805 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

5 uger - venter stadig 5 uger - venter stadig

Hvis folk kan huske mit uheld, henviser:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=77100
som skete for 5 uger siden er der lige en ny update...
efter 2uger kom taksatoren på, og valgte at den skulle laves. 17 dele skulle skiftes ialt, har dog ikke set listen med kun snakket over telefonen med min mc-forhandler.
Delene blev bestilt hjem, men men men.. Jeg har nu i 3 uger ventet på en slags "skærm/skjold på venstre støddæmper".. Nu har vejret været så godt, og det kribler i hele min krop. Jeg er ved at gå til....! Snakkede med forhandleren idag, og de sagde at de ville få den i næste uge, og derefter påbegynde at samle min maskine.. Nu går jeg og krydser fingre for at den bliver klar til næste weekend, for jeg kan bare ikke vente længere...
Ringede til min forsikring for at høre, om jeg kunne få en lånebil sat til rådighed, da jeg faktisk ikke har haft noget transportmiddel i 5uger, og IF sagde at jeg skulle kontakte "ALKA" hans forsikring, da de skal lægge ud. De sagde at de godt kunne give mig en låne bil, men at de kun dækkede udgifterne "de dage hvor der blev arbejdet på maskinen". DVS... alle de dage "5 uger ca." - et par en dag eller to, hvor forhandleren ikke arbejder på den, vil jeg skulle betale leje for bilen.. Det gjorde mig virkelig sur, og fik mig til at smide røret på... Inden da, blev jeg dog også lidt tosset, da konsulenten inde ved ALKA, sagde at han ikke kunne se at det var hans kundes skyld. Jeg spurte pænt hvorfor? fik svaret; de har sendt et brev til ham, men ikke fået noget svar endnu.... Er glad for at der er kasko på mit SVin, for med sådan en taber der er kørt ind i mig, kunne det godt trække meget langt ud... kom lige af med nogle frustrationer....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5 uger - venter stadig
  • #1   14. maj 2008 De skal da bare give dig noget at køre i/på så længe din cykel står på værksted der er da slat ik noget at diskutere der.. for du kan da ik bruge den de dage hvor mekanikeren ik arbejder på den alligevel..!!! så det er da noget pis den konsulent du har snakket med har fyret af der...
    Jeg var da flippet helt ud over det...!

• #2   14. maj 2008 Forstår VIRKELIG godt din frustration! og jeg føler dybt med dig!!!
    Jeg savnede også mit SVin i 3 uger efter en klaphat havde påkørt mig, bare for at få skiftet udstødning, luftfilter og rullet PCIII ind....

Er det Bruun Larsen din SV står hos ?

• #3   14. maj 2008 ja den står ved bruun larsen. abstinenser!!!!

• #4   14. maj 2008 hmm... hver gang jeg er dernede virker det også bare som om tiden står stille.... de virker ikke som de mest travle mennesker... men kender ikke forretningen godt nok til at skulle kunne sige det, og heller ik værkstedet.

• #5   14. maj 2008 Jeg har kun haft gode erfaringer med deres værksted, selvom jeg syntes deres priser er lige lovlige høje.. Men det er ikke deres fejl, at taksatoren var langsom til at komme, og at den ene ting er i restordre fra japan... Det er bare ærgeligt... smiley

Kommentér på:
5 uger - venter stadig

Annonce