Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FORSSET
  • #1   5. feb 2006 jepp sådan er livet... Ses tit og ofte på bilgalleri...

• #2   5. feb 2006 Syns ikke det er ok, at han bliver frosset.
    Mht. reklamer, tænk på at denne side faktisk er en gratis service til os, vi betaler jo ikke noget for at være her, og der er jo ikke gratis at køre sådan en side, de skal jo tjene pengene hjem på en eller anden måde, alternativet er jo at vi alle skal til og betale abbonoment for at være her.

• #3   5. feb 2006 Ja, har en tendens til at give Michael ret. Såfremt andre opretter et galleri, og den bliver populær, skal der også hældes en del penge i servere og netforbindelse. Bliver det i sandhed en succes, kan administration og videreudvikling af sitet også blive fuldtidsbeskæftigelse. For admin skal der jo stadig være tag over hovedet og kværn i garagen, hvorfor der kommer 250.000,- til 300.000 kroner oveni årligt for at betale mandens job. Men frosset er en drastisk handling, medmindre han da har fået et par advarsler inden. Men reklamer er vel ok. Blot sålænge de ikke overtager skærmen i op til 20 sek. som det ses på visse sider - det sucks...

• #4   5. feb 2006 Hvor ringe,,,, Ikke at han bliver "frosset", men at admin reagere hurtigt på sådan en lille ting og ikke har "tid" til henvendelser eller problemer fra galleribrugere...

Princippet med denne side; I starten er alting gratis, banke det hurtigt op, og så begynde med reklame indtægter og opstartsgebyr på ny bikeprofil....

Nu er det ved at være så stort med alle de forskellige gallerityper der er, at admin har problemer med at følge med (kan vi jo konstaterer) og så priotere de åbenbart kun at "beskytte" dem selv med at fryse een der er så fræk at nævne et andet "navn"

Sådan ser det ialfaldt ud i mine øjne...

• #5   5. feb 2006 hvad med om vi alle opretter en tråd om at hver og en af os vil starte et nyt forum. så må vi jo se om de virkeligt vil fryse os alle ud. nogen der er med ??

• #6   5. feb 2006 Så meget for ytringfriheden ;P

• #7   5. feb 2006 Jeg synes ærligtalt det er noget bullshit! Folk har i såååå lang tid klaget over at det hele kørte af lort, og at der skulle hjælpeadmins osv. osv. Og nu, hvor folk så er ved at være godt trætte af det, så vågner admin pludselig op. Det kan da ikke passe at der skal trues med ild og brand før de kommer ud af fjerene.... Det samme problem vil vi garanteret løbe ind i næste gang der er problemer - der sker ingen ting, før folk bliver sure og laver deres eget. Det holder ikke, og hele måden admin styrer siden på peger i retning af diktatur, som vidst aldrig har gavnet nogle...

Jeg kan desuden se at Johnnis profil vidst er blevet slettet? Hvis der er nogle der ligger inde med linket til hans projekt hører jeg gerne. I kan evt. tilføje mig som ven, så vi slipper for at admin fjerner flere brugere, eller i kan sende mig en email på mkbrodsgaard@hotmail.com - den kan jeg i det mindste selv bestemme over...

Ja, et surt opstød herfra, men jeg er sgu træt af måden den her side styres på.

Hygge

Kommentér på:
FORSSET

Annonce