{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi
  • #1   19. okt 2009 Tror jeg de fleste lige overvejer kort, ville dog ikke selv, for min offroader er ikk så villig til at køre stærkt

  • #2   19. okt 2009 hvis det er motorvej og på vej hjem ned over græsen så ja, men ellers ikke hehe

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #3   19. okt 2009 Jeg har snakket med masser af folk der praler af de har gjort det, men jeg har aldrig set det, og kunne heller ikke finde på det selv.

    Jeg har heller ingen respekt for folk der ikke kan opføre sig ordentligt i trafikken, og så efterfølgende prøver at skride fra deres ansvar når polisen prøver at stoppe dem. Er man stor nok til at gøre noget ulovligt, så er man også stor nok til at tage straffen som en mand og ikke smutte som en tøs.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #4   19. okt 2009 Finn - Jeg har desværre ingen indflydelse på det, men på BG er der mange flere end et link, som her på mcg...

  • #5   19. okt 2009 Der skal nu ikke så meget til at kører fra dem især på motorvejen... Altså har jeg hørt:-)
    Men det spilt sekund de vifter med slikkepinden skal der besluttes om man går hele vejen for de prøver ihærdigt, ikke noget med 30 sekunder eller 2 km. De kan klister sig på en over mange km, selvom farten er langt over 200..
    Men har da hørt at fra en god ven at 200 km/t i nødsporet over lillebelts broen og 2 civil blink i røven giver eftertanke.


  • #6   19. okt 2009 Jeg giver sq sajmon ret.. (Er ikk meget for det)... lol

    Kan man køre for stærkt, må man jo ha regnet med, at der vanker et giro før eller siden..c",)

    Jeg har ingen probz.. Jeg køre nemlig med fornuft... *HOST*
    /Rass


  • #7   19. okt 2009 Hvis man vælger at køre for stærkt, så skal man køre så stærkt at man ikke 'opdager' eventuelle forfølgere.... Men selvfølgelig ikke over evne.

    Så kend dit eget reaktionsmønster, kend din bike, kør med rygskinne og giv så ellers gas


  • #8   19. okt 2009 Lidt med om folk kører væk, har det så ikke noget med at gøre, at de tager nummerplade nummeret, og så er det jo lige meget om man kører væk, for de ved jo hvor man bor så smiley
    Eller er dette forkert? smiley


  • #9   19. okt 2009 men man ved ikke om man stikker af eller fryser, før man står i situationen....har jeg hørt :o)

  • #10   19. okt 2009 med mindre det er en fotofælde SKAL polcien stoppe dig, ellers tæller den ikke :o)

  • #11   19. okt 2009 Ja , hvis ikke de har været tæt på ...



  • #12   19. okt 2009 Nej Bombe / Finn smiley


    - Ja Christian ! , nemlig, i situationen.. Og man skal jo kende sin cykel, før man ved om man kan køre væk fra dem..

    Nogen der ved hvor hurtigt deres biler kan køre? ca. ? smiley


  • #13   19. okt 2009 Jeg kører da med min nummerplade, normale altså.. Men gives der gas, så er det ikke sikkert jeg gør smiley

  • #14   19. okt 2009 250 ihvertfald for deres cevile vw'er

  • #15   19. okt 2009 jeg ville ALDRIG forsøge mig i bil, ihvertfald ikke i de biler jeg har råd til.

  • #16   19. okt 2009 Martin M : Tak for det.. Så 250+ er en god ting, og så hvis man tør det, og hvor det foregår, motorvej, eller landevej.. (Ind og ud imellem biler hentyder jeg til) smiley

  • #17   19. okt 2009 Ja men tror du skal øve dig hvis du vil kunne stikke af fra dem...

  • #18   19. okt 2009 Martin M: siger ikke desideret at jeg vil.. Bare hvad det ville skulle kræve smiley

  • #19   19. okt 2009 Bliver man nakket med fingrene i kagedåsen af den ene eller anden grund, tjaa, så må man jo stå til ansvar for sine egne handlinger og betale regningen !!!

    Så et meget bestemt nej, herfra..


    Kim.


