394 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

spørgsmål vedr. valg af MC. nybegynder spørgsmål vedr. valg af MC. nybegynder

skal have mortorcykel... vil gerne have en "langturscykel" da jeg gerne vil cruise lidt i europa. Er der nogen der har nogle gode ideer? (Må gerne være både begynder- og "øvede" motorcykler)

Jeg er 192 høj så skal ikke have en for kompakt cykel.

Er der nogen penge at spare at selv importere, eller skulle det bare være for at få et større udvalg?

Hvilke land er bedst at handle i?

Er der noget man skal være særlig opmærksom på?

Håber på nogle gode svar - På forhånd mange tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål vedr. valg af MC. nybegynder
  • #1   14. nov 2005 Hej, Har selv stået i din situation tidligere. Jeg startede selv med en Suzuki Bandit 600 - 96 som jeg fandt på nettet. Den klarede opgaven flot. Jeg er også selv samme højde som du, og ønskede også en tourcykel.
    Jeg fandt mig godt tilrette på den. Dejligt oprejst, som jeg bedst kan li' det... at jeg så endnu ikke er nået så langt udenfor landegrænserne skyldes mange andre faktorer.

Banditten er rigtig nem at balancere i f.eks bytrafik og også rimelig smidig udenfor byen. Dog syntes jeg efter ca. 1 år på den at motoren blev for lille, rent hestekraftsmæssigt. Om det så er dig med frit syn til motor og næsten ingen kåbe eller slet ikke, er jo smag og behag, og det er jo noget der er til at ændre på hvis man vil. Eneste ting udover at motoren skal gå ordentligt m.m. er kig bremseskiver, de er røvdyre hvis de skal skiftes.
    Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at skrive.

• #2   14. nov 2005 For at komme med et lidt anderledes bud på en begynder cykel vil jeg foreslå en Suzuki M800. Det er en rigtig cruiser men prisen er til gengæld lav.

Den kører super godt og der er masser af kraft i den.

• #3   15. nov 2005 Honda NTV650

/
    Jesper

Kommentér på:
spørgsmål vedr. valg af MC. nybegynder

Annonce