{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

hvilken racer skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Godaften, efter en fed dag på langelinie så er jeg ved at finde den cykel jeg skal ha. er 187 høj og vil rigtig gerne ha en racer. har set en aprilia 1000 en gsxr 750 fra 04 og et par andre super lækre cykler idag. Vil bare gerne høre folks mening om hvilken der ville passe min højde godt. alle racere er velkomne. He He

Venlige hilsner fra Marc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken racer skal jeg vælge?
  • #1   26. apr 2008 Det kommer da meget an på hvad den skal bruges til? Hvad dit budget er, og hvad du selv kan holde til?
    Der er milevidt forskel på en rsv mille og en gsxr 750. Ikke kun på kørerstillingen som du fokusere på, men også på den måde de faktisk kører på, hvis det da har betydning for dig?

Ud fra din sparsomme info er det svært at komme med gode råd, men der er generelt mere plads på større cykler (ccm mæssigt). Du kan da med fordel gå efter sådan en mille som du omtaler, eller måske en fireblade eller en triumph 955i?

Men ja, hvor afgørende er det for dig at du skal kunne side på den 10 timer af gangen? Skal den bruges til bykørsel, ferieture eller søndagsrace med gutterne?

• #2   26. apr 2008 ja den skal mest bruges til ren hygge kørsel. synes bare den nye mille 1000 er så fed, og den virker også til at være en lidt støre racer en andre.

• #3   26. apr 2008 Jeg har selv lavet lignende indlæg engang - jeg blev råddet til at prøve nogle forskellige - og kan kun sige det samme.. Nogle mennesker sidder godt på noget, nogle andre på noget andet.. Jeg sidder rigtig godt på mn R6, selvom den er rimelig lille og jeg er 191...

• #4   26. apr 2008 Ja, det er meget forskelligt, men Magnus hører nok til mindretallet der er så høje og finder sig tilpas på en af de nyere 600 hardcore racere. Jeg kender i hvert fald mange der ikke kan klare dem, men de vejer så måske også lidt mere:) Måske handler det også om at det ikke er nemt at få fra en litercykel med over 100Nm til en 600.

Men umildbart lyder det da bare som om du skal ud og prøve en mille!

Men hmm, har du noget erfaring med at kører mc? Det er en hidsig starter:)

• #5   26. apr 2008 ja jeg har noget erfaring. vil ikke kalde mig for en rutineret cyklist, men har da kørt.. he he. bare man har hovedet med sig, så tror jeg det går. er en mille ikke støre en en r6. den ser meget støre ud

• #6   26. apr 2008 magnus. har også prøvet at side på en ny r6. en rigtig fed cykel. vildt flot design. har du ikke et billede hvor man kan se dig fra siden på den. synes nemlig jeg så lidt stor ud på den.

• #7   26. apr 2008 Jo, det er den... Den er fysisk større, men også mere rummelig at være på...
    Altså jeg kører jo fireblade, så jeg skal ikke have sagt noget om erfaring kontra heste... Det styre du 100 % selv:)

• #8   26. apr 2008 ja præcis. he he. så lige du var 19. men hvad, hvis man selv ved hvad det er man har at gøre med, så skulle det nok gå.

• #9   26. apr 2008 Jeg kan godt anbefale Millen selv om du er 187 høj...

Ja en R6 er super fesen i forhold til millen meget lille og spinkel, men det skal lige siges at millen bestemt ikke er klodset...

• #10   26. apr 2008 yamaha`s R6 er i 20087 en af de højeste mcère . den har sædehøjde på 85 cm hvilket absolut gør at de høje ikke ser forkerte ud på den .
    den ER mindre i bygning end en mille men det ER jo altså også en noget mindre motor den rummer .

• #11   26. apr 2008 2008 :-).

• #12   26. apr 2008 Har kun prøvet at sidde på en r6 2002 model ,så har ingen erfarring med de nye....

Præsi. har læst i 20087 er sædehøjden 1meter pga den menneskelige udvikling he he :o)

• #13   26. apr 2008 He He så tror jeg sku alle kan være med... har lejlighed i sverige så jeg slipper med at gi omkring treds for en mille fra 06. ved bare ikke rigtig med forsikring af den. har memlig kun optjent to år i bil. Men den er sikkert også billigere i sverige

• #14   26. apr 2008 jeg vidste jo den ville komme så derfor smed jeg lige en rettelse ind :-).

• #15   26. apr 2008 Bummelum priserne på mc i sverige er væsentlige højere i forhold til bilforsikring...

Og der er vist noget med de er steget pga noget afgift eller lign....

• #16   26. apr 2008 oki. det skal vidst lige undersøges, for den er vidst rimelig dyr at forsikre i danmark tror jeg. he he

• #17   26. apr 2008 Mc forsikringer er også dyere i de gode sommermåneder

Feks. hvis du giver 12000 om året så er de 6 gode mdr dyrer en de sidste 6 mdr hvis man gerne vil afstille den om vinteren

• #18   26. apr 2008 ja det jo lige det. men det er jo også nu det er sjovt. he he. hvad gir du for din om året, og hvor lang tid har du kørt... super fed cykel du har dig. er vild med den

• #19   26. apr 2008 Mig???

Giver 7800.- kasko om året 7års skadefri...

Har kørt sammenlagt 3-4 år

Men der sker noget på en mille når man drejer håndtaget ,den trækker godt helt fra bunden og op

• #20   26. apr 2008 ja jeg hørte også en idag ude ved langelinie.. den lyder jo også for fed sådan en. håber lidt på jeg kan få en forsikring for omkring 10 tusinde i sverige med to års skadesfri kørsel i bil.

• #21   26. apr 2008 Tror det bliver svært til den pris ,men håber det lykkes for dig... super fed maskine ,med dejlige kører egenskaber og især Factoryén er også vildt lækker...

• #22   26. apr 2008 ja det er helt vildt. ja jeg håber virkelig det lykkes for mig, for vil gi min højre ... for den.. he he... du må ha en fed dag i morgen i solen på din cykel.

Kommentér på:
hvilken racer skal jeg vælge?

Annonce