{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring på en kina model
  • #2   9. jul 2008 Jeg giver 900 for ansvar på min kinøjser.

    Det kommer jo lidt an på din alder og sådan. Ring til nogle forsikringselskaber og få nogle tilbud



  • #3   9. jul 2008 Ring rundt til forsikringsselskaberne og spørg. Det afhænger af meget, såsom alder, ancinitet, bopælskommune, ansvar/kasko.

  • #4   9. jul 2008 Inden Knud siger det, og inden jeg henviser dig til ScooterGalleri, så vil det nok være en god idé at spørge her i stedet for:
    http://www.kinojserklubben.dk

    Dette er jo et MCgalleri! Thihi, hvor jeg jeg bare vittig i dag smiley

    Regner med du kan ta' det smiley
    Men ring til forsikringsselskaberne, de kan give dig det mest præcise svar. Men allerede nu, kan jeg sige, at den vil være næsten gratis at forsikring, da de jo ikke kan køre hurigt nok til at det er muligt at køre af vejen ved et uheld. Og ved sammenstød med en bil, bliver kinøjseren krøllet helt sammen, uden der kommer bare en lille ridse på bilen.
    Hehe, kunne ikke dy mig smiley


  • #5   9. jul 2008 Du er nok i det vittige hjørne Ulrik, er selv uden MC lige pt. har tænkt på en kinøjser men de er sku for bov lamme efter min mening, det sjove ved en mc er ikke topfart men accelerationen og jeg kan sku ikke se man kommer nogen steder med 13 eller 17 heste smiley undskyld kinerser mcèr men 120 hk er sjovere.

  • #6   9. jul 2008 ja men jeg kan tag det he he og grunde til jeg køber en kinser er fordi jeg lige har fåe andellejlighed og har ikke råd til drømme cykelen og gider ikke tag bussen på job har aflige vel 15 km være vej
    men takker for alle de dejlige svar he he

    hilsen ronni


  • #7   9. jul 2008 Lars ( Hørning ): Eller bare det at have en mc, der rent faktisk kan køre ind i et sving, hehe. (vær opmærksom på, at de dæk der bliver leveret med cyklen er af noget tvilsom kvalitet, ligesom resten af cyklen jo også her).
    Det blev bevist engang jeg var på tur over i jylland. Vi var ca. 12 stykker i det hele, hvoraf en enkelt kørte på en Lifan MC-wannebe-model. Da vi kom til det første sving, var Lifan'en den eneste der kom alt andet end godt i gennem svinget. Så det blev hermed bevist, at Lifan'er ikke kan noget som helst, incl at dreje, eller bare køre i det hele taget. Så fik vi vist lige det på plads smiley


  • #8   9. jul 2008 Ronni: lige for at være lidt seriøs en gang. Hvis du vælger at købe sådan en kineser, så sørg for at få sat nogle ordentlige dæk på. For dem der følger med, KAN være livsfarligi, i det grebet i dem ikke er noget at prale af.

    Så gør dig selv en tjeneste, og køb nogle ordentlige dæk.


  • #9   9. jul 2008 Køb en mz istedet for,, De køre med 1000 % sikkerhed i mange flere år end en kinøjser

  • #10   9. jul 2008 Ja jeg ved godt af de maskiner bliver rakket over alt man bare siger deres navn men jeg er typen som selv gerne vil finde ud af tingen f.eks folk som gå i biffen og ser en film og syntes den er mega dårlig så skal jeg da se den og få min ejen mining om den..........vis i forstå mig.
    og da det ikke er mere en 10 kg for en maskine så syntes jeg ikke det er noget problem for mig he he 1. så kommer jeg ud og køre da jeg ikke har været det siden jeg fik korte he he snart 2 mdr det er meget hård syntes jeg 2. så få jeg hold køretekingen i orden 3. spar jeg op til min drømme maskine.

    hilsen ronni

    p.s håber i kan se hvor jeg vil hen af


  • #11   10. jul 2008 Ronni: Forstår skam godt hvad du mener. Men for at sige det helt ærligt og seriøst: så hold dig væk fra de maskiner. Du vil få meget mere køreglæde med en ordentlig mc.

    Hvis du bare skal bruge den til at komme fra A til B, kan det dog være en mulighed. Vær dog opmærksom på at kvaliteten er noget svingenede. Enten er man heldig eller ej, kender en der har haft sådan en 150'er i tre år, uden at have den til et eneste service, og den kører da stadigvæk så godt, som sådan en nu gjorde fra ny. På den anden er der også nogle, hvis cykel ruster fra hinanden, og konstant har diverse problemer, fx med at starte, eller ting der brækker af.

    Jeg ville ikke turde gøre det.


  • #12   10. jul 2008 På den anden side: så får man jo også hvad man betaler for. Og dem til 5000kr, er hver eneste krone værd smiley

  • #13   10. jul 2008 For 15000 kr kan man få en rigtig god mindre japansk motorcykel som er mege langt bedre end kineserne... Bare et råd

  • #14   10. jul 2008 hej martin

    hvad for en japansk maskine er det du snakker om da til 15 kg ?
    har selv kigget på en gsx 250 r for er nåd til af start på sådan en lille en på grund af forsikringen

    mvh ronni


  • #15   10. jul 2008 Min Kinøjser er 3 år gammel nu og kører perfekt. Der har været lige så få problemer med den som med min Yamaha XT350. Kinøjseren ruster dog mindre.

    Kinøjsere vinder ikke på kvalitet, men de vinder suverænt på 'value for money' . Man får altså djævelsk meget MC for så små penge.



  • #16   10. jul 2008 En tur rundt på dba.dk giver lidt at vælge i mellem, som jeg personligt nok ville prøve frem for en kineser..

