{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Lidt stille herinde {{forumTopicSubject}}

Når min kæreste går på MCG kan side her i evigheder og læse indlæg og diskutioner i hans grupper... Her sker der ingenting... Er der ikke noget der har noget at fortælle??
Det behøver vel ikke at være om Mcér, skriv hvis din kæreste er en idiot eller at du har oplevet det mest fantastiske du bare må ud med!! Bare for at vi kan lærer hinanden lidt at kende herinde også hvis vi skal mødes på træffene... Og det tyder jo på at jeg kommer til at møde en masse af jer på skagen!! jeg er let at finde! det er mig der sælger og syer mærker på vestene... smiler

Jeg skal til forundersøgelse til galdestensoperation idag... så går der ca. 4 uger før jeg skal opareres hvilket passer ind i ugen op til vores klubtur... jeg håber bare at jeg kan tage med alligevel! det plejer at være vildt sjovt...

Nå nu vil jeg gå i bad, inden jeg skal afsted! Jeg håber ikke det er noget med nåle...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt stille herinde
  • #1   30. maj 2007 hej

    stakkels dig. Har ikke selv prøvet det, men har en veninde der har været det samme igennem. Det gik heldigvis hurtigt med at komme på benene igen. Hun passede sin forretning som tidligere allerede efter 3 dage - så det er håb forude smiley


  • #2   30. maj 2007 så er jeg hjemme... bettina jeg har tidligere fået lavet scanningen og denne forundersøgelse var for at de skulle tage blodtryk og blodprøver og måle vægt og højde så de vidste hvor meget narkose jeg skulle have osv... det var ikke så slemt andet end at jég er svær at tage blodprøver på så de stak forkert 3 gange.. øvøv... Skal så opereres d. 28 juni. Dagen før vores klubtur så jeg kommer ikke med! Endnu mere ØV!!!!

  • #3   30. maj 2007 øv da, men du må have held og lykke smiley

  • Dorthe J
    Dorthe J Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #4   30. maj 2007 Håber alt går godt med din operation....

    Vi regner også med at komme til skagen,,,,er der nogen af jer der har været der før? Er det et godt træf?


  • #5   8. jun 2007 Ja her er meget stille, men måske vi snart skulle se om vi kunne få den der tøssetur...

    God weekend c",)


Kommentér på:
Lidt stille herinde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce