5.021 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hjælp jeg har lim på mit gulv hjælp jeg har lim på mit gulv

hej mc galleri jeg spør lig her inde for jeg ved at der er mange yderst kompetente mensker her inde så jeg håber der er nogle der kan hjælpe

der hvor jeg skal have mine mcer til at holde hvil jeg gerne have malet mit betong gul med iproxy maling men der har vært vinyl på gulvet før hen og det har jeg så fjernet men der er stadig noget meget genstridit lim tilbage og det er fanme ik til at fjerne i går prøvt mig og min far nesten aldt både spartler stemjern ryste pudser og en stor gulv sliber men lige lidt hjælper det. hvad skal man gøre for at få det af hvad hvilde en gulvman have gjort er der nogle der kan hjælpe så bar fyr løs og alle ider bliver afprøvt.

på forhon tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp jeg har lim på mit gulv
  • #1   21. feb 2010 hvis du har prøvet alt det du der siger......

så vil jeg mene du skal lægge - støbe - et nyt tyndt slidlag oven på... det kan vist bedst betale sig

vil jeg mene

mvh

• #2   21. feb 2010 En gulvmand har jo ikke rigtig noget med iproxy maling at gøre. Hvis det handlede om et nyt gulv, trægulv, vinyl, tæppe osv, så havde det blevet lagt ovenpå det du beskriver, eller på et masonit eller spånplade gulv.

Men hvis du har haft en gulvsliber på det, så er det vel et spørgsmål om det er grov nok det sandpapir der er på.

• #3   21. feb 2010 Jeppe's ide er at fortrække. Koster jo næsten ingenting.

• #4   21. feb 2010 nej det kan godt hvær at gulv mænd ikke maler gulvet men det kunde være di skulle skifte vinylen og dermed fjerne limrastern
    og ja den gulvskliber jeg har brugt er sån en der er beregnet til det med korn16 så det kan vis ikke blive grover

• #5   21. feb 2010 jeg har også tenkt tanken med noget selvnevoleren men det er jo bar om det kan holde på limrastern

• #6   21. feb 2010 ved godt det lyder lidt vildt men måske en lille kontroleret brand smiley bland lidt sulfo og benzin det der også bruges til monocoktails evt hælde lidt ud over limen og sæt ild til det men husk et vådt tæppe til at smide over hvis det bliver for vildt og hvis far er klar med pulver/skum slukker så kan det vel ikke gå helt galt hvis det ikke bliver brændt væk bliver det da så blødt at det kan skrabes væk vil jeg da tro smiley

• #7   21. feb 2010 du skal vel bare slibe det over med en diamantsliber så skulle det vel nok komme af og blive godt til at male på

• #8   21. feb 2010 Det værste ved sådan et nymalet gulv er at det er pæn glat...
    I den kælder jeg har min til at holde blev gulvet malet i september sidste år... Når den står på centralen, og jeg skubber frem, så glider hele cyklen bare frem (på foden!).... Tror jeg vil i gang med lidt sandpapir til foråret, for det er sgu for træls

• #9   21. feb 2010 Gulvet skal slibes med en gulvsliber inden det bliver malet for at få den bedste vedhæftning, og så er det en god idé med lidt fint sand i malingen for skridsikring. Prøv at kontakte en prof. gulvmaler og få et tilbud, nogle gange bliver man positiv overrasket over prisen.

Mvh Jan

• #10   21. feb 2010 ved ikke hvordan man fjerner limen fra gulvet, men der er vist også nogle fine forslag nok her. men ved hvordan jeg har lavet mit eget gulv. først fik det beton grunder, tøret til dagen efter, malet med epoxi og strøget et tyndt lag sand på, tøret til dagen efter, fejet det reserende sand af. og malet med alm sort gulv malling, men havde mallingen ikke været gratis i sort, tror jeg jeg ville have valgt en grå, da det er mennere at holde.
    men ellers se nogle billeder her, der er godt nok en del af hele projekt garage.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9625
    håber det var til lidt hjælp, hilsen thomas

• #11   21. feb 2010 få en til at smide klinker på dit gulv .Det holder , det gør malingen ikke .....

Kommentér på:
hjælp jeg har lim på mit gulv

Annonce