830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

kristiab r
kristiab r
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

hjælp til start på bane kørelse, hjælp til start på bane kørelse,

Hej, jeg er 18 år gammel og har egentlig ikke særlig meget erfaring hvad angår motorcykler men har kørt lidt 125 cc.
Hvad ville være bedst at starte ud med, er en 1000 cc for meget at hoppe ud i, og hvad er der egentlig af udgifter,? bane konsigent eller hvordan hænger det sammen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til start på bane kørelse,
  • #1   28. maj 2010 Uanset hvad, synes jeg at springet fra 125 til 1000ccm er alt for voldsomt. Du skal højst starte med en 600ccm'er...;o)

• #2   28. maj 2010 Jeg synes du skal starte på en 1300gsxR smiley hvis du fulgte lidt med i motorsport så ville du vide at motoGP kører med 800ccm, godt nok fordi det er en "regel" men de kommer hurtig nok rundt, synes du ikk? smiley

• #3   28. maj 2010 du kan roligt købe en CBR 400 / gsxr 400 / zxr 400
    jeg har kørt MC i 6år været på bane et par gange og JA fik røv af en på den nye Kawazaki ninja 250ccm!!!!!!!!!

han holdte bare gassen i bund og lagde den ned i svingene, men den bliver nok tam i længden sådan en fesen 250ccm.
    Jeg ville gå efter en brugt 400ccm racer uden afgift det findes til 5-8 tusinde kroner...

• kristiab r
    kristiab r Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   28. maj 2010 tak for det smiley

Hvad koster det så at køre bane ? hvad er der af udgifter?

• #5   28. maj 2010 Hold dig fra 400ccm. Gå efter 600 eller 1000, det er højre hånd som beStemmer hvor hurtigt det skal gå. Du kan få ret nye både 600 og 1000 bane racere til under 30000 og så er det nemt at finde stumper når du vælter. Hvis du vælger en 400, så er den ofte kørt ekstremt hårdt og levetiden er derfor begrænset. Lad være med St bruge tid eller penge på at køre i DK. Det er spild af penge! Send mig en mail, så kan jeg måske hjælpe dig.

• #6   28. maj 2010 Som Morten skriver start med en 600ccm,den kan du bruge på langt de fleste baner, og er mange gange lige eller næsten så hurtig som en 1000ccm og er billigere...mht udgifter skal du betale for selve kørslen på banen, transport til og fra banen.

http://www.trackdayriders.dk/index.php

Der kan du under kalender finde, hvor/hvornår og hva det koster at deltage, og husk at checke op på om du er dækket på din ulykkesforsikring...!

Kommentér på:
hjælp til start på bane kørelse,

Annonce