547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ang. Dunlop for/bagdæk !! Ang. Dunlop for/bagdæk !!

Ang. Dunlop for/bagdæk !!
Ved nærmere eftersyn opdagede jeg til min store skræk, at der var en ca. 3-4 cm. revne i mit bagdæk,
trods ca 50% slidbane endnu, og jeg har kun kørt 2 somre på dækket såååå Hiv Wingen op på Centralbenet
ved næste vask,og se dit dæk efter, er der revner ell.andre fejl,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Dunlop for/bagdæk !!
  • #1   5. sep 2008 Har haft samme prb !
    Har lige skiftet dæk i år på min SVér og havde kørt ca 7000km på mine dunlop dæk ( sad std fra forhandleren da jeg købte mcén) '
    Der var også begyndt at ´komme revner flere steder i dækket, men det er vel bare en indikation om at dækket er ved at være for gammelt tror nu ikke det har noget med dunlop at gøre som sådan eller hvaaaa?

• #2   5. sep 2008 Du skriver selv de er mellem 1-3 år gamle..

Dæk er ikke optimale længere efter 3 år. langt fra.

Og med en maskine til 170-180K, så er det jo en forsvindende lille del af budgettet et nyt dæk koster.

Kan helt ærligt ikke se det er risikoen værd at spare de småpenge.

Men mht. problemet. Nu er MC dæk jo ikke lastgodkendte, så man kan jo ikke sige at din MC er for tung til pågældne dæk, men de bliver ihvertfald udsat for mere belastning end hvis de havde siddet på en mindre cykel.

Kombiner dette med 3år, og garanteret rigtigt mange KM, så kan dække sku godt begynde at mørne / flække.

Slidbane er ikke den eneste faktor når man kontrollerer dæk.

• #3   5. sep 2008 Oplevede det samme med de standard monterede Dunlop'ere da jeg havde min SV650 K4'er.

En revne på ca. 3 cm.

Det var efter ca. 1,5 års kørsel og 10.000 km.

Kommentér på:
Ang. Dunlop for/bagdæk !!

Annonce