{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsxr 750 k1
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #1   13. jun 2013 Den passer med lidt modifikationer.

  • #2   13. jun 2013 Okay..hvad er lidt smiley
    og hvad med frontkåbe/lygte passer det også ?


  • #3   13. jun 2013 Det skal modificeres lidt. Specielt hvis du skal kunne have damen med bagpå. Nemmest hvis du kører med monobagende. Men alt er muligt. Har set flere med det ombygningssæt som du vil bygge over.
    Det ser godt ud på en srad.

    /Christian.


  • #4   16. jun 2013 du skal have en komplet bagende til en K1-K2 . og når jeg siger komplet, mener jeg KOMPLET !

    så skal der laves nye huller til rev-nuts, så SRAD tankbeslaget kan sættes på den nye ramme, samt der skal skæres en del gods af dit nuværende tankbeslag, for at batteriet kan være der. , så skal de nederste befæstninger på bagstellet skæres af, og en lille sektion skal skæres af de to nederste dele af bagstellet (du må selv finde den rette længde der skal skæres af, så røven står i den rette højde/vinkel, så bagfodhvilerne matcher med udstødnings beslaget) , så skal de to befæstninger de skar af før, vendes 180 grader og alu svejses på igen.

    der skal også skæres en lille smule i det originale k1-k2 undertray , så vidt jeg husker.



  • #5   16. jun 2013 hov og et par nye huller i tankbeslaget er også nødvendige, for at det kan skrues i der hvor du har lavet nye rev-nuts


  • #6   23. jun 2013 Takker for den goe info
    Lyder sku lidt for indviklet for en murer som mig smiley


Kommentér på:
gsxr 750 k1

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce