584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Super dæk med stor trædeflade Super dæk med stor trædeflade

Hej mangler et godt 190/200 17tommer dæk til maxen, så jeg vil lige høre om gode erfaringer.
problemet er at at jeg mangler greb under hård acc, til gengæld behøves jeg ikke vildt greb i sving da en vmax aligevel ikke kan "dreje"
jeg har prøvet lidt forskelligt men enten går det hele op i hjulspind eller så holder dækket extremt kort tid på midten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super dæk med stor trædeflade
  • #1   25. jun 2008 Øhhhhhh ja - træerne vokser ikke ind i himlen, men godt greb ved ligeud kørsel kræver en blød compound i midten af dækket = ringe holdbarhed.

Tror desværre ikke du kan gøre meget ved de fysiske love omgring godt vejgreb, så hvis du ikke vil gå på kompromis, så må du punge ud lidt oftere :o).

JLL

• #2   25. jun 2008 Fin VMax i øvrigt 200% kult ;o).

JLL

• #3   26. jun 2008 Hej Johni,

Ja det er jo det evige kompromis.........

Jeg har netop i denne uge rodet en del med at finde det bedste dæk til en Hayabusa, ja faktisk til en du kender (Kim) og summen af ca 4 timers forum og test læsning er at hvis du vil op i 200/50-17 så er Michelin sport HPX det bedste alternativ mellem bid og holdbarhed.

MEN hvis du vill gå "ned" i 190/55-17 eller 190/50-17 så er der betydeligt mere bid i Bridgestone Bt002 street.

sig til hvis du mangler de dæk til en god pris, så må du jo komme en tur forbi og få det vredet på, har bt002 hjemme som regel

• #4   26. jun 2008 Du kan vel finde et bil dæk. det holder vist længe. Og skulle vel også holde fast midtpå

Kommentér på:
Super dæk med stor trædeflade

Annonce