  • #20   19. okt 2009 Jeg tror sgu ikke jeg kan kører fra de hvide mondoer. Min MC stopper ved 240km/t og ved den hastighed er min tank ret sikkert tom før deres er smiley

  • #21   19. okt 2009 Folk spiller jo bare op her.. I virkeligheden letter de fleste foden/hånden fra gassen bare de ser en strømer smiley

  • #22   19. okt 2009 ARgh.. Tore, man behøver ikke spille op fordi det er på en hjemmeside smiley

  • #23   19. okt 2009 Deres hvide mondeo'er er en 2,6 v6 er med 170 hk ca. de er ihvertfald standart i motoren-har en kammerat ved ford der laver service på dem

    Såe den når nok ikke meget over 220 med vinden i ryggen


  • #24   19. okt 2009 stoppede sidste gang jeg mødte dem, holdte ved et lyskryds og drejede til venstre, så kom de efter med blink... Hvor er din nummerplade ?... øhh bagpå ?.... så var lortet sq faldet af, dagen efter jeg fik den omregistreret, så måtte ned og hente en ny plade smiley

    Men er nu ret sikker på at jeg vil stoppe hvis de kom efter mig fordi jeg havde kørt for hurtigt


  • #25   19. okt 2009 Sidst jeg blev stoppet var det på 250'eren. MC-betjenten syntes den var lige rigelig kvik. Ser ret skidt ud for politiet hvis de mener en en 250'er med 40hk er hurtigt....

    Men deres biler kan i visse tilfælde køre stærkt:
    www.bt.dk/krimi/nu-koerer-politiet-skoda


  • #26   19. okt 2009 Tak for link. smiley



  • #27   19. okt 2009 Bare fordi den skoda kan køre 250, så er den jo ikke specielt hurtigt deroppe i forhold til en mc der måske kører 270.... Såeee

  • #28   19. okt 2009 Martin M: True, men en MC kan ikke holde de 270 konstant. Det vil kun være til 20-30 min kørsel hvis tanken er helt fyldt...

  • #29   19. okt 2009 Hold da kæft, man får sku en dårlig smag i munden, over folks morale....


    JA jeg kører sku nok for hurtigt hver dag. JA jeg stopper fandme, hvis policen vil tale med mig..
    Det har ikke noget at gøre med at man ikke kan, få hk osv. 2 hjul, kan NÆSTEN til enhver tid, finde en rute, en bil ikke kan magte. MEN du får mig fandme ikke til at stikke af, fra noget JEG har gjort. fandens til morale i har, dårlig opdragelse eller noget...

    Jeg bliver stoppet ret tit, men har sjovt nok ikke fået en bøde i flere år(bank under bordet) jeg har STADIG respekt for politiet, og deres arbejde.)

    Sidste jeg blev stoppet, var en MC betjent, der havde set mig på den modsatte side af et autoværn (avedøre havnevej) mellem 2 lyskryds, uden sidevej eller noget, med 2xx (skulle lige teste noget, DUMT ja, men jeg tager straffen om nødvendigt) så i spejlet, at han tændte blinket, kørte ind til sieden, og ventede på ham....
    Fik 2 ting ud af det, en lang sludder om folks manglende moral, og en hyggelig MC sludder.

    SOM han sagde, og det er også min erfaring, når han tænder blinket, og ser personen straks retter ind til en samtale, så har man ikke ødelagt hans humør på forhånd, OG har en LANGT større chance, for at slippe med en påtale. OMVENDT finder han dig, efter du har stukket af, skal han nok sikre sig, at du bliver bollet!!!!!!

    Jeg stopper, når jeg set blinket blive tændt, taler høfligt, og "respektfuldt" OG derudover, kommer jeg med alle de søforklaringer jeg kan smiley ofte kan et smil hjælpe lidt der....

    MEN jeg nægter at køre til grændsen, i et forsøg på at spare nogle penge p en bøde!!!!!!!!!!! det kunne jo koste nogle uskyldige!!! og det kan jeg ikke leve med tanken om!!

    Forvirende indlæg, find selv rundt, og ret stavefejl, for træt!!


  • #31   19. okt 2009 Sajmon: helt enig! Man skal stoppe når politiet forlanger det! smiley ellers ender det med at en af de andre man kørte med måtte lægge øre til skideballen smiley

  • #32   19. okt 2009 hehe.. helt enig jesper... Jeg blver også stoppet i ny og næ... den kamel må man sluge..

    Desuden, har de først været så tæt på at de har din nummerplade, enten visuelt eller på video.... så tropper de sku da bare op derhjemme, så er man ligeså fucked når de finder den glødhede motor ude i garagen:D..



  • #33   19. okt 2009 Jeg ved de har et par Golf R32 civil biler, og 50 nye Passat 2.0 TFSI med 200HK. så lidt kan de vel. men altså, deres peugeot og sådan tror jeg ikke tager meget over 200km/t og bruger nok lidt tid på at nå derop.

  • #34   19. okt 2009 Desuden kan det altid bedst betale sig at stoppe og snakke fornuftigt, og ikke stå at spille flabet. det er min erfaring. det gælder sku også bil, og dengang med tunede scootere smiley
    tror de fleste betjente slapper lidt af når man som Jesper siger bare blinker ind med det samme, og de ikke skal udsætte sig selv eller andre med vild kørsel for at stoppe en. og så snakker om tingene.


  • #36   20. okt 2009 Værsegod Jesper : http://gosublogger.com/wp-content/uploads/2009/07/listerine_jpg.jpg


    Håber det hjælper dig og din morale.


  • #37   20. okt 2009 Takker Far til C-4. . Det hjalp sku lidt på det!! smiley

  • #38   20. okt 2009 LOL "Jesper nu med honda"

    Jeg kan da godt forstå du har dårlig smag i munden!

    Du vil ikke køre til grænsen og risikere andres liv for at slippe for en bøde, men du vil godt køre ++200km/t for at teste noget på offentlig vej..
    HUH ?!?!

    Nå men nej jeg vil ikke stikke af, men hvis man kørte forbi en holdende politibil i en sidevej og man lige kan nå at smutte om hjørnet før de når at køre ud og sætte farten op, så gør jeg det og har gjort det flere gange i civicen.. men ligeså snart man kan se dem i bakspejlet så ville jeg stoppe, for en ting er at "overse" dem en anden ting er at have dem i hælene..


  • #39   20. okt 2009 de kommer aldrig på en bane

  • #40   20. okt 2009 Du vil ikke køre til grænsen og risikere andres liv for at slippe for en bøde, men du vil godt køre ++200km/t for at teste noget på offentlig vej..
    HUH ?!?!


    Som jeg skrev, det er en 4 sporet vej, med autoværn i midten, og 0 køretøjer, ellers var det ikke gjort!!!!!!


  • #41   21. okt 2009 Nej, men kan du ikke se, at alt er relativt, for dig er din handling i orden (ellers havde du vel ikke gjort det) for nogen er det SLET ikke i orden selvom der er autoværn i midten..

    Ligesom at dem der stikker af også synes deres handling er i orden fordi de føler at de har styr på det og da de stak af så var kl 3 om natten på en tom motorvej hvor der heller ikk var nogle sideveje som i dit tilfælde..

    Hvem har så ret, dem som stikker af, dig, eller alle de andre som synes at i alle sammen er galt på den for at køre så stærkt..


  • #43   21. okt 2009 Mirza A

    Nej alt er nemlig IKKE relativt i dette spørgsmål. Jesper ville jo ikke stikke af hvis politiet var dukket op på havnevejen som "ham" du omtaler kl. 3 om natten. Begge tilfælde er jo ulovlig kørsel, forskellen er om man stikker af, ikke om man kører ulovligt.


  • #44   21. okt 2009 man ka' sgu ikk sige at det er i orden at man kører for stærkt men TAGER konsekvensen mens det ikke er i orden at køre stærkt og stikke af..

    Det er FARLIGT og ULOVLIGT at køre stærkt, hvorfor gør i det så ???

    bliver det mindre farligt og ulovligt af at i tager det som mænd og betaler bøden, nej det er ligeså ulovligt..

    jeg er bare træt af at alle føler det DE SELV gør er i orden..


  • #45   21. okt 2009 Jeg har da vist heller ikke sagt det er iorden, jeg siger bare at legen stopper når policen viser sig.

  • #46   22. okt 2009 For mig er det en konkret vurdering fra gang til gang om jeg skal lukke op eller stoppe.

    Først og fremmest kommer det an på min "forbrydelse"
    Dernæst kommer det an på tid og sted.

    - Men det er altid under hensynstagen til at jeg har to sønner som gerne skulle blive ved med at have en far


Kommentér på:
Politi

Annonce