{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Vinter-projekter ? {{forumTopicSubject}}

Ved godt vinteren ikke er over os endnu men ville da lige høre hvilke tanker og ideer I gerne vil føre ud i livet i løbet af vinteren.

Selv står den på ny nr.pladeholder (homemade design), ny baglygte og så modificering af IXIL udstødning. (pt ingen billeder da IXIL linkpipen ikke er kommet endnu)
Ellers er jeg yderst tilfreds.

Af fremtidige ideer: PC med ignitionmodul og quickshift.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter-projekter ?
  • #1   3. sep 2008 køre så længe som muligt, indtil salten kommer på vejene, og derefter vinterklargøring og justering af ventiler, for anden gang.. ellers ingen projekter, ikk nødvendigt smiley

  • #2   4. sep 2008 Er der mere man kan lave ved sådan en som min? Jeg tror det bliver til en sabbatvinter hva Z'eren.
    Jeg går lidt med planerne om og få en plastikraket til banebrug.


  • #3   4. sep 2008 Have lavet de skader jeg fik da jeg styrtede i Juli, ellers ikke det velde, andet end en gang rengøring, og måske omlarkering af baggaflen, da malinden falder af. Har også tænkt på at få lakeret fælgene i guld.

  • #4   4. sep 2008 Montering af plov, og lakering af diverse dele der er sølv i sort. Måske andet styr, og greb. Også skal den selvføldig pusses, den står jo inde i mit soveværelse ;-))

  • #5   19. sep 2008 Så kom der billeder af potten modificeret. Der skal dog yderligere modificering til da potten ikke dæmper noget = ikke til at køre med.
    Med DB-killer indsat skriger den som en 400ccm så inderrørret skal have lidt bearbejdning i løbet af vinteren.
    Synes den klæder den med den korte potte.
    Pt ingen nr. plade, er pakket ned sammen med de andre dele til den nye nr.pladeholder, håber den bliver færdig i weekenden.

    SørenG


Kommentér på:
Vinter-projekter ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce