563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Jimmi S
Jimmi S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Motor til mc... Hvor? Motor til mc... Hvor?

hej
Er igang med at bygge en mc... en rigtig chopper, men mangler bare en motor. Hvis projeket går godt og det er muligt at få den indreg. ville jeg lave flere til salg. motoren skal gerne være ny og forhandler bliver evt. en kommende leverandør til de andre cykler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor til mc... Hvor?
  • #1   12. jun 2008 Det er da vist ikke så nemt at få godtkendt en speciel cykel her hjemme?? Eller bygger du den op fra et typegodkendt stel?

• #2   12. jun 2008 18år...? eller ikke-opdateret profil... lader vidst til at du ik helt kender synsreglerne i dk? uden jeg ska være 110% sikker, så tvivler jeg YDERST på at du ka få en custom chopper indregistreret... memindre du, som der blir nævnt bruger et i forvejen godkendt stel... men med anden motor, bremser, osv osv, er der tale om identitets skifte= afgifts betaling. hvis de overhovedet vil godkende det.

• #3   12. jun 2008 Jeg tror det bliver svært at få dem indregistret, men de skal til teknologisk institut for at blive undersøgt for holdbarhed før de i det hele taget tager den i betragtning til en indregistrering, og det er DYRT at få lavet sådan en undersøgelse.

• Jimmi S
    Jimmi S Tilmeldt:
    apr 2008

#4   12. jun 2008 penge er ikke problemet ...... iøvrigt har jeg læst på denne hjemmeside typegodkendelse ikke er nødvendig..... (link fjernet) .... men ingen der ved hvor man kan få motorerne dertil?

• #5   13. jun 2008 du rammer stadig afgiftsproblemet. samt miljøkravs-godkendelse(forurening) det løber hurtigt op i et par 100.000 alene...

ang din motor, vil det nok hjælpe en del hvis du udspecificerer lidt mere hvad det er du vil ha. du ka f.eks købe en komplet harley sportsmotor fra sprit ny. prisen tør jeg ik tænke på. og forhandleren, ja det må f.eks være harley selv. eller en af de mange custom byggere... måske ehlers peformance i valby ka hjælpe dig.

vil du ha en yamaha motor, eller en honda motor, ja så købes denne vel hos de respektive forhandlere af mærket.

• #6   13. jun 2008 www.custom-cycle.dk

• Jimmi S
    Jimmi S Tilmeldt:
    apr 2008

#7   14. jun 2008 Jeg har hørt os kawasaki og honda. Det sælger ikke deres motorer til produktion af anden mc. Lige pt. venter jeg svar fra yamaha og harley davidson........

• #8   14. jun 2008 hehe sikke da noget vås!! du ska bare købe en motor som du vil ha den, hvad du så vælger at bruge den til rager ikke dem....

vll du f.eks købe en harley sportmotor køber du den jo bare til en bestemt harleymodel. og så er det end of story. det samme gælder de andre motorer. vil du ha en 1400ccm honda motor køber du da bare det... DU skal så bare selv ha forstanden til at vælge hvilken cykel den ska komme fra. og så er det jo som at købe en hvilken som helst anden reservedel

Kommentér på:
Motor til mc... Hvor?

Annonce