Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Hyosung?
  • #1   30. jul 2008 se her.. burde være svar nok.. smiley læg mærke til det han siger til slut..

http://www.youtube.com/watch?v=WkqDzeCVkX0

• #3   30. jul 2008 >LN2 HYPER - VIOLN2 MOTO < : Har du prøvet eller set den? Desuden er kawa'en i restordre!

M C > Syns du skal ta og se på den selv, gerne prøve den og evt. sammenligene med kawasaki 250r som kun koster 7000,- mere. I en test me begge sagde MCN at ninja'en klart var bedre på alle punkte, men at GT250R stadig var en fin cykel!

• #4   30. jul 2008 Okay.. takker alle for svarene... den der yamaha 125 var faktisk en god mulighed synes jeg... men kan da også overveje kawaen...

• #5   30. jul 2008 Kvaliteten er god nok, det er finishen der halter. Men den kører godt nok.
    Man skal også have det in mente i den engelske test, at der kun er små 3.000,- i prisforskel på de 2 i UK. Her i dk er der 10.000,- til forskel.

• #6   30. jul 2008 ja okay.. det er nu 7000 kr i forskal.. men ved det sgu ikke.. er lidt i tvivl om det skal være kawa 250 eller yamaha 125..

• #7   30. jul 2008 Men tror nu jeg er gået lidt fra den hyosung igen.

• #10   31. jul 2008 Glem Yamahaen. Der er Hyosungen bedre.
    Du kan spørge ham her hvordan han 3 år gamle 250'er kører:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=24141

• #11   31. jul 2008 Og du skal ikke vælge MC ud fra galleriets meninger. Her kan man kun lide sin egen MC...

• #12   31. jul 2008 med min nr 2 hyosung (gt650R 2008 model) ved jeg godt hvad jeg havde valgt. ang fejl i lak osv, så er det jo en reklamations sag, og ku lige vel være sket på en kawa. havde jeg fået en af mine leveret med lakfejl på, så var den da røget direkte tilbage forhandleren, så de enten ku rette fejlen eller smide en ny tank på. lyder knapt så godt at han fortæller om rust, men jeg har altså ingen rust på min efter snart 3000km og den er fra starten af maj og står ude hver dag sol eller regn uden overslag el. noget. ligeledes rustede min gamle 2005model heller ikke, havde den en hel sæson og ca 6000km.

at stå og sige at cyklen falder fra hinanden efter 1år er noget pjat... det ka man da ikke konkludere ud fra en enkelt køretur på en sprit ny cykel, meget uprofessionelt i mine øjne. han er uden tvivl forhånds skeptisk over for de billigere koreanere, til trods for at han står og sir den styrer perfekt og dækkene er bedre(nu har jeg så været på banedag med hyosung danmark der havde en 250r med, og dens dæk var de originale fra korea, og racerkører ole gram nævnte at de dæk var utroligt dårlige samlignet med dem der er standard montering på 650r som er BT 56) så hvis dækkene på kawaen er dårligere end hyoen, så må de edermame være dårlige. hyoen ligner så også langt mere end rigtig mc end kawaen når man står ved siden af dem. MEN når det er sagt, ud og prøv dem begge og se hvad du falder for, din egen mening vejer vel højest for håbentligt... du ka læse meget mere om hyo 250 her www.korider.com

• #13   31. jul 2008 hov, bare lige en sidste ting, der er sket en del med hyoen siden den 2005 model der linkes til her på siden... væsentlige stel forbedringer, og bremse forbedringer.

• #14   31. jul 2008 nu kører jeg race på min GT 650'er og det er enfin cykel til prisen. selvfølgelig er der ting på den, som kunne være bedre, men tror det er en rigtig fin begynder cykel. der kommer også en hyosung cup i danmark til næste år.

• #15   14. maj 2010 jeg har prøvet hyo GT 650 Naked og GT 250 R

Naked - ja den lyder sprød. kvik masser af respons i sving og mellem regristre... kører egenskaber både oprejst eller liggende er gode. havde damen med og hun var helt tilfreds med at være bag på (hun er kritisk angående det) optur pt. ved at købe en i sort:D

GT 250 - mindre ja men men den slår honda'en og yamaha'en big time højere end honda og kawa og breder end yamaha'en den ser større ud og lyder kanon i forhold til ccm størrelsen. den er stille i bevægelse kunne ikke mærke da jeg overhalte lastbil med 97 km/t i sving bevægelse

ÆRLIG TALT = GODE CYKLER DE ER KOMMET FOR AT BLIVE

WORD

• #16   15. maj 2010 basballe--- tråden er 2år gammel?? hehe ;o)

• #17   16. maj 2010 hov smiley

men holder min mening smiley da jeg muligvis senest onsdag nok bliver ejer af en

• #18   16. maj 2010 Ja, jeg har så købt en Yamaha som I kan se. Det dur bare.

Kommentér på:
Erfaring med Hyosung?

Annonce