2.019 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad for et"
Hvad er det for et styr ??
Søger dette styr. Kender ikke model og mål på det. Men det er vist et mini ape ca. 25 cm høj og 1". En der har et bud på modellen, og endnu bedre ligger inde med et magen til :) SKAL være uden dim...
Søger dette styr. Kender ikke model og mål på det. Men det er vist et mini ape ca. 25 cm høj og 1". En der har et bud på modellen, og endnu bedre ligger inde med et magen til :) SKAL være uden dim...
Skrevet af: KHS - 10. jun 2016
Hvad er det for et hul
På min cbr 1000f sc24 1990. Er der et hul i højre side. Det ligner der er kommer ridt vand ud en gang. Er der en skarp skæl der kan gennemskue hvad det er/ er til?
På min cbr 1000f sc24 1990. Er der et hul i højre side. Det ligner der er kommer ridt vand ud en gang. Er der en skarp skæl der kan gennemskue hvad det er/ er til?
Skrevet af: Morten S - 1. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
feb 2004
Følger: 38 Følgere: 38 MC-er: 2 Svar: 54
michelin pilot power, er ret gode, og koster ikke rigtigt så meget. der jo også pirelli supercorsa som nok er det dæk der står bedst fast. Møffe
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.075
men der er nok lige så mange meninger og emnet dæk som folk der køre mc, det vigtigste er at man stoler på cykel og dæk, held og lykke med jagten på dækket.
aug 2011
Følger: 49 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.418
Og jeg nåede fem til Bridgestone - BT016 pro eller BT023
http://www.mytyres.co.uk/RDNews790.html
Og her klarer Pirelli sig også ret godt:
http://www.motorcycle-usa.com/545/8285/Motorcycle-Article/2010-Street-Motorcycle-Tire-Comparison.aspx
Pøj pøj meget købet!
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 7 Emner: 9 Svar: 57
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
nov 2009
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 28
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Pilot Power og Super Corsa.
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.283
Men hvis du har 2ct på foran, så er det, det rigtige valg. Kan blive noget ged at have forskellige mærker/ profiler for og bag.
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Svar: 21
Hvad for et dæk skal man vælge