3.410 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 105 Svar

Den sidste idiot er ikke født endnu .. Den sidste idiot er ikke født endnu ..

...håber jeg.

Her var jeg ellers så glad ved min bil En Skoda Superb med CR Turbodielse - og jeg bliver det nok igen.

I går fyldte en eller anden idiot den op - med benzin - og kørte 25-30 km i den - den gik lidt ujævn og lavede nogle underlige lyde.

Du får lov at gætte tre gange på, hvem idioten er!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den sidste idiot er ikke født endnu ..
  • #1   8. sep 2010 hmmm.... konen? smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #2   8. sep 2010 *Peger på Knud*

• #3   8. sep 2010 Jeg tror han hedder Knud

• #4   8. sep 2010 knud knud... det er sgu noget ged...

mvh

• #5   8. sep 2010 Jeg kan smage en skidestak kvajebajer til MCG på Knuds regning smiley

• #6   8. sep 2010 Efter Knud har betalt værkstedet tror jeg ikke der er så mange penge til øv-øl..

• #7   8. sep 2010 Næh. Rasmus - det var desværre mig selv.

Jeg ærgrer mig ad Helvede til, og fatter den dag i dag ikke, hvordan jeg har kunnet gøre det . men der er ingen tvivl. Jeg har været forbi tanken i dag og kigge på standeren.........ØØØØØØØØV!

• #8   8. sep 2010 Robert A:

Du har helt ret det bliver en MEGA dyr spøg:-(

• #9   8. sep 2010 Håndtaget med diesel plejer at være sort.... og skiltet ligeledes.... men ja pisse ærgeligt...

• #10   8. sep 2010 det fandme surt! smiley

• #11   8. sep 2010 Ja det er jo en nok en ny motor der skal til

• #12   8. sep 2010 Off-slow:

Håndtaget var sgu sort, og det var slangen også, men det var altså benzin, der var i standeren, og det stod på den!!!

Man kan undre sig over, hvorfor jeg hænger mig selv ud på denne måde, men sagen er, at vi alt for ofte i vor iver efter at dømme andres dumhed helt glemmer at INGEN aldrig dummer sig. Heldigvis er de færreste dummerter da i dette prisleje...

• #13   8. sep 2010 jeg kan ikke forstå at man ikke laver det sådan at pistolen med benzin kun passer til benzin og dissel pistol kun til dissel... og det samme til tankbil studs benzin slang kun til jord tank med benzin ... hvor svært kan det være.. og globalt... sæt igang

mvh

• #14   8. sep 2010 ja det er ikke billigt, der er meget på den model der ikke kan tåle at der ikke er nogen smører evne i benzinen, udmeldingen fra skoda dk er en pris på ca 25k for sådan en svipser smiley

• #15   8. sep 2010 Jeppe -->

Sådan er det jo sådan set også. Dieselpistolen kan ikke gå ned i hullet på en benzinbil.

Det er lidt en træls en du har lavet der, men tro mig - vi ser det stort set ugentligt på værkstedet.
    Og langt de fleste gange er det bare at tømme tanken, skifte dieselfilter og udlufte systemet igen.

• #16   8. sep 2010 Knud nu behøver det jo ikke at være så slemt

Du skal sikkert bare have en ny motor i , hvis du er lidt heldig kan det være at din bagkofanger overlever , så for 100-150000 kr er du sikkert kørende igen , Skal nok lige slå mig selv over fingeren
    PS det var aldrig sket i en Toyota smiley

• #17   8. sep 2010 Jesper J:

Det håbede jeg også, men fik dommen i formiddags - hele indsprøjtningssystemet flyder i metalspåner. Der var også nogel aldeles grimme metal/metal lyde.

Man forventer: Ny pumpe, nye dyser, nye høttryksrør, reparation af turbolader - hm - og mindst en uges liggetid.

• #18   8. sep 2010 hvis man har hænderne oppe af lommen og laver noget laver man også fejl... selvom alle ikke vil indrømme det... sku også træt af at høre om det, også lige dig knud... Det har bare ikke lige været din dag... og ja man kan undre sig over at man ikke laver et system der umuliggør denne fejl...

• #19   8. sep 2010 Per E, Hvis bagkofangeren er det eneste, der overlever, så får DU den, så kan du jo se, hvor den kan pynte på en Toyota;-)

• #20   8. sep 2010 Hej Knud.Du bør lige tjekke med din kasko forsikring om ikke de er villige til at gå ind i sagen....umiddelbart tænker man at det helt klart er for egen regning...men jeg arbejder med taksering af forsikringsskader på biler til dagligt og har altså oplevet at forsikringen dækker denne reperation...det der er det MEGET VIGTIGE er at du tanket bilen i god tro...altså du troede det var diesel du fyldte på og kører derfor fra tankstationen uvidende om at du har fyldt benzin i tanken..de forsikringsselskaber der har dækket vælger så at sige at selve tankningen (men tømning af tanken til følger) skal du selv betale, men "følgerskaderne" (pumpe, dysser, railrør m.m. samt arbejdsløn bliver dækket af kaskoen...det er da vær at prøve. Som sagt har jeg takseret lignende sager, 3 stk. fuldstændig identiske med din, hvor forsikringen har valgt at betale følgerskaderne. held & lykke.

• #21   8. sep 2010 Diesel på en benzin motor er irriterende men ret ufarlig.

Benzin på en diesel motor er noget seriøs lort!

Kender en enkelt (ahmm kvinde) der lavede det nummer på en splinter ny sponsor handicap bus = Ny motor.

• #22   8. sep 2010 Neeeej, hvordan kan det ske ?!? smiley gik den ikk særlig dårligt siden du ikkeopdagede det før ?

• #23   8. sep 2010 Det sker ca. hver 2. måned på jobbet at der er en der laver det stunt. (Vi har 60 biler de ansatte bruger)

Så det er ikke et ukendt fænomen :o)

• #24   8. sep 2010 Sgu ked af at høre det Knud.
    Der er så meget vi ikke ved, og der er en mening med de fleste ting..

• #25   8. sep 2010 øv øv og øv. det er squ en kedelig bummert. og da især på sådan et fantastisk stykke vogntøj

• #26   8. sep 2010 Martin Vang:-)

1000 tak - det var ikke lige den melding jeg fik fra forsikringsselskabet i dag, men jeg prøver da at tage ved dem igen!

• #27   8. sep 2010 køb en Skoda og vær med i lodtrækningen om en bil.......
    hehe, kunne ikke lade være...

• #28   8. sep 2010 Mirza:

De første nok 15 km mærked jeg INTET. Så kom der nogle små rysterier, som om den skiftede mellem 3 og 4 cylindre, men ikke andet. Den pljer at gør som en jetturbine - helt jævnt, så da jeg kom af motorvejen kunne jeg mærke at den accellererede idt anderledes end ellers, men den standsade og startede helt fint. Først noget senere begyndte den at lave de grimme lyde.......

• #29   8. sep 2010 Henrik:

Det er i orden - længe leve fordomme. Jeg er ellers inkarneret Aidimand, men det er slut for et par år siden:-)

Nu skal jeg bare lære at kigge på standerne på tanken.....

• #30   8. sep 2010 gu er det træls, men en tanketorsk har de fleste vist prøvet/lavet...
    undertegnet inclusiv....

• #31   8. sep 2010 okay, så kan jeg godt se hvordan man kan undgå at lægge mærke til det, det godt nok træls ;-(

• #32   8. sep 2010 hvis du læser lige så godt som du skriver i dag knud... tjja så kan jeg godt forstå du tog forkert...

: )

stave plade bruger jeg selv meget.. : )

mvh

• #33   8. sep 2010 Knud her er et godt råd og det er ganske gratis , få dig et dieselkort hvor der kun kan tankes diesel og intet andet ..

Det er der i mine biler så jeg slipper for at slå en ansat ihjel eller selv dumme mig :o)

• #34   8. sep 2010 LOL Jeppe:

Nej det her er bare en anden af de dage, hvor det ikke rigtig lykkes at skrive efter det bibelske system - søg og du ska finde.

Det er nok fordi jeg har bandet en del i dagens løb.....

• #35   8. sep 2010 Junior, sådan et har jeg, men da jeg skulle ind og hent en liter olie og en dunkk sprinklervæske ordnede jeg det hele ved kassen. Og den slår ikke alarm, sålænge det bare er brændstof, der registreres på kortet. Olie og sprinklerv kørte kontant ved siden af - så den ide holder desværre ikke.

Det er ellers derefter jeg har et dieselkort smiley

• #36   8. sep 2010 Ja jeg kan garantere dig for at man ikke kan tanke benzin på mit dieselkort ellers var der sq da basis for noget skattesvindel :o)

• #37   8. sep 2010 Jeg har tømt nok de første 50 dieselbiler for benzin, Jeg har aldrig set det store ballade endnu.. Tror det er meget forskelligt hvordan systemerne reagerer på det...

De fleste opdager det også i tide, inden de får bilen startet på tankstationen, eller den kører lidt underligt.. Men har aldrig set det store uheld endnu

Det er åbenbart meget forskelligt hvordan de reagerer på det... En Fiat kan i hvertfald godt tåle det... og det ved jeg at andre biler også kan.. Min erfaring er bare at folk ikke rigtig vil ud med hvor langt de har kørt med det.. Nu ved du jo at du har kørt nogle km med det og gerne indrømmer det.. Det er langt fra alle der gør det.

Det er klart, det er ikke noget man skal praktisere..

• #38   8. sep 2010 Bo Sloth:

Jeg har jo også arbejdet med en masse mekanik. Min erfaring er, at en benz motor, der får diesel som regel bare skal tømmes nogenlunde, og så fyldes op og køre, til den ikke oser mere - evt en stribe nye tændrør.

Derimod synes jeg altid det harværet noget lort, når en dieselmotor har KØRT et stykke med benzin - der ryger næste altd mindst en pumpe.

• #39   8. sep 2010 jeg har sku ondt af dig , og det er en ringe trøst at det kun er en materiel skade og med hensyn til skoda , var det den bil jeg ville købe hvis jeg skulle ha diesel, og den kan jo ikke gøre for at den fik benzin.

• #40   8. sep 2010 Det må jeg sige , har aldrig hørt om at der skulle kunne komme så stor en skade , af den fejltagelse , med de km

Sidder lige og fundere , over forløbet , spåner i indsprøjt , skulle gerne stoppe i filtret , så de ikke kommer ind i cyl , så hvordan Impeller i turboen er skadet ? hvis det er dem , for tror ikke på de er kommet gemmen olien

Lyder lidt vildt

AV AV AV , siger jeg bare

• #41   8. sep 2010 Så er den da blevet renset igennem smiley

• #42   8. sep 2010 Knud:

Ja, det siger man jo... Men faktum er at systemerne nok ikke er så skrøbelige som man går og siger de er... Jeg har aldrig set det i hvertfald..

Derimod har jeg skiftet nogle højtrykspumper, som pludselig er gået til uden nogen ved hvorfor... Typisk med en dyse eller to til følgeskade 2 - 3 uger senere.. Det er ikke utænkeligt at de har fået en benzintur i deres levetid, en eller anden tid inden havariet..

Min far var indtil for 2 år siden værkfører på et noget større værksted end jeg var på, og deres erfaringer er det samme... Det sker tit at folk fylder benzin på, men det er meget sjældent den store skade sker...

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #43   8. sep 2010 Et godt råd. Køb en benzin bil

• #44   8. sep 2010 Michael H:

Der holder kun stik, hvis man kvajer sig mere end en gang!!!!!

I den tid bilen har kørt for mig har den kørt lige omkring 1 kr billigere end en tilsvarende benzinbil, og den er langt billigere i afgift. Når jeg er færdig med den om to år, har den været mere end 150000 billigere i drift end en tilsvarende benzinøse. Det stut jeg lave er æder max halvdelen af overskuddet - og jeg har IKKE tænkt mig at gentage det her stunt:-)

• #45   8. sep 2010 Damn - der her keyboard er ved at være færdigt - det sidder på en laptop - Damn, Damn - denne Pc er ved at være færdig:-(

• #46   8. sep 2010

hmmm...en kr billiger . . ?

og halvdelen af dit overskud der vil være på 150.000kr
    vil det sige at dette stunt du her har lavet koster ca 75.000kr eller hvad mener du Knud...
    måske jeg bare er lidt langsom i dag.... eller... noget..

mvh

• #47   8. sep 2010 Knud: Dit keyboard?? jeg havde ellers gættet på at du sad med en flaske rødvin for at drukne dine sorger ;o)

• #48   8. sep 2010 Jeps Jeppe Jepsen:

Det er niveauet for gårsdagens bommert et sted mellem 65 og 80 kkr...

....det er sgu dyrt at se godt ud:-(

• #49   8. sep 2010 Har selv lavet det nummer for nogle år siden hvor jeg havde byttet bil med en af mine sælgere. han kørte diesel og jeg kørte benzin.

jeg nåede dog at stoppe inden det gik galt med bilen, men da jeg var på vej til lufthavnen i Hamburg og skulle nå et fly kostede det kr. 4500,- til en udlejningsbil. Billigt sluppet trods alt.

Problemet med benzin på en dieselbil er at dieselolien indeholder en lille del smøremiddel der smører pumpe og dyser og når man så hælder benzin på får disse ingen smøring med deraf følgende rivninger.

• #50   8. sep 2010 Rødvin??????

Robert dog - det ku aldrig falde mig ind - jeg hader jo det stads;-)

• #51   8. sep 2010 DAM......

Knud det er sgu mega mange penge.. øv

mvh

• #52   8. sep 2010 Gert

Ja men hvordan kommer turboen ind i billedet , så skal der havde været noget igemmen cyl ?

• #53   8. sep 2010 Ka' du have ret i Per - lyder ikke voldsomt sandsynligt, men min opfattelsesevne har muligvis været præget af eleveret temperatue på visse kropsvæsker.

• #54   8. sep 2010 Knud

På vores Dragbikes , er der indbygget en log , som logger feks 6 forskellige ting ca 1000 gange i sek , og når noget går galt , , ja nogen gange godt kan man se hvad og hvor og ikke mindst hvorfor det gik som som det nu gjorde !
    Og på den måde kan man følge følgeskader rundt i motoren

PS tabte lige et løbet her i weekenden på Mosten med 2/1000 del sek , og nej jeg gider ikke se hvorfor !

• #55   8. sep 2010 Knud her er lidt at få smilet frem med igen smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=A1XV1c9EUFo

• #56   9. sep 2010 Kund. Du skulle skaffe dig en af de her EL Biler. Der er vist ingen tankdæksel..... Ej.. Gas. Surt show

• #57   9. sep 2010 Jeg lavede nummeret sidste år i min Yaris. Jeg stod med det sorte håndtag i tanken og undrede mig over hvorfor der stod 98 Oktan på når nu det var diesel....? ..... F@CK! Det var så blyholdig benzin jeg var ved at mokke på. Åndssvage bonderøve fra Græsted! Hvem f*nden udbyder stadig blyholdig benzin?
    Nå, der var kun kommet fem liter på, så jeg fyldte den op med diesel og en sjat 2-takt smørreolie og trillede hjem (~65km) uden problemer. Jeg kiggede lidt på nettet, og turde ikke tage chancen, så jeg måtte bløde 1800kr hos Toyota for en tømning (høhø), udluftning og nyt brændstoffilter. Pis!

(og 100kr på at de har fyldt det på en af deres egne dieselbiler!)

• #59   9. sep 2010 Bombe

Bare det var så vel. Jeg har været på værkstedet i dag ytil morgen, og kigge i pumpen. Den er en sttor samling jernfilspåner - sorry!

Jeg må også sige, at det var - til sidst under den korte køretur nogle MEGET usunde metal mod metal lyde, der kom fra den maskine.

• #60   9. sep 2010 Bombe: Nu køber man vel ikke bil efter hvor lidt de går i stykker når man påfylder forkert brændstof?

Så skal man da have en t-80 multifuel kampvogn, den er komplet ligeglad med hvad hulen du hælder på tanken, den kører på det hele :oD

• #61   9. sep 2010 knud knud sug dieslen ud!
    Er da en træls upser at lave smiley

• #62   9. sep 2010 Bombe, nu er fransk mekanik ikke lavet så godt, så spillerummene har nok ikke været så nøjagtige som på Skodaen. Så derfor har den kunne holde til det smiley

• #63   9. sep 2010 OK- det er så første gang nogensinde, jeg har ønsket, at jeg kørte Citroen.......

• #64   9. sep 2010 Ja aldrig fransk, min svigerfar er selvstændig mekaniker og de originale værktøjer til de franske biler består bla af lange brækstænger og store hamre bare det alene gør at jeg aldrig køber sådan noget

• #65   9. sep 2010 tror måske bombe alligevel har fat i noget:
    Har noget famile hvor konen fyldte tanken op med Benz på en C4 HDI - og kørte til den lyste med nogle lamper.
    Så fik hun den startet igen (flot...) g kørte et par km til den gik ud ...

EN tur på værksted - tømt og nye filtre - og den triller fint endnu!
    (det er et par år siden)

Måske HDI-motoren bare er konstrueret lidt anderledes?

• #66   9. sep 2010 Rene B:

Det sker - sjældne gange - at jeg udtrykker mig ironisk.... som i dette tilfælde.

Nu har jeg personlig aldrig smagt LORT, men hvis du virkelig seriøst mener, at det smager som rødvin, så skulle man måske overveje.....

• #67   9. sep 2010 Og så lige før at du skal op til fornyelse af kørekort smiley

• #68   9. sep 2010 C-4: Det varer lidt endnu - utroligt hvad man kan med et par af de flasker Rene omtaler, når de anbringes rigtigt:-)

• #69   9. sep 2010 Men for lige at fatte det, da jeg ikke selv har kørt bil.
    Du tankede , men kiggede kun på farven af håndtaget fordi det plejer at være sort ved diesel ?

• #70   9. sep 2010 Farve på håndtag og på slange - jeg har åbenbart ikke kigget på standeren, beløbet noterede jeg mig ikke ved, idet jeg også købte både motorolie og sprinklervæske, egentlig skulle skifte en pære og havde travlt ad helvede til.......Moralen er jo: Skynd Dig Laangsomt....

• #71   9. sep 2010 ...og nu har jeg diskuteret den halve dag med forsikringsselskabet. Havde jeg ikke kørt til bilen var skadet, ville de have dækket omkostninger til tømning og rensning, men man kan angiveligt ikke køre i en dieselbil på benzin uden at mærke det - og det er jo sådan set rigtigt...Øv

• #72   9. sep 2010 .....hvilket i følge Bombe jo bare understreger, at en Citroen ikke er en bil....

• #73   9. sep 2010 Var nu glad for min første bil en Citroen BX disel hakker, motoren havde rundet de 600.000km og kørte helt fint, også var den som et flyvende tæppe at køre i :D, men den havde efterhånden så mange pletter på metal delene at det ikke kunne svare sig at fikse den op smiley

• #74   9. sep 2010 Lars H:

Mange tak for dit gode forslag og ikke mindst den gode vilje:-)

Det er prøvet at tømme, rense og starte op på frisk diesel - det var det allerførste man forsøgte. Den gik ikke. Dyret kørte, men lød nogelunde som en sparebøsse i stormvejr.

Jeg har som sagt selv været nede og se på herlighederne, og den er seriøst revet i spåner i faktisk helet brændstofsystemet på indgangssiden - jeg ville ønske, at det ikke var tilfældet.....

• #75   9. sep 2010 Helt ærlig knud vil du virkelig ofre 75klik på det stunt..?

find en brugt motor hos en hugger (kan koste MAX 20k) og få den lokale mekaniker til at skifte den for 10k..

og de her priser er højt sat!

• #76   9. sep 2010 tvivler på du finder den motor til 10 tusind

• #77   9. sep 2010 Der var en til 12K på bilgalleri med under 20.000 km på klokken var selv lige ved at købe den bare for at have en reserve :o)

• #78   9. sep 2010 tja så kan det nok godt lade sig gøre

Kunne du ikke have forstærket skvatsuki motoren SV Diesel, eller bytte med Knud

• #79   9. sep 2010 Skal ikke have noget skoda dele og heller ikke mere diesel :o)
    det er sq nok med en sløv diesel madkasse ...

• #80   9. sep 2010 Jeg skrev heller ikk 10k, men 20 for notor og 10 for skift.. Og det er som sagt højt sat..

Mener jeg

• #81   9. sep 2010 Mirza OK sry min fejl

Skoda / Suzuski - begge starter med S

• #82   9. sep 2010 Ærlig talt venner.

Tror I selv på at I overhovedet kan finde en 2 l CDI 170 HK diesel hos en hugger????

Og selv om I kan, tror i så overhovedet at man får lovt til det af et leasingselskab, der forlanger at bilen repareres at nærmere specificerede autoriserede værksteder???

Og endelig - tror I at et autoriseret værksted overhovedet vil røre en huggermotor, når de skal opfylde volumentargets hos deres leverandører?????

Kreativiteten kender ingen grænser, men det gør realiteterne:-)

• #83   9. sep 2010 Var ikk klar over at den er leaset, kan du så ikk købe bilen, skifte motoren (der findes også tyske huggere) og sælge den igen..

Kan bare ikk forholde mig til at du skal punge 80k ud!

• #84   9. sep 2010 Mirza:

man kan ikke købe en leaset bil før kontraktens udløb, og er det operationel leasing, kan man ikke en gang det:-)

• #85   9. sep 2010 Det er jo heller ikke mig personligt, der skal punge ud, men det er den virksomhed jeg kører!

Det gåør det hele lidt billigere for mig, men det er alligevel skide surt. Det eneste jeg i dag er glad for, er at det var mig selv, der gjorde det og ikke en medarbejder,

• #86   9. sep 2010 Det er vel kun momsen der er billigere? men det hjælper da lidt på det når vi snakker så stort beløb..

Men du tager det sgu pænt, imponerende smiley men man skal jo ikk græde over spildt mælk, er det ikk det de siger..

Jeg havde nu grædt alligevel..

• #87   9. sep 2010 Pssssttttt Knud

lad det gå ud over dræbersneglene, så tager det 2 dage og der er ikke en af de sataner tilbage i Ølstykke

men kan godt følge det er bare p...... irreterende og møg surt

• #88   9. sep 2010 Mirza:

Jeg HAR grædt mine tårer, Jeg har en kvadratmeter gammelt gulvtæppe, som jeg har tygget igennem, jeg har skudt naboens kat, jeg har banket postbuddet, nu handler det bare om at komme videre.

Der findes ting, man bare må acceptere, og når det kommer til stykket, så er det kun penge - ingen kom til skade.....

Så kan man jo vælge, hvad man vil lade ødelægge sit liv, og hvad man ikke vil. Jeg skriver mest dette, fordi vi alle herinde har så travlt med, hvor store idioter andre er på en overordentlig fordømmende måde. Det jeg gjorde her er noget af det dummeste, jeg overhovedet kan tænke på. Hvis vi alle husker vore egne dummerter, bliver vi måske bare en smule mere tolerante overfor andre.

Sker det i bare en lille udstrækning, bliver denne verden hurtigt et bedre sted:-)

• #89   9. sep 2010 Knud

Hjælper det lidt at jeg har brugt 4 motorer + en masse andre stumper på et år på min sport , den sidste blev skadet for 45000 kr , jeg skal så selv lave det hele når tingene er speciel lavet , og ved aldrig om den springer i luften næste gang jeg kører et løb

• #90   9. sep 2010 Det var sgu en god ide Moselig;-)

• #91   9. sep 2010 Per E:

Det hjælper mig jo næppe, at du er hærværksmand. Jeg er helt klar over at du og din slags bruger timer og formuer på ar bygge motorer, som I så starter og fyrer af uden så meget som at varme dem op. Det eneste I virkelig ønsker ar at de holder de få sekunder det tager at brænde 400 af. Hvis de ligger i rygende ruiner efter et heat ved I jo, at I umuligt kunne hente så meget son en kvart pony mere ud af dem....

HeHe...jeg kunne have en smule ondt af mig, men af dig?????

• #92   9. sep 2010 Tabte lige et løb på Mosten med 2/1000 del sek , hvis jeg nu havde skruet bare en lille lílle bette smule op så ................

Ja jeg lever med det , og kender risici , men selv i disse krisetider , har feks Yamaha (Bille MC) og Triumph (Vagn Jensen) og FV Motor sku hjulpet med div

• #93   9. sep 2010 2/1000 af et sekund - du har jo nævnt det før. Forestil dig, at du bare havde taget dig tid til at tisse ordentlig af inden det løb.........

• #94   9. sep 2010 Haha ja det var det strint på bukserne

Nå held og løkke med dit projekt , det va jo egenligt det tråden handlede om smiley

• #95   10. sep 2010 Nååå det er firmaets bil så er det sq da lige meget med de 80K...

Næsten :o)

• #96   10. sep 2010 Nej Junior - netop derfor er det slet ikke ligemeget!!!!!!

• #97   10. sep 2010 Vil nu hellere af med 80 klik på firma kontoen hvor momsen kommer tilbage og skattefar betaler en pæn del af resten , end jeg vil have rykket 80 fra privat kontoen hvor man allerede har betalt 70% i skat

• #98   11. sep 2010 Junior:

Rent talmæssigt - i det isolerede tilfælde er det rigtig, men tager chefen det ikke alvorligt, så underminerer han en hver ansvarlighed hos de ansatte.

De gør nemlig ikke bare hvad han siger - de har en satans tendens til at gøre som han GØR!!!!

Derfor er der mange flere perspektiver i sådan en bommert end bare de rå grunker:-)

• #99   11. sep 2010 knud : så du mener simpelthen at de ansatte i firmaet ville begynde at hælde benzin på dieselbilerene , printerblæk i kaffemaskinen , osv , hvis du ikke højlydt og tydeligt viser din anger over for din bommert ? og ærgelse over det var firmabilen og ikke privatvognen der stod for skud.
    undrer mig faktisk lidt , da du lyder som om du har været på lederkursus i japan , eller et østland før murens fald smiley
    hovedparten af de danske lønmodtagere er da vist kommet et godt stk videre !
    (skulle du være i tvivl er dette skrevet med et glimt i øjet , Men som en klog mand engang sagde : " den kun tager sjov for sjov og alvor for ....osv

• #100   11. sep 2010 Må der små grines nu smiley

Nu bliver vi sku også hjemme psykologer

Hvad med at vi forlanger et nyt Psykolog galleri , hvor vi så kan oploade nogle tegninger som så skal bedømmes og ....................... nu går jeg i selvsving

• #101   11. sep 2010 Knud: selvfølgelig skal man tage fejl alvorligt, men den du lavede der, og at det lige netop er DIG som ellers har rigtig godt styr på benzin, olie osv, gør at man kun kan trække på skuldrene og komme videre..

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om at det skaber præcedens blandt de ansatte, tværtimod, er de nu nok meget mere opmærksomme på hvad de hælder i bilerne, så de ikke laver "en Knud" ;o)

• #102   11. sep 2010 Per E

Du ville jo være en sand lækkerbisken for en psykolog ;o)

• #103   11. sep 2010 Hør:-)

I skal sgu ikke misforstå - jeg er ikke bange for at benzin på dieselbiler skal danne præcedens. Derimod skal man både som leder og som person stå ved sine fejl og konsekvenserne af dem, hvi man vil forlange generel ansvarlighed.

Og Michael B:

Bare kig i dette galleri, ja bare i denne tråd, efter ansvarsforflygtigelse:
    det en andres skyld, min bagsædepassager var fuld, nå - er det en firmabil........

Vi er netop ikke en skid ude over det stadium, og det kommer vi formentlig ikke foreløbig....

• #104   11. sep 2010 peugoet er billige. cheffens kone fylde tankem med benz på dere helt nye 206+ kostede 3500 for alt...

• #105   11. sep 2010 Troede egentlig der skulle lidt mønter i rillerne bagpå - så er skoda kørende igen

http://www.youtube.com/watch?v=JW99JWh-dnE&feature=related

• #106   15. okt 2010 Har en studerende, der har en turbodieselbil. Han lånte den ud til nogle venner, der hældte benzin på den, og bare forsøgte at holde liv i den, da den stoppede af sig selv et stykke tid efter. Snakkede med ham i dag, og måtte forklare ham, at motoren nok var færdig. Helt færdig, han så ikke så glad ud..

Kommentér på:
Den sidste idiot er ikke født endnu ..

Annonce