{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vtr 1000 firestorm vs zzr 1100
  • #1   18. maj 2008 De er jo vidt forskellige de cykeler så tror ikke rigtig at du kan bruge meninger til noget.

Hvis du ikke har prøvet V2 motor, så ville jeg tage ud og prøve den først, for der er stor forskel fra en r4 og sådan en. Enten elsker du det ellers hader du det.

• #2   18. maj 2008 ellers tjek min

• #4   18. maj 2008 Ja.. zzr1100 er nok den der mest minder om din cbr mht. kørestil. Den styrer bare bedre og er en del hurtigere...

• #5   18. maj 2008 har kun hørt godt om v2 motor og mange af dem har nok heller ikke fået så mange klø som en zzr har kan lide dem begge på hver deres måde er der nogle som ved om en v motor holder korter ind en alm motor

• #6   18. maj 2008 Rent faktisk har Minimotor i Kolding en fed billig RSV Mille stående, den kan du garenteret få lov til at prøve, den ligger i samme prisleje som Hondaen, men er lige et tak federe syntes jeg.

• #7   18. maj 2008 heine nej bestemt ikke, de tager jo maget mindre omdrejninger, så vil da sige tvært om

• #8   18. maj 2008 Jeg forstår ikke helt hvad andres meninger om hvilken maskine de syntes bedst om!!! Har du tænkt dig at vælge ud fra hvad andre tænker eller mener ? smiley
    Prøv de maskiner som du finder intr. og vælg ud fra din egen kørestil, vaner og temperament, - så er du sikker på at du også bliver glad for maskinen lang tid efter;-)
    Held og lykke med det.

• #9   18. maj 2008 nu forstår jeg så ikke hvorfor en v-2er ikke skulle have fået så mange tæsk???

• #10   19. maj 2008 Jeg tror du i begge tilfælde kan møde noget, der er svinekørt, men såmænd nok også finde noget godt.

R4 og V2 er temmelig forskelligt - oftest er detsådan at R4 er hurtigst om mest levende når man er højt oppe i omdrejninger, mens V2 har større dynamik(moment) ved lavere omdr-tal. Hver ting sin charme, men det iver V2 en generel fordel i smidighed og roll-on acceleration og R4 en fordel i tophastighed og "lyskryds-accellerationer"

Og så er der lyden - V2 lyder som en MC smiley

I øvrigt er jeg helt enig med Kim S. Det er da dig, der skal køre på det, så det kan næppe være os andre, der skal fortælle dig, hvad der er mest egnet for dig.

Kommentér på:
vtr 1000 firestorm vs zzr 1100

Annonce