{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

streetfighter ombygning {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen har set flere her inde der har bygget deres gixxer om til streetfighters og brugt en mono bagsvinger fra en Honda vfr og tænkte at gøre det samme med min, men er der noget jeg skal være særligt opmærksom på ved sådan en konvertering eller er det bare et "nemt" swap og er der andre ting jeg skal være opmærksom på ved sådan en ombygning mvh Lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  streetfighter ombygning
  • #1   1. sep 2013 Med mindre du har smadret alt plasten, så er der ikke meget fornuft i at bygge en gammel gixxer om til street fighter.
    Var det ikke bedre at udskifte den med en naked bike som du kan pimpe ??


  • #2   1. sep 2013 det er ikke mig der har ødelagt det men oppe ved lygten er den i stykker og lappet med tape så tænkte at der skulle ske noget nyt efter 3 år og har forsøgt at sælge den her i sommer uden held netop for at købe noget andet at bygge om

  • #3   1. sep 2013 Hvis prisen er rigtig, plejer de at gå som varmt brød smiley den har jo den helt rigtige farve..

  • #4   2. sep 2013 sandt nok den står til 33500

  • #5   2. sep 2013 Så er det nok derfor den ikke er solgt smiley

  • #6   3. sep 2013 Har personligt holdningen, at hvis noget er bygget om til street så er cyklen med garanti smadret ved styrt på et tidspunkt, og jeg ville gå i en stor bue udenom den når jeg skal handle mc

  • #7   3. sep 2013 Prøv gå ind under mc'er og se. Der er flere ombygninger af gsxr med mono bagsvinger. Der må være nogen som kan give dig et råd eller to. Om der er fornuft i at bygge den om, kommer jo an på hvad du vil. Prismæssig skal man nok ikke forvente den store gevinst, antallet af købere bliver også reduceret. Men hvis det ikke er tanken at sælge, men prøve at lave noget som ikke sees hver dag, er det da bare at gå igang. Det er jo også sjovt at lave noget ikke alle andre har og som ikke bare kan købes på alle gade hjørner eller butikker.

  • #8   4. sep 2013 takker for jeres input og kan se der er flere måder at se en ombygning på som jeg ikke lige havde tænkt på men min tanke var at lave noget jeg syntes er fedt og som ikke er som alle andres

Kommentér på:
streetfighter ombygning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce