{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

Defekt svinghjul {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er lige ved at skifte min gamle motor, til en "ny", hvor der ikke fulgte svinghjul + magnetterne med. Derfor er jeg ved at flytte det fra den gamle til det nye motor, men her løber jeg i problemer. Svinghjulet sidder jo fast ned over en konisk aksel og er umulig at få af. Jeg har forsøgt mig med en gemen aftrækker, men ak og ve, her flækkede den ene magnet fra svinghjulet.

Er der nogen nede syd på, der ligger inde med en special-aftrækker til at få det af med? Og evt. et svinghjulet eller en gammel motor eller sådan noget?

Øv!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Defekt svinghjul
  • #1   17. apr 2008 Du kan prøve at varme på svinghjulet, og hvis du samtidig har mulighed for det, så køle krumtappen.. Virker hver gang, og gør det tusind gange nemmere, når man skal trække det af!

  • #2   22. apr 2008 Jeg har et råd til jer, der skal have svinghjulet af på en 250'er! Brug ikke tid på at prøve selv, nej. Ring rundt os de nærmeste mc mekanikere om ikke de har en aftrækker der passer på (MC Huset i Herning smiley og så er det bare afsted. Det tager 1 min med det rigtige værktøj - og man undgår at smadre for 2.000 kr svinghjul, æv smiley

Kommentér på:
Defekt svinghjul

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce