5 uger - venter stadig 5 uger - venter stadig
Hvis folk kan huske mit uheld, henviser:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=77100
som skete for 5 uger siden er der lige en ny update...
efter 2uger kom taksatoren på, og valgte at den skulle laves. 17 dele skulle skiftes ialt, har dog ikke set listen med kun snakket over telefonen med min mc-forhandler.
Delene blev bestilt hjem, men men men.. Jeg har nu i 3 uger ventet på en slags "skærm/skjold på venstre støddæmper".. Nu har vejret været så godt, og det kribler i hele min krop. Jeg er ved at gå til....! Snakkede med forhandleren idag, og de sagde at de ville få den i næste uge, og derefter påbegynde at samle min maskine.. Nu går jeg og krydser fingre for at den bliver klar til næste weekend, for jeg kan bare ikke vente længere...
Ringede til min forsikring for at høre, om jeg kunne få en lånebil sat til rådighed, da jeg faktisk ikke har haft noget transportmiddel i 5uger, og IF sagde at jeg skulle kontakte "ALKA" hans forsikring, da de skal lægge ud. De sagde at de godt kunne give mig en låne bil, men at de kun dækkede udgifterne "de dage hvor der blev arbejdet på maskinen". DVS... alle de dage "5 uger ca." - et par en dag eller to, hvor forhandleren ikke arbejder på den, vil jeg skulle betale leje for bilen.. Det gjorde mig virkelig sur, og fik mig til at smide røret på... Inden da, blev jeg dog også lidt tosset, da konsulenten inde ved ALKA, sagde at han ikke kunne se at det var hans kundes skyld. Jeg spurte pænt hvorfor? fik svaret; de har sendt et brev til ham, men ikke fået noget svar endnu.... Er glad for at der er kasko på mit SVin, for med sådan en taber der er kørt ind i mig, kunne det godt trække meget langt ud... kom lige af med nogle frustrationer....
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 223
Jeg var da flippet helt ud over det...!
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 275
Jeg savnede også mit SVin i 3 uger efter en klaphat havde påkørt mig, bare for at få skiftet udstødning, luftfilter og rullet PCIII ind....
Er det Bruun Larsen din SV står hos ?
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 69 Svar: 221
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 275
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 69 Svar: 221
5 uger - venter stadig