{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.103 visninger | Oprettet:

Motorcykel stjålet! {{forumTopicSubject}}

Min motorcykelcykel blev sjålet for ca. 1 time siden fra Christians Brygge nr. 8. På parkeringspladsen overfor det Kongelige bibliotek.

Det drejer sig om en blå Kawasaki ER-6F reg. HE 13 og så kan jeg ikke huske resten.

Jeg så hændelsen senere på video da pladsen er overvåget.

En motorcyklist og en hvid varevogn med noget rød grafitti og et sort logo kører ind på p-pladsen. Bilen bakker op til min mc og to mand bærer den ind i bilen. De kører begge væk i bilen og lader en gammel honda stå med reg. EV 13 674. Dette nr. er meldt sjålet til politiet.
Hondaen ser ud til at have fået en hurtig gang sort maling på tanken, den er fra engang i 80'erne med guldfarvede fælge og dobbelte skivebremser uden kåbe.

Jeg prøver senere at ligge billeder af den, men ved ikke helt om jeg kan gøre det her på arbejde.

Varevognen forsvandt af Christians Brygge mod Langebro omkring 23:30.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel stjålet!
  • #1   6. jun 2008 for helvede hvor er det trist at læse om alle de uheldige mennesker som får stjålet deres cykel smiley Man tør næsten ikke og lade den stå på vejen herhjemme....... smiley

  • #2   6. jun 2008 Hvor er det surt for dig, Lotte:-/ - håber du finder den igen.............men øvøv, trist at det skal være sådan efterhånden, at man ikke kan ha´noget i fred..........

  • #3   6. jun 2008 sikke noget møj! men fat mod, så længe en masse ser dette indlæg bliver varebilen nok nem at finde igen!

  • #4   6. jun 2008 Sådan noget skidt. Bor på Amager. og jeg holder øje. Kommer i omrpådet konstant, og varevognens beskrivelse lyder letgenkendelig!


  • #5   6. jun 2008 Enig Cartman, De skulle bruges i 1 mdr. som opvarmnings stykke på en dragbane... Er der så noget tilbage af dem, ja så skulle de tæskes til døde med en flad badebold!!!

    Jesper


  • #6   6. jun 2008 Sur røv.. de skulle sparkes i bollerne......

  • #7   6. jun 2008 gad vide hvem det er som hovedsageligt stjæler motorcyklerne. nogle fra øst landende eller polen. tror sku ik det er nogen fra det hjemlige, jeg er iværtfald aldrig blevet tilbudt noget fra en stjålet motorcykel. forstå mig ret alle har næsten prøvet at blive tilbudt elektronik uden kvittering. at tage imod er så en anden sag.



  • #8   6. jun 2008 Jeg kan så komme med nogle opfølgene bemærkninger.

    Den cykel de efterlod blev tjekket på stelnr. - den var sjålet og ommalet fra rød til sort. Nr.pladen der sad på er sjålet fra en helt tredje cykel.

    Havde jeg bare set på kameraet noget før var jeg løbet ned og slået dem i hovedet med en maglight lygte - en af de store!


  • #9   6. jun 2008 Lotte Kampmann O

    kan du se hvad det er for et logo der er på den bil... og evt andre kende tegn. så vi kan hjælpe dig med at se efter bilen..



  • #10   6. jun 2008 Holda kæft hvor surt!! Hmm synes jeg også hælder til dem fra østlandene/ polen der har lange fingere for synes efter de ér kommet og arbejdet her er der forsvundet mange mcér. det er jo også let nok at tage en med i bilen når de engang køre hjem på weekend....

    Men surt at høre lotte vi må holde øje med den....


  • #11   6. jun 2008 Må man lægge sådan en video på nettet? Det ville hjælpe en del smiley

  • #12   6. jun 2008 Billederne er desværre ikke skarpe nok til at jeg kan se logoet.

    Jacob R: Nej det må man ikke, da det er billeder fra et overvågningskamera. Det er kun politiet der må offentliggøre sådanne billeder.

