{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Vinter-projekter {{forumTopicSubject}}

Hej venner smiley

Er der nogen der har gang i nogle spænende vinter-projekter, som de evt. havde lyst til at fortælle lidt om ?
måske er der nogen der står og mangler lidt hjælp i løbet af vinteren til deres projekt, hvem ved !!
Jeg har tidligere nævnt, at jeg kan være behjælplig med glasblæsning af div. emner, så har du noget der skal have en tur så sig endelig til smiley

Ang. vores logo, så arbejdes der lige pt. på at finde en der kan lave tryk på t-shirt til en fornuftig pris, skulle du kende en så sig endelig til..................

Mvh. Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter-projekter
  • #1   10. nov 2007 Hej Kenneth

    Jeg skal til og igang med en omlakering og lidt renovering så den kan blive helt klar til næste sæson fin og skindene. Skal lige have gjordt de sidste stumper klar så skal de til maler så den kan få en anden kulør.

    Mvh Michael


  • #2   12. nov 2007 Hejsa.....

    Min skal også have en omlakering her i vinter.

    Tror den skal være perlemorshvid. Mit sæde bliver så også ombetrukket i hvidt skind. Så skal jeg have lavet en anden bagskærm. Skal have sat et par andre småting på, end de orginale dele, som en anden forlygte feks.

    Jeg kan ikke lave noget selv, men har en rigtig god kammerat som gerne vil ordne det for mig. Så Kenneth måske tager jeg imod dit tilbud med at få glasblæst nogle småting.

    /Tina


  • #3   12. nov 2007 Hej smiley

    Jeg selv skulle meget gerne igang med at lave anden gaffelbro og udstødninger her i løbet af vinteren.
    Gaffelbroen skal gøres noget breddere, hvilket jeg håber vil være med til at cyklens ombygning vil syntes mere som en helhed.
    Udstødningerne skal laves specielt til min mc, da der ikke findes noget der kan købes færdig lavet, så dette har jeg gået og rodet med de sidste 2 år, men har her i løbet af i år fået kontakt med nogle personer der har de redskaber der skal til for at fremstille dem.
    Jeg har også nogle dele der skal sendes til forkromning.
    Men som næsten alle andre har jeg også et svagt punkt....................
    økonomien sætter som regl en stopper for mange super gode projekter, så vi må se hvor langt den rækker.... smiley

    Mvh. Kenneth


Kommentér på:
Vinter-projekter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce