flot nok, at ville bidrage med penge når en kunde har problemer - Især når man bestemt ikke
har noget med problemet at gøre!? (læs: ironi)
HOLD DIG OG I SÆR DIN MC FRA KØGE MC CENTER !!

- Nordskov


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig service fra forhandler !
Kommentér på:
Dårlig service fra forhandler !

Annonce