{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Hey endnu en flok newbie spørgsmål {{forumTopicSubject}}

1) Har lige købt mc der har en kåbe, er det sjovere at køre på motorvej på sådan en, end en uden kåbe? - Blev sgu lidt forblæst til køreskole.
2) Bedste hjelm til 1,5K - Har mange eksamner og enorm dårlig tid til at prøve mange?.
3) Bagage rygsæk spændt på bagsædet nogle erfaringer?
4) Billigste Tank taske med magneter?
5) Har i købt værksteds håndbøger til jeres, eller giver det lidt sig selv hvordan man skifter olie? Jeg er teknik spade!!

Ikke flere spørgsmål lige nu, men garanterer at flere følger.
På forhånd tak
Søren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hey endnu en flok newbie spørgsmål
  • #1   14. feb 2007 jahh ved det jo ikke helt men ,vil helt klart fortrække en med kåbe da man er bedre beskyttet mod bæst og regn smiley


  • #3   15. feb 2007 Hej Rasmus, Tak for svarerne-
    Hehe Glæder mig til at være smurt ind i olie til halsen fordi jeg har glemt et eller andet.
    Hav en god dag smiley


  • #4   15. feb 2007 Hej Matthias det lyder godt. Hører dig lige når det bliver aktuelt, men det må da vist være mig der bringer noget grønt med


  • #6   16. feb 2007 1: Det kommer an på hvad man er til. Hvis man godt kan lide at mærke fartvinden på sig, går man glip af meget ved at køre med kåbe. Desuden kan en kåbe gøre det, at man får turbulens i hovedet, istedet for en fævn fartvind. Det buldre noget mere.

    2: Den hjelm der er bedst til mit hovede sidder måske ikke ordentlig på dit hovede. Kør ud til en større forhandler, og prøv et par hjelme. Så kender du modellen og størrelsen. Når du så kommer hjem går du på nettet og finder hjelmen hos Luis.de eller fc-moto.com til en lavere pris.

    3: Rygsække kan være farlige i tilfælde af styrt. Er den fyldt lidt op, gør den det svært for dig at rulle væk fra faren, og har du noget hårdt i den kan den beskadige din rygsøjle.
    En tailpack eller et bagagenet er den optimale løsning.

    4: T-hansen har en udemærket tanktaske, og jeg har en der er købt i ALDI der fint klarer jobbet. Mener også Bilka har en model.
    Ellers så kig på udenlandske sider. Her får du et helt sæt med den føromtalte tail-pack og sidetasker:
    http://mandp.com/productInfo.aspx?catRef=901543#

    5: Hvis det er sådan en GS'er som der står omtalt i din profil, som du er faldet for, så kan du sagtens finde en Haynes eller en Clymer værkstedsbor. Den lærer dig også mere end bare at skifte olie.
    http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=13593&langId=-1&parent_category_rn=15012

    Du er velkommen til at stille flere spørgsmål, når de presser sig på.

    /
    Jesper


Kommentér på:
Hey endnu en flok newbie spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce