Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  USA 5 uger
  • #1   3. aug 2015 Hej Michael ,- har lige hørt noget om global et eller andet = tidlig vinter på de der kanter, så husk Thyborønhabitten...:-)

• #2   3. aug 2015 Jamen så må jeg jo hellere have hjelmhuen med også smiley

• #3   3. aug 2015 Fedt, hvad skal du give for at give motorcyklen en sejltur? smiley

• #4   3. aug 2015 Det er alligevel utroligt hvis det hænger bedre sammen end at leje.. Hvordan gør du med forsikring? dækker den også der?

• #5   3. aug 2015 God tur smiley

• #6   3. aug 2015 Tak Tom.............. Starter lige med vi er 11 cykler, så vi lejer en hel container den koster ca 80 kg tur/retur så kommer der en transport forsikring ca 0,5 % af beløbet man forsikrer for. Forsikring tegner vi ved et canadisk selvskab koster ca 3500.
    Så jo det er billigere end at leje, og så er det jo sjovt at kunne sige man har sin egen mc med ..!!

• #7   3. aug 2015 WAW .
    kanon fedt, kan i have en super tur, og husk at lægge et foto album ind her så vi kan se lidt om turen,

mvh

ps og om der var nogle gode patter derover også .

• #8   3. aug 2015 Håber den bliver en god tur. Husk nu at få taget et par billeder så vi kan kigge dem engang over en kop kaffe. smiley
    Jeg glæder mig også til jeg skal afsted her den 15 sep.
    Har bestil 2 dage i tato stolen så jeg kan få mere lavet på mit nordisk tema, og har også bestil flere tun dele til mc så jeg kan få bygget mit monster motor færdig snart.
    Kør nu forsigtig og pas på dig selv.

• #9   3. aug 2015 5 uger i usa med motorcykeltur er så fedt , at have sin egen med er da fuldstændig vanvittig fantastisk , håber i alle får en kanontur-

• #10   4. aug 2015 Sådan skal det gøres.

Men giver i 80 klik hvor stor er den.

Synes det lyder ret dyrt.. hvis det er med skib.

• #11   4. aug 2015 Kanon. God tur !

• #12   4. aug 2015 Min onkel er pt. i USA på en 6 ugers tur med hans Harley.
    De var vist lidt over 20 mand, som fik deres cykler med over, hvor prisen endte på ~2500 kr incl forsikringer, hvis jeg ikke husker helt galt.
    Man skal også huske at få serviceret sin cykel der ovre, samt få nye dele på - så slipper man med stor sandsynlighed for at betale import moms/told af det smiley

• #13   4. aug 2015 Shit, bare det var mig. Go tur
    Busa ska nok ikke tage med, han falder død om:)

• #14   4. aug 2015 aahhh.
    mon ikke jeg kan klare sådan en tur .

smiley :)

mvh

• #15   4. aug 2015 #14 Du er godt klar over at amerikanerne er meget anderledes??? Hvis du råber PATTER der ovre på samme måde som du plejer, får du nok livstid x3 for usømmelig opførsel smiley smiley

• #16   4. aug 2015 he he , sikke noget tis .

så må jeg nøjes med at tænke det ,
    skal sgu ikke have noget ballade .
    smiley smiley
    mvh

• #17   4. aug 2015 Du ved vel godt at man ikke må amme i offentlighed i "land of the free. - og vrøvlet fortsætter smiley " så du må sgu nok indstille dig på tørmælk smiley smiley

• #18   4. aug 2015 # 12 cf Jeg skal ikke sige det er lyv men vi har lavet sådanne ture 5 gange før og aldrig noget der minder om den pris !! Hvis det er sandt så vil jeg meget gerne i kontakt med din onkel, det kunne jeg bruge til næste trip..
    # 10 Rene ja 80 klik er mange penge dette er en 40 f hc container , men der er en hel del indfortoldnings papirer og emulutions godkendelser osv der bliver lavet af speditøren til prisen. Det er ikke ligesom at sende et brev fra kbh til århus smiley

• #19   4. aug 2015 Kører i ,i 5 uger `? hvor mange km , hvorfra og hvortil , (jeg kan ikke komme med , men drømme kan man jo altid smiley

