436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Arlenness Læder jakke.. Mangler inder Arlenness Læder jakke.. Mangler inder

Halløj... dum som jeg var her for 14 dage siden køre jeg en tur til køge på mc med taske på.. undervejs åbner tasken uden jeg opdager det og ud falder foret til min læderjakke... jeg opdager først at den er åben da jeg står af motorcyklen i køge.. jeg ville høre om der måske er nogle der har set den eller måske kender en der har sådan et for. man kan nemlig ikke købe det løst. jakken er størrelse 54 og helt ny.. kan være der er nogle der har prøvet det samme som måske har en idé.

Mvh Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arlenness Læder jakke.. Mangler inder
  • #1   27. maj 2008 så det er fra Hvidovre afkørslen til Køge C afkørslen. kan ikke afslå den har taget en tur på en lastbil og måske er havnet længer mod syd eller mod broen.. =)

• #2   27. maj 2008 lennart... så skal han godt nok være dygtig hvis han kan det for de biller er i linket er i hvertfald 1,5 til 2 år gamle og det er et minumum...

og ja det kan se vis man zoomer in på noget man ved der er ændre...

men da træls at du har mistet dit for.... og det er da endlig jevnt dårligt at du ikke kan få et nyt for... du kan ikke købe noget fra en anden jakke der passer i ????

Kommentér på:
Arlenness Læder jakke.. Mangler inder

Annonce