589 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ny alliance"
Ny Alliance..
Når det nu er sådan en trist tid med kulde og regn og det hele er møg kedeligt. Så er det da godt at vi har Ny Alliance. Det er ikke meget tilbage af det der ellers så ud til at være en genial idé...
Når det nu er sådan en trist tid med kulde og regn og det hele er møg kedeligt. Så er det da godt at vi har Ny Alliance. Det er ikke meget tilbage af det der ellers så ud til at være en genial idé...
Skrevet af: O ! - 5. feb 2008
Kindpuder presser i ny hjelm
Hey Motorcykelgalleri. Har lige købt mig en ny hjelm, en Icon Alliance, i størrelse M. Den presser lige lidt meget henover kinderne, den skubber kinderne lidt op. Prøvede en kammerats hjelm mag...
Hey Motorcykelgalleri. Har lige købt mig en ny hjelm, en Icon Alliance, i størrelse M. Den presser lige lidt meget henover kinderne, den skubber kinderne lidt op. Prøvede en kammerats hjelm mag...
Skrevet af: Rebel - 19. maj 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 750 kr.
- Ophængning af 3 lamper 600 kr.
- Rengøring 450 kr.
- Elektriker 1.500 kr.
- Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
De havde fat i noget af det rigtige i starten og jeg var da også indstillet på at de skulle have min stemme, men så kom Naser Khader til debataften i tv og så,,,,,,,,,,,
ny alliance