Det at prøvekøre... Det at prøvekøre...
Efteråret står for døren, som bringer mindre venligt MC vejr.
På trods af det, regner jeg med at skulle anskaffe mig en ny cykel, til vinter, så den er klar i det nye år, og overvejer stærkt en fabriksny.
Derfor skal jeg i November også igang med at opgradere mit kort til det store, så jeg kan få nogle flere krafter at lege med.
Men desværre er det sådan, at vejret nok ikke er så godt omkring November, hvor jeg ellers gerne ville ud og prøve køre nogle af de cykler som jeg kunne være interesseret i.
Som i så nok kan forstå har jeg så et problem, da jeg ikke har lyst til at købe en cykel jeg ikke har prøvet, men jeg har heller ikke det store kort, der skal til.
Derfor ville jeg høre om der er nogen der har erfaring med at prøvekøre store cykler, med en lille kort, hos en forhandler, eller om det er en ide jeg skal glemme?
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 72
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.925
Dels får du en mc der er registreret nogle måneder senere end ved vinterkøb og dels kan der komme en model du ikke lige havde taget i betragtning.....
daniel> så se at få den oprettet, så vi kan se hvad det er - din profil siger ikke ret meget....
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 492
F.eks. bliver SV'eren opdateret en del til '09, så kunne forestille mig at de skal af med alle de "gamle" '08 modeller, etc.
nov 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Svar: 64
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 492
Men jeg må vist bare prøve mig frem, det kan være jeg er heldig ligesom daniel k
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.918
Jeg tvivler på du sparer noget ved at købe en ny i år. Efter hvad jeg har set, bliver "gamle" modeller sat ned om foråret, når de nye modeller er kommet i butikkerne og ikke om efteråret, hvor de stadig er de nyeste.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 204
Det at prøvekøre...