    Så kan jeg bare håbe på at sagen hurtigt bliver afgjort af forsikringen så jeg kan nå at få en ny - der er jo kampagne på den model. Jeg vil bare ønske jeg kan få en i samme farve. Selvom den var fra sidste år, føltes det stadig som en ny maskine da den kun havde gået lige over 5000 km.


  • #13   6. jun 2008 Har du Kasko så har forsikring 1 måned til at finde din mc derefter får du et opkald fra en taksator. Hav en masse billeder/dukumentation klar osv. Den første pris han giver skal du absolut ikke gå til med. Den skal mindst koste det som lige DIN går for på DBA. Jeg "tjente" (han lå ud med 89000kr!!!! og vi endte efter en halv times tid på 116500.)16000kr på min gamle TLR bare ved at gå ham til stålet. Men den var også helt ny serviceret osv osv. Sendte kviteringer og en stak billeder med af den.

  • #14   6. jun 2008 Den er kaskoforsikret, så jeg får da noget af det igen men der er jo en selvrisiko på 20% af prisen. Men det er bare så ærgeligt. Jeg havde fået et lavere sæde på samt varme håndtag og som sagt er der ikke mange i den farve.

    Derudover stod den originalt med alle klistermærker på og et tankpad samt klistermærke med mc-gården på det nederste af kåben.


  • #15   6. jun 2008 For f...... det er næsten hver uge nu.....

    Kan man på kameraet se om det er dansk eller udenlansk...?


  • #16   6. jun 2008 Hvis de render forbi midtjylland skal jeg holde mine øjne vakse!

  • #17   6. jun 2008 Der skal fandme skrives til station 1 om stigende motorcykel tyverier i dk også skrive dit eksempel til dem... mail til dem.. så har man da gjort et eller andet end at vente på at politiet skal finde stellet igen en dag..........

  • #18   6. jun 2008 Det er da mistænkeligt mange gange hvor der har været tale om samme fremgangsmåde og en hvid varevogn, mon ikke det er forholdsvis sansynligt at det er de samme mennesker der kører rundt og hygger sig med at nappe motorcykler i en hvid varebil...

  • #19   6. jun 2008 Er det ikke en anelse racistisk sådan at dømme østlændinge på forhånd .o)))

    De er da kulturberigere....NOT.

    Surt for dig Lotte men desværre tror jeg ikke du vil finde dem i det samme område, hvor de begik tyveriet...

    Hilsen
    Bonneville.


  • #20   6. jun 2008 Desværre er billederne ikke gode nok til at kunne genkende folk, men det så bestemt ud til at de havde prøvet det før. Det så også ud til at de vidste den holdt der for der var ingen tøven med lige at svinge ind på p-pladsen.

    Jeg har faktisk allerde opgivet at se den igen - den er på vej ud af landet.

    Havde jeg ikke været optaget af noget alarmbehandling, havde jeg med stor sandsynlighed lagt mærke til varevognen før og havde kunnet gribe ind, men det tog kun 5 min fra de drejer ind på pladsen til de er væk igen.


  • #21   6. jun 2008 en anden har skrevet om en lignende historie her inde tidligere... håber godt nok de bliver taget!

    de må skynde sig forsikringen.. kampagnemodellen fås kun i blå.


  • #22   6. jun 2008 Ja det med den varevogn har da været fremme tidligere.... gad vide om det er de samme?? Man kan jo nærmest ikke lade sin cykel stå nogen steder længere:(

  • #23   6. jun 2008 Det mest underlige er at de stiller en stjåle motorcykle der hvor din stod....

  • #24   6. jun 2008 Hey Lotte.

    Er sku trist at høre din MC er røget.
    En af mine venner mistede selv sin for et par dage siden. En R6s i Hellerup.
    Det var også en hvid varevogn.. Så der er nogle der kører rundt og gør en masse mennesker kede af det tror jeg.. :|


  • #25   6. jun 2008 Det er satme trist. Når jeg får min Triumph daytona 1200, her den 1. juli, ryger der en sporingsenhed på den.

    Go' ide med oprettelse af en gruppe for stjålne mc-er.

    Føler med dig Lotte.

    Hilsen
    Palle


  • #26   6. jun 2008 Mikkel J: Her er link til 2 tråde der komme samme aften. Den ene er en R1, kender ikke gutten. Men føler med ham.

    http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=83816

    Den anden er min vens R6.
    http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=83808


  • #27   6. jun 2008 Hej
    Mega surt, ender sku med at man skal bolte dyret fast, hvis man vil beholde den for sig selv.
    Jeg hælder også til at den forsvinder til udlandet, vi bliver jo nærmest overrendt af kriminelle østerlændinge for tiden.


  • #28   6. jun 2008 - EJ LOTTE - hvor er det bare synd for dig ;-(

  • #29   6. jun 2008 Tak for tilkendegivelserne gutter og gutinder.

    Nu må jeg væbne mig med tålmodighed (selvom det er svært) og vente på forsikringens udspil om hvor meget og hvornår jeg får erstatning, men jeg kommer nok til at miste 20-25000 på det her.

    Nu er blodtrykket faldet lidt igen ned på næsten normalt niveau og jeg har da fået slappet så meget af efter min nattevagt at jeg fik 4 timers søvn ca.


  • #30   6. jun 2008 De skal fandme godt nok have nogle tæsk de røvhuller!!
    De skal lære, hvad der er dit og hvad der er mit :o)


  • #31   6. jun 2008 Ja det nemlig rigtig..........

    Og som sagt før siger jeg igen, jeg kan kontaktes hvis der er nogle der har mistet deres mc... og ved hvor den er, og har brug for en pedagog der kan tage med og tale med de folk det omhandler... jeg kan da så prøve at forklare dette budskab... du må ikke tage en andes mc...

    mvh


  • #32   6. jun 2008 Slipper man ikke for selvrisikoen hvis det er en serieforbrydelse??? Det tyder det jo næsten på det er !!!

  • #33   6. jun 2008 Hej Lotte,

    Rigitg trist at høre, men håber du når at få en ny i år..

    Kan du beskrive den varevogn lidt nærmere! Eks. hvor var den malet rød og er det en varevogn ( Hi ace type ) eller en kassevogn. Der er det ved det at jeg har set en Kassevogn med rød grafítti bagpå og sort grfitti tegning på siden!!

    Hilsen Martin


  • #34   6. jun 2008 Lotte læs dine forsikrings papire igennem. Jeg havde valgt dobbelt selvrisiko. Da vi læste papirene igennem viste det sig at ved tyveri bortfalder de 20% i selvrisiko da jeg havde dobbelt selvrisiko. Lyder lidt mærkligt, men jeg betalte ikke noget i selvrisikoen da den blev stjålet.

  • #35   6. jun 2008 Martin (Kbh) L: Som sagt er billederne så dårlige at det ikke er til at beskrive bilen nærmere end allerede gjort og dermed kan jeg heller ikke se mærket. Bagenden åbner op med en klap der går opad og der er et sort logo (tegning) på højre side (kan ikke se nærmere) og noget der ligner rød grafitti på venstre side. Kan ikke se om der er grafitti på bagenden.

    Og da jeg ikke er den store bilkender kan jeg ikke ud fra formen se hvad det er for en bil. Men min chef kommer ind i løbet af weekenden og får lagt billederne på en skive, der bliver afleveret til politiet. Det kan være de kan se noget vi andre ikke kan smiley

    Nik&Jane: Jeg har kigget forsikringspapirerne omhyggeligt igennem og haft kontakt til dem - der er desværre stadig de 20% i selvrisiko.


  • #36   7. jun 2008 HUSK at få skrevet ALT til forsikringen, som er stjålet!.. DVS speciel sæde,holder til gps, lås der var monteret!!!! ALT, de skal sgu betale det de skal!! På min startede de med at nægte at betale lås, og andet fastmonteret udstyr, men det må de ikke!!


  • #37   7. jun 2008 Jesper S:

    Bare rolig - jeg har kvitteringer på det hele og da jeg talte med forsikringen sagde hun også, at jeg skulle huske at få alt med.


  • #38   8. jun 2008 Godt, jeg håber du ikke skal vente så længe, jeg slap med en uge!

Kommentér på:
Motorcykel stjålet!

Annonce