926 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Det at prøvekøre... Det at prøvekøre...

Efteråret står for døren, som bringer mindre venligt MC vejr.

På trods af det, regner jeg med at skulle anskaffe mig en ny cykel, til vinter, så den er klar i det nye år, og overvejer stærkt en fabriksny.
Derfor skal jeg i November også igang med at opgradere mit kort til det store, så jeg kan få nogle flere krafter at lege med.
Men desværre er det sådan, at vejret nok ikke er så godt omkring November, hvor jeg ellers gerne ville ud og prøve køre nogle af de cykler som jeg kunne være interesseret i.
Som i så nok kan forstå har jeg så et problem, da jeg ikke har lyst til at købe en cykel jeg ikke har prøvet, men jeg har heller ikke det store kort, der skal til.

Derfor ville jeg høre om der er nogen der har erfaring med at prøvekøre store cykler, med en lille kort, hos en forhandler, eller om det er en ide jeg skal glemme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det at prøvekøre...
  • #1   23. aug 2008 jeg prøvede en motorcykel hos en forhandler igår og jeg har slet ikke kørekort endnu men købte den da også så han var ligeglad

• #2   23. aug 2008 Hvorfor ikke vente med prøvekørsel til foråret ?
    Dels får du en mc der er registreret nogle måneder senere end ved vinterkøb og dels kan der komme en model du ikke lige havde taget i betragtning.....

daniel> så se at få den oprettet, så vi kan se hvad det er - din profil siger ikke ret meget....

• #3   23. aug 2008 Pga. de ofte rigtig gode vinter tilbud der kører.
    F.eks. bliver SV'eren opdateret en del til '09, så kunne forestille mig at de skal af med alle de "gamle" '08 modeller, etc.

• #4   23. aug 2008 Jacob: jeg kan godt se din pointe. Men du kommer til at bruge de første 3-4 måneder af din garanti mens cyklen holder stille...

• #5   24. aug 2008 Jo, men tænkte at hvis jeg sparede 10-15 tusind, så om ikke andet at det udlignede sig...

Men jeg må vist bare prøve mig frem, det kan være jeg er heldig ligesom daniel k smiley

• #6   24. aug 2008 -Jacob
    Jeg tvivler på du sparer noget ved at købe en ny i år. Efter hvad jeg har set, bliver "gamle" modeller sat ned om foråret, når de nye modeller er kommet i butikkerne og ikke om efteråret, hvor de stadig er de nyeste.

• #8   24. aug 2008 Hvordan udreder man det rent forsikringsmæssigt for både forhandler og den der prøvekører uden kørekort (eller med lille kørekort), hvis man ved prøvekørslen bliver impliceret i eller ligefrem er skyld i en ulykke ???

Kommentér på:
Det at prøvekøre...

Annonce