{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter 45?
  • #1   15. apr 2010 Jeg har købt en monkey... Langt feder end en scooter...
    Den kan stå i en bil og køre ca 100 kmt total fed byracer.
    Fås som knallert 30-45 og som mc...
    Du kan se foto i mine mcer......

• #2   15. apr 2010 må jeg med fare for at blive buet ud foreslåg

(link fjernet)

har en af deres scooter 30 som ungerne køre på på skift og den har været væltet kørt galt ligget i vejkanten.
    ligner l...
    og til trods af at halvdelen af scooteren mangler ( kåbedele spegle osv. )
    starter den stadig og køre ca 40.
    2 gange har vi dog måtte skifte tendrøret
    første tendrør var det kinesiske og anden gang var det fordi den havet været rundt og røret var vådt

• #3   15. apr 2010 Du ved godt at 30% af 45 Det giver klip i kortet

• #4   15. apr 2010 det er bare meget bedre at købe en scooter-mc, eller lille motorcykel.
    en 45 scooter er satans værk, den har de dårlige egenskaber af en 30-knallert, og samme ansvar lovmæssigt som en motorcykel.

så er det sgu bedre med en tunet 30'er, eller en scooter-mc hvis budgettet tillader det. (Jeg har selv kørt på en yamaha 125 kubik mc-scooter, som jeg købte til 4000kr, og den var vel ok til transport, så længe man kun kørte én på den)

• #5   15. apr 2010 HVIS jeg husker rigtig/har fået forklaret rigtigt (dette er grunden til jeg solgte min 45 knallert) så er det sådan, at KAN de 45 knallert på et rullefeldt køre 70 (kender ikke den nøjagtige grænse) så er det klip i kortet, selv om ingen har set dig nogensinde køre mere end 45 km.t.
    DERFOR valgte jeg at købe en Suzuki ts185er!!
    Det sagt, så er en Yamaha Neos, en af de 45 knallerter, der holder godt, også med hensyn til rust. min far kørte 47000 på sin, og den var stadig rimelig pæn, kørte sommer og vinter, vaskede den sjællent!!

solgte den på min anbefaling, og købte en 125cc Suzuki etellerandet (innova tror jeg) den har allerede sat sig 2 gange i forbremsekaliber, efter 1 vinter. Stellet ruster af h.t. MEN den kører godt. på nær at motoren, har været til garanti rep. 2 gange!!!!

• #6   15. apr 2010 Nu kommer jeg selv fra Scootergalleri og har nu en rimelig viden og erfaring syntes jeg selv smiley

Jeg ville vælge at købe en lille 125 noget motorcykel eller en 30'er, da Jesper har fat i den lange ende - Den 45'er kan give klip i kortet men må kun køre 15 mere end 30'er. Med en 30'er kan du tune alt det du vil og stadig holde straffen på det "økonomiske" plan smiley
    Men husk at forsikringen ikke gælder hvis den er tunet smiley

Hvis du mangler hjælp til opsætning eller noget andet, kan du bare skrive! smiley

• #7   15. apr 2010 ib..

Uden at bue dig ud vil jeg lige tilføje at Scooterne fra uwp er virkelig i dårlig kvalitet, Købte en baotian hero 30 sidste år ved ham og den er mildest talt elendig og har fejlet stort set ALT ;O)

• #8   15. apr 2010 Hold dig til Hiper2, Hiper2pro eller Mina motorer - og køb et godt mærke første gang, det bliver du så meget mere glad for og den taber mindre i værdi! smiley

• #9   15. apr 2010 Så vidt muligt find en scooter med den rigtige nummerplade størrelse (MC!) for en 45 knallert bevæger sig inde i en fartgrænse bobbel på de 45 som bekendt og +30% giver et klip og +60 giver en frakendelse.

I så fald er det billigere at køre for stærkt på en 30 knallert, den vil allerhøjst blive konfiskeret.

• #10   15. apr 2010 Køb en mindre mc og optjen værdifuld anciennitet på ren ansvar, så bliver det noget billigere den dag i skal købe en rigtig dyr mc, som i vil have kasko på!

• #11   15. apr 2010 mener jeg gav 3500 for min ts185er, og fik en hel cykel med i dele, og 2 stel (med papirer)
    solgte et stel for omkring 1000, så jeg har betalt 2500 for en motorcykel.
    Brugte 2 timer på den, synede den, og nu kal den så renoveres, og gøres helt klar (kun motor, resten er 100% i orden) så den er klar som vintercykel næste vinter!! Billig måde smiley

• #12   15. apr 2010 Jeg vil nu også råde dig til at købe køretøjet som mc
    Det koster dyrt hvis du bliver snuppet på en tunet knallert...
    prisforskellen i forsikring er absolut ikke det store
    Jeg giver 1200 kr om året i forsikring på min monkey og
    jeg har kørt hele året på den, købte den istedet for at købe
    en scooter..total fed byracer.
    .

• #13   15. apr 2010 Allan R - Hehe vil nu mene min mc er rigtig nok selv om den er gammel smiley

Tak for svarende allesammen smiley

Kommentér på:
Scooter 45?

Annonce