Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
986 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ny mc Ny mc

Sådan,- så er jeg vendt tilbage til en rigtig tøffer igen, Yamaha dragstar 650 classic,- efter en smut-tur over på en sportstourer,- hvilken herlig fornemmelse igen at tøffe derudaf i tilbagelænet kørestil. smiley

http://motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12044

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mc
  • #1   1. aug 2009 De dragstar's er nu nogle dejlige maskiner. Min far havde en 1100 som jeg nød af. de 1½ år mit intruder-1400 ombyg stod på smiley

Lækker maskine. tillykke med den.. og velkommen tilbage i den helt rigtige og gennemførte tøffestil smiley

heh

• #2   1. aug 2009 Sådan er det - En gang magelig, altid magelig - Jeg fatter ikke nogen kan sidde og lege jockey, på de der plastikraketter - jeg beundre dem sgu, jeg kan ikke holde til det ret længe af gangen.... :o))

• #3   1. aug 2009 Lennart
    Helt enig,- det var nemlig også den kørestilling min ryg ikke længere ville være med til, jeg kørte kun korte ture, så var jeg nødt til at holde ind til siden og få strakt ryggen ud.

Man blir jo ikke yngre og mere smidig med alderen, så nu er det slut med at sidde krøbet sammen i "skovskiderstilling" på en mc. smiley

Selvfølgelig vil jeg nok savne farten og specielt accelerationen lidt,- men det blir til fulde opvejet af en herlig afslappet tilbagelænet kørestilling, og farten på denne gør også at man har mere tid til at nyde naturen omkring en. smiley

Kommentér på:
Ny mc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce