{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

O !
O !
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 117

Ny Alliance.. {{forumTopicSubject}}

Når det nu er sådan en trist tid med kulde og regn og det hele er møg kedeligt.

Så er det da godt at vi har Ny Alliance. Det er ikke meget tilbage af det der ellers så ud til at være en genial idé. Hvor er det at det er gået galt for dem, de sad med alle de bedste kort på hånden for et ½ år siden??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Alliance..
  • #2   5. feb 2008 He ja det er da noget af en farce det der. Hvad mon det ender med.

• #3   5. feb 2008 Meget kan man sige om Naza'ren..
    Meen... Det skal man ikke.. LoL
    (Han ved endnu ikke selv hvilket "ben" han skal stå på)..

/Rass

• #4   5. feb 2008 tjaa...-Khader er bare ikke dygtig nok du...-sympatisk men ingen partileder...

• #5   5. feb 2008 Ja de er lige som resten af de danske partier; fulde af L**T. Ufatteligt at der er folk der gider at spilde deres stemme på et så vagt parti program.

• #6   5. feb 2008 Havde de meldt KLART ud hvem de pegede på som statsminister noget før .. så havde de også fået klart flere stemmer på valgdagen ..

og ja .. de er bare så utydelige i deres udmeldinger at de ikke er troværdige .. what so ever.

• #7   5. feb 2008 Det var da varm luft fra dag 1.

De havde ingen strategi - andet end at være modspil til DF. Det siger jo intet om hvad de vil stå for.

Under valgkampen kