{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Pakistan {{forumTopicSubject}}

Hjælp Pakistan, de er udsat for den værst tænkelige naturkatestrofe STOP LIGE DER! var det ikke Pakistan der i 2006 stod og brændte Dannebrog af, og sendte dødstrusler afsted mod Danmark, brændte den danske ambassade ned til grunden. Og bøjkottede alt hvad der var Dansk? WHAT og nu vil man godt modtage hjælp lige pluds...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pakistan
  • #1   4. sep 2010 De får heller ikke noget af mig.
    Hvis det skete for os ville de sgu ikke hjælpe, de ville bare være glade!

• #2   4. sep 2010 det rigtig-- de har penge og tid til at lave atom våben.. og hygge rundt med al quada.. men ikke til at hjælpe deres egen befolkning.. heller ikke en krone her fra.. de ryger sku i tanker om lidt istedet;-)

• #3   4. sep 2010 Jeg er pisse træt af de indsamlinger....se bare Haiti, der er stort set ikke sket noget derovre endnu.

• #4   4. sep 2010 et fuldstændig ligegyldigt emne indenfor rækken er politiske, hadefulde, intolerante indlæg.

det er op til folk selv om man vil støtte katastrofe ofre eller ej. det behøver man da ikke andres mening til. gør det hvis man synes, lad være hvis du ikke synes.

desuden blander du tingene sammen. det var ikke Pakistan som brændte en dansk ambassade ned. men derimod Syrien[1]

[1] http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/02/04/160148.htm

• #5   4. sep 2010 det er jo Allahs vilje, os vantro bør ikke blande os i ting vi ikke forstår.

• #6   4. sep 2010 Allahs vilje, jammen så syntes jeg at de skal sende regningen til ham

• #7   4. sep 2010 heller ikke en krone herfra ... i en tidl tråd var der en der fortalte at der var nogle indsamlere der ringede på hans dør .. da han så sagde nej og de spurgte hvorfor ? svarede han at han havde set i tv at en af nød ofrene havde sagt at det netop var allahs vilje . og han sagde så lad ham betale . så havde de kaldt ham racist...

jeg kalder det nemesis..... til daglig er vi vantro og generelt kaldt for et racistisk eller fremmed fjensk land . derfor ikke en krone herfra .

egentlig hvis jeg skal støtte noget. vil jeg klart hellere give til de enlige mødre erller fattige familier herhjemme som ikke har råd til at holde jul for deres børn ... man skal ryde op i sin egen have før man ryder op i hele verdens haver . . .

• #8   4. sep 2010 få nu lige fakta på plads Alf....
    (link fjernet)
    http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/02/22/144229.htm

• #9   4. sep 2010 hvis de vantro hunde har bare lidt respekt, så nægter de forhåbentlig at modtage enhver form for hjælp fra de dumme svin der bor i det land der offentliggjorde nogen uskyldige tegninger.....

• #10   4. sep 2010 Att: #Gud#

min fakta er helt på plads, læs mit indlæg igen.

• #11   4. sep 2010 jep, jeg er helt enig, ALLE Danskere er vantro og ALLE pakistanere har brændt flag af..

heller ikk en krone herfra, tsk tsk, tænk engang at de brændte et stykke stof af, hvordan fanden kan de finde på at brænde noget der betyder så meget for os..

TÆNK hvis vi tegnede en tegning der sårede dem, hvordan ville de så reagere ?!?!

Hov, de gjorde vi vist, og det var faktisk OS der startede :-S

Men fortsæt da bare med at sprede had og piske en stemning op ved hver given mulighed..

• #12   4. sep 2010 Mirza A

Du er da godt nok dum og naiv, hvis du tror du kan forenkle tingene på den måde.

• #13   4. sep 2010 MKB, hvis der er noget personligt du vil sige mig så ring til mig ! (send en PB for telefonnummer)

det med at kaste omkring sig med grimme navne på nettet er bare alt for nemt, man tænker sig nogle gange ikk om!!!!

Men hvis du vil modargumentere mit første indlæg på en ordentlig måde, er du mere end velkommen til det...

• #14   4. sep 2010 Det fede ved muhammed krisen og "danskernes" generelle holdning til ytringsfrihed er at vi i danmark faktisk ikke HAR ytringsfrihed... langt fra!

Så at "forsvare" noget på den måde som "vi" gjorde under krisen er jo til grin... lidt ligesom når vi er stolte af vores demokrati... som i virkeligheden ikke er demokrati!

Danmark er til grin... "vi" ved det bare ikke selv endnu!

• #15   4. sep 2010 Af princip giver jeg ikke en krone til de indsamlinger, da de ofte ikke ender der hvor der er behov for dem alligevel....

Men giver da Mirza A fuldstændig ret, vi startede noget, at de er så totalt fanatiske så de ikke kan se at det efter vores målestok er ude af propation, ja det er vel egentlig nok det største problem der er mellem dem og os.....

Inden man begynder at sige at vi har ytringfrihed i danmark, så er det vel ikke ensbetydende med at man skal provokere andre folkslag?

• #16   4. sep 2010 Amen johnny, det var ligesom at læse et indlæg jeg selv har skrevet..

• #17   4. sep 2010 Det er jo fløjtende ligegyldigt om det var PAKISTAN elle SYRIEN, der brændte flag. Det var under alle omstændigheder ikke landenes regeringer, men et antal aktive islamister, hvoraf de fleste ve nok var nyttige idioter - desværre lidt ligesom en meget stor flok nationalistiske etniske danskere er det.

Fortæl mig lige, hvad det har med lille Hassen, som sidder i mudder til livet, er hønesyg og mangler mad og medicin at gøre..

Og kige så lige lidt på, hvad de store nødhjælpsorganisationer siger om de lokale bistandsydelser - den pakistanske hær knokler som ganle, selv deres traditionelle ærkefjender fra Indien yder bistand, men problemet er ENORMT.

Og så det med proportionerne - nu trækker jeg en anden tråd ind - forleden var en større flok herinde i fuld fart med at kvæles i forargelse over en pige, der druknede hundehvalpe i en flod - ikke pænt, nej - men hundehvalpe. Der var ingen grænser for, hvor hårdt hun skulle straffes - ifølge de forargede "danskere" - de samme forargede danskere som nu sidder og argumenterer for at lade lille Hassan fra Pakistan gå til af sult, mudder og sygdom.

Hvor er proportionerne???????

.....jeg skal ud og kaste op......

• #18   4. sep 2010 Ja det er sgu med at få sendt noget nødhjælp afsted, inden Knud kommer og gasser Pakistanerne i en sæk fordi
    " Det et bedre end at have en dårlig opvækst"
    "det var normalt at bruge gas tidliger, ihvertfald i 40'erne "

• #19   4. sep 2010 C-4:

Jeg håber da, at det er et udslag af din morbide humor. Eller skal du vist på læsekursus - altså et, hvor man lærer at læse indenad, og ikke bare løsrevne brokker uden sammenhæng.

• #20   4. sep 2010 Hvor er folk dog væmmelige og ondskabsfulde at høre på herinde. Hvad er i for nogle mennesker? smiley

• #21   4. sep 2010 Jeg lægger bare ord i munden på dig, det er sjovest smiley
    især efter dit moralske og politiske engle korrekte opkast af en henvisning til hundehvalpe tråden smiley Det er lidt sjovt at du så tit skal have ondt i sjælen over at folk ikke tænker det samme som dig.

• #22   4. sep 2010 C-4:

Det er OK - jeg ønsker ikke at folk skal have samme mening som jeg, men jeg har problemer med den inkonsekvens man hele tiden ser her. Der er næsten igne grænser for hvor menneskelige og humane vi skal være over for dyr og babyer - så længe babyerne kommer det rigtige sted fra - det pikerer mig, og jeg mener det burde pikere os alle.

Så lige her <b>kunne</b> jeg godt ønske mig, at folk havde samme mening:-)

• #23   4. sep 2010 Hehe du sagde pikere smiley

• #24   4. sep 2010 Jeps, det er et helt almindeligt ord afledt af pikant, du kan oversætte det ved noget i retning af "genere".

---men det kan du lære mere om på nævnte læsekursus:-)

• #25   4. sep 2010 Hmm jeg havde ellers afsat de 500 kr til velgørenhed , men så bliver de bare brugt på kursus istedetfor smiley

• #26   4. sep 2010 jeg og kollegarene mener det kun ville være fair at vi sende nogle ned for at hjælp... vi har jo en den indvandre med pakistansk bagrund i landet. dem af dem som er arbejdsløse burde blive sendt tilbage for at hjælpe deres landsmæn...
    de kan sproget. og er arbejdsløse. syntes det lyder fair i mine øre.

er ikk racist men sku vi nu ikk lige få danmark til at funge . forlanger ikke mere end en sund økonomi og en ledelse der er villige til at tage fat og tænke selv.
    ikk som det er nu med all den spin, medieliderlighed og manglene interesse for tingene...

• #27   4. sep 2010 Kristian J helt enig med dig.

• #29   4. sep 2010 Lasse A
    mener der er gjort før. men da folk der hjalæp dem forsvant og de selv sku tage over skette der 0 og en skid... vi har hjulpet os selv til det sted vi er idag. så må de andre lande også klare sig selv indtil de er klar til at sprøge om råd og vejledning til hvordan de kan forbedre sig...

• #31   4. sep 2010 Wow cracker jack.. Lige bortset fra når snakken går på honda, så tror jeg det her er 3. gang vi er enige i noget som helst.. LoL smiley

• #32   4. sep 2010 CJ:

Herligt - det var der sgu argumenteret for, også selv om vi ikke er handlingsmæssigt enige:-)

• #33   4. sep 2010 Mærkelig ligning Klaus A:

Pakistan = Taliban ?????????

• #34   4. sep 2010 Hvis danmark lå under vand og du boede i sverige, ville du så også undlade at hjælpe danmark velvidende at der muligvis befinder sig 10 terrorister i landet..

• #35   4. sep 2010 Klaus A:

Der er med sikkerhed også repræsentanter for taliban her i landet, så gælder denne også:

Danmark = Tabilan?

Umiddelbart tror jeg du skal følges med C-4 på kursus. Så kan du lære om lighedsteg, mens han lærer at læse indenad:-)

• #36   4. sep 2010
    Det er fandme primitivt at blande politik ind i en sag om civile mennesker i nød.

• #37   4. sep 2010 Mirza A

Mht. mit tidligere indlæg kan jeg sige at jeg bestemt ikke har noget personligt imod dig, og kan egentlig godt se at man ikke bruger dum i den sammenhæng da jeg iøvrigt ikke har den fjerneste anelse herom alligevel. Så den trækker jeg pænt tilbage.

• jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 155
    #39   4. sep 2010 Der er ikke noget galt i at brænde Dannebrog! Det er faktisk den korrekte måde at tilintetgøre flaget på. Hvis i er i tvivl kan i jo google det.

De der er blevet fornærmede over at se flagafbrændinger skal lige huske at det sker til ære for de journalister der filmer. (Det skulle ikke undre mig hvis journalisterne sørgede for at levere flaget). Den almindelige pakistaner kender intet til Danmark eller vores flag, i kender jo heller ikke pakistans flag!
    Der er ingen fornuftig grund til ikke at hjælpe, for jo mere hjælp Pakistan får fra os "vantro" jo mindre magt får de ekstreme islamister.

• #40   4. sep 2010 Jeg vil skide Pakistan et stykke.

• #41   5. sep 2010 MKB, i orden, ingen nag herfra så..

Kommentér på:
Pakistan

Annonce