    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55632206
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55513043
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55710300
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55650080
    (link fjernet)
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55613072
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55677126
    Og der er flere at se derinde.
    Flere af dem har ekstraudstyr så som tasker og andet med til prisen.


  • Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #17   10. jul 2008 Ulrik lyngby

    Du snakker og snakker og ved ikke lige hvad du taler om
    Hvis du går ind og ser de 800 medlemmer som er i klubben http://www.kinojserklubben.dk
    så høre du at de fleste er tilfredse med en cykel som ikke koster kassen
    Jeg selv er blevet meger overrasket over hvad man får for 26 kilo og som er NY og den køre sku' da fedt nok at så ikke jeg gider og køre 318 km/timen er en anden sag og hvad optrækket angår så gård du udmærket med mine 250 cc 20 Hk
    Så Ronni du kan rolig købe sådanne en cykel og du giver ikke så meget i forsikring imellem 800 og 1000 Kr om året.


  • #18   10. jul 2008 Klaus, Den første cykel du linker til er "made in china" smiley


  • Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #20   10. jul 2008 Hejsa
    Chris
    Ja men nu er det vel sådanne at Ronnie vil have en kinacykel og ikke noget fra 93 eller fra 90
    Han kan købe en helt ny model til under 12 kilo
    (link fjernet)
    eller denne her til 9999 Kroner
    (link fjernet)

    ronnie spørger om hvormeget en forsikring koster og ikke hvad model han så vælger og den koster imellem 800 og 1000 kroner om året.


  • #21   10. jul 2008 hvis man vil have baghul af div scooter og blive presset på motorvejen af store lastbiler med hænger er en kineser cykel den helt rigtige cykel..
    jeg har impoteret div kinacykler,,, jeg fik utrolig mange klager på dem pga de er lavet utroligt dårligt...Kan absolut ikke anbefalese Der er jo en grund til de ikke koster mere end de gør


  • #23   12. jul 2008 Hvorfor støtte et land hvor der er dødsstraf for at kritisere de politiske magthavere?
    Hvorfor købe noget fra et land der aktivt går ind og river fostre helt til 9 måneder gamle ud af maven på deres mor for at bare at slå dem ihjel?
    Hvorfor købe "kvalitet som er lig NUL fra legetøj til bildæk biler og motorcykler?
    Hvorfor købe noget som bare er kopieret .....?
    I tyskland er de i det mindste begyndt at fatte det og har lige dømt 120.000 biler til skrotning da modellen er en ren kopi af BMW. Og der er mere i vente
    Selv Italienerne har fattet det og nu får alle i Italien der er i besiddelse af kinesiske kopi varer som dvd film cd r, tasker og sko en bøde på 1000 euro på stedet samtidigt med at det bliver konfiskeret og destrueret.
    Hvorfor støtte undermineringen af jeres eget samfund ved at købe det lort, efter min mening er det er det samme som at købe hælervarer.


  • #24   12. jul 2008 Total kopi http://www.made-in-china.com/showroom/cnqinyuan

  • #25   12. jul 2008 morsom tråd

    90 % udsagn fra nogen der har hørt noget fra nogen andre


  • #26   12. jul 2008 og 10% er udsagn fra en Ulrik, der kender ejere af sådan maskine, og fra en Ulrik, der selv har prøvekørt sådan en maskine, og ikke var specielt imponeret smiley

  • #27   12. jul 2008 hvad var det han sku gi i forsikring smiley

  • #28   12. jul 2008 Ikke over 1500kr ihvertfald smiley

  • #29   12. jul 2008 smiley

  • #30   12. jul 2008 Mr. Moselig, du går vel ikke selv med planer om at investere i sådan et moderne lig? Bliver lidt urolig over, at du ikke er med til at mobbe Kinøjserne,så må du jo uden tvil være på deres side. Det er jo almindelig logik smiley

  • #31   12. jul 2008 Nej jeg har ingen planer om en kineser.

    Jeg mobber ikke en Mc uanset mærke, det er ikke min stil, det svarer til at pisse på en persons valg, noget jeg ikke vil medvirke til, så jeg er da imponeret over jeg er på deres side ??. min verden er ikke sort og hvid.

    Om kinesere er den kvalitet, folk med "rigtige" MC gir udtryk måske, eller måske ikke,.

    Om man skal vælge kineser eller ej, med budget på 10k, kommer meget an på hvad man selv kan skrue

    1 gl japaner til 10k gir skruetid
    1 ny kineser gir skruetid til værksted.

    Og mellem dig og mig, de 10k tabte du ved at sætte nr pladen på kawaen.

    Men den diskussion kan ikke tages, for man vil altid tale pærer og bananer.

    Så kære unge Ulrik, sæt mig ikke i bås på nogens side, for det tror jeg ikke du magter



  • #32   12. jul 2008 ja men der er jo nesten krig på forumet he he men der er da lidt af tænke over

    hilsen ronni


  • Henrik N
    Henrik N Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 10
    #33   12. jul 2008 Ronni

    Der vil altid være krig hvor der er mennesker.
    Men køb hvad du selv følger for og hvis du "kun" skal bruge den på arbejde ( 15 km ) så kan du rolig købe en bambus raket til ingen penge smiley mvh.


  • #34   12. jul 2008 Michael. Vi prøver lige igen så:

    <ironi - start>
    Mr. Moselig, du går vel ikke selv med planer om at investere i sådan et moderne lig? Bliver lidt urolig over, at du ikke er med til at mobbe Kinøjserne,så må du jo uden tvil være på deres side. Det er jo almindelig logik smiley
    <ironi - slut>

    Håber du forstår den nu smiley


Kommentér på:
Forsikring på en kina model

Annonce