• #20   4. aug 2015 Vi kører i 30 dg fordi forsikringen køber man for en md ellers hedder det 2 md, Og så er det jo dobbel op og den er ikke billig i forvejen... Denne tur regner vi med ender på 6-7000 km.
    Vi starter i New Jersey kører mod nord til OCC , Nigara falls gennem Canada syd om Lake Michigan til Chicago, millwaukee og så mod syd ned over Indianapolis Louisville Nashville Tupelo Montgomery Panama city tager vest kysten af Florida Tampa Napels Everglades til Key West. Og så op af østkysten Miami Daytona Jacksonville og skiber ud fra Savannah. Og så er den ferie vist brugt !!

Kæft en stil jeg fik skrevet her !!

• #21   4. aug 2015 ja men en god stil smiley håber vi får mulighed for at se foto fra turen , håber i får en rigtig god tur.

• #22   4. aug 2015 Tak tak smiley Skal nok prøve at huske billeder !! Har ca 21000 til at ligge fra tidligere ture smiley Håber engang at få tid til at sortere lidt

• #23   5. aug 2015 #18 - Jeg kan prøve at høre ham efter hvordan turen er kommet i stand, hvem der stod for det, og den præcise pris når han kommer hjem smiley

• #24   5. aug 2015 Har kørt flere gange derovre på lejet HD. Koster ca 1kg pr. dag, så de nævnte priser lyder særdeles ok...

• #26   5. aug 2015 Det villle være kanon cf, tak

• #27   18. aug 2015 Nu skal jeg kun sove 11 gange smiley smiley

• #28   19. aug 2015 Michael R

Nej det lyder bare af meget, får tit vare hjem med fly fra USA,,, selvom vi tit er oppe på flere tons så kommer det sgu aldrig over 30klik med alt.

• #29   19. aug 2015 # 28 Kan da godt ske vi bliver tørret, Må undersøge det nærmere inden det næste trip..... Men er der gode råd og ideer er jeg meget lydhør !!!
    Den her er den 6. container vi sender afsted siden 07 , og priserne er bare steget i takt med alt mulig andet i denne verden. Der har selvf været forskel og vi har shippet ind eller ud på øst el vest kysten

• #30   19. aug 2015 Hvem bruger i

Jeg bruger DSV eller leman door to door

De står for alt

• #31   19. aug 2015 Har brugt DSV de sidste 3 gange

• #32   20. aug 2015 Så prøv Leman.

• #33   28. aug 2015 Så skal jeg kun sove en gang så er det afsted smiley smiley smiley Mandag morgen pakker jeg bobben ud og så afsted,,,,,,, Håber i også får godt køre vejr herhjemme

• #34   29. aug 2015 tak og
    god tur min ven og pas godt på dig selv .
    smiley smiley
    mvh

• #35   29. aug 2015 Tak tak Busa

• #36   2. okt 2015 Så er den tur overstået...... fik kørt 7800 km på turen så lidt fik vi da set. Nu venter jeg bare på bobben kommer hjem igen, der er noget rengøring og service der skal overståes smiley

• #37   2. okt 2015 godt at have dig tilbage i god behold, og godt at høre at i fik kørt og set en masse, du smider vel lidt foto op i dit album på et tidspunkt .

mvh

• #38   2. okt 2015 Tak Busa ja skal nok få lidt fotos på engang , men de ligger lige på min " rejse pc "
    endnu så skal have dem overført smiley

• #39   25. okt 2015 Nu har jeg fået lavet et fotoalbum af mit trip i 2009 smiley Håber jeg får taget mig sammen til at få lavet de andre i løbet af vinteren. Såååå prøv at tjekke det ud og kom gerne med kritik så bliver de andre måske bedre smiley

• #40   18. nov 2015 Sådan ... fik "bobben" hjem i mandags og i dag har den fået tur med renser og sæbebørste.. Så nu skal vinteren gå med at lave service og få nye sko på den. Og så skal den nok også gåes lidt efter i kanterne, den har rundet 43500 nu !!
    Bliver hyggeligt med lidt timer værkstedet.

Kommentér på:
USA 5 uger

Annonce