Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cross bane i faxe (hvor)
  • #1   21. maj 2010 Hej Jacob.

Jeps, det ved jeg... Men ved du godt at mc ike må være større end max 250 ccm, og skal være MAX kyddæmpet?

Den ligger på ved gl. losseplads ; Nordhjemsvej. Det er en side vej til Egedevej i Fakse....

Hvis kæden er oppe / hen over vejen, så kan I ikke komme derned, men der er uden tvivl nogen i morgen, med mindre det pisseregner.

God fornøjelse

• #2   21. maj 2010 Jeg vil lige for alle andre nævne, at der er tale om en miniput bane....

Og den er kun velegnet til hyggekørsel. Er du mere seriøs, så tag til Næstved eller Vordingborg.

Lani

• #3   21. maj 2010 intet problem det er min knægt på en lille suzuki lt 50,,,,,kanont du skaffede adr,så kører jeg der ned i morgen og ser på det,der er nemlig ikke træning i næstved før d 1-6 grundet pinse løbet,,, takker for hjælpen

• Jakob P
    Jakob P Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
    #4   29. maj 2013 Er der nogen der ved hvor der er en bane sådan med højest 45 min. kørsel til en pitbike jeg lige har købt? Jeg vil nemlig gerne prøve den på en bane. Det er 125 cc. Lifan, hvis der er nogen der kender en bane må i gerne skrive. (-:

• #5   23. jun 2014 Hej Lars, ved godt det er en gammel tråd, men ved du hvad tid der køres, og ud over tøj (har alm mc tøj til dem) er der så noget der skal med, har købt sådan en pitbike til ungerne men har ikke andet end haven at køre i

• #6   23. jun 2014 Jeg kigger lige med her - sønnen har netop købt en 250'er og kunne godt ønske at prøve den lidt inden ungdomsskolen starter efter sommerferien.

• #7   19. dec 2014 Det med de max 250ccm passer ikke.. Vi træner dernede og jeg køre 450F og der har aldrig været et problem, mener det er onsdag og lørdag man må køre dernede fra kl 10 mener jeg

• #8   19. dec 2014 Ja vi har efterfølgende også set 450cc på banen.vi er nu selv rykket gennem 50cc og på 65cc nu....Faxe banen er ok at hygge race på

Kommentér på:
cross bane i faxe (hvor)

Annonce