Shadow riders

Shadow riders

Medlemmer: 118
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kn filter
  • #1   30. apr 2008 har selv tænkt på at smide et i min så jeg er med på en lytter... har selv fundet lidt info : (link fjernet)

• #2   30. apr 2008 Hej

Hvis det er effekt i søger så, skal i kombinerer jeres luft filter med en ny udstødning og en Powercomander og få jeres skygge justeret ind på et rullefelt

Der du over kan der være problemer med et KN luft filter ved en kaburator født MC da trykfaldet over et KN er væsentligt lavere end et MCén er bygget med.

Vil I have den lange version så skriv til Knud på tøffedyrene

Hilsen Christian

• #3   30. apr 2008 jeg har købt et kn filter element.. ALTSÅ ET TIL UDSKIFTNING I DEN ORGINALE LUFTFILTER KASSE...slut med capslock. men det var mest fordi at det luft filter der sad der så gammelt ud... og kn er koster omtrent det samme som et orginalt. desuden gik mcen dårligt. så jeg fik et kn filter på og rullet den... og nu kører den rigtig godt

• #4   5. maj 2008 Har ikke haft problemer med min siden jeg fik mit KN i sidste år.
    Vil dog have den rullet ind på et tidspunt.
    Kan klart mærke en forskel fra før både effekt og lyd mæssigt. Kører med helt åbne potter.

• #5   3. jun 2008 K&N filter + ny udstødning betyder oftest mere flow gennem systemet. Mere flow betyder mere luft. Og kommer der mere luft, så skal der også mere benzin igennem. Derfor skal karburatoren have en større dysse i. Det er typisk kun hovednålen der skal være større. Nu kender jeg ikke den karburator der sidder på, men man kan risikere at skulle hæve nålen (hvis muligt) hvis den ikke rigtig vil tage gas i mellemområdet.

Hilsen Jan, der kan dysse en Amal Concentric karburator med bind for øjnene ;o)

• #6   11. mar 2010 sætter i det K & N filter ind i den "kasse" som den org sidder i ... eller hvad :o)

• #7   12. mar 2010 hvis det er købt til modellen. sku det passe og sættes i i stedet for det org i kassen. smiley har prøvet at kører uden filter i åben kasse. det føltes faktisk som om mc´en tabte kræfter. det lød nu godt smiley

Kommentér på:
kn filter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce