{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

computer {{forumTopicSubject}}

hey min bærbar er lige gået ned...

så skal købe ny.. bliver stationær da jeg stoler mere på dette...

så for et stykke tid siden. at der var nogen som sagde der var et sted på frederiksberg, hvor de bygger en computer for en, efter ens behov.. der blev linket til en hjemmeside... men kan ikke finde den smiley

håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  computer
  • #1   23. jan 2009 det kunne være zitech, men de er lige gået konkurs.
    hvis det skal være på frederiksberg, kunne det også være foeniks-computer.dk
    ellers er du velkommen til at sende mig en besked, med dit ønske, så skal jeg strikke et tilbud sammen til dig.

• #2   23. jan 2009 Mener dem der lå omkring Frederiskberg er gået nedenom og hjem.. ellers kig på edbpriser.dk der kan du også finde færdiglavede computere hvor man kan lave de sidste justeringer.. ofte til en god skilding, og typisk meget billigere end du kan få i nogen butik..

• #4   23. jan 2009 ok.. så ikke at føniks stadig lever..

• #5   23. jan 2009 Vil du spare penge og selv kan samle eller har en ven som kan så brug www.edbpriser.dk. Der er meget at spare og du kan lave lige som dit budget tillader.. Må man spørge om hvad dit budget er? og hvad maskinen skal bruges til? Skal den være komplet, skærm, mus osv osv?

• #6   23. jan 2009 altså.. det skal være en stræk computer som både skal kunne spilles på, bruges til net, skrive programmer og film..

altså den skal kunne det meste og ca 1tb harddisk...

men skal lige skaffe nogen penge.. det skal være en som holder i lang tid.. så pris er underordnet smiley

har intet forstand på de forskellige ting er ikke så meget computer geni, med processer og alt det der smiley

men jeg lurer på de forskellige ting smiley

tak for hjælpen.

• #7   23. jan 2009 Det må være denne du tænker på :
    (link fjernet)
    man kan konfigurere sin pc efter eget hoved på bestilling.

Kommentér på:
computer

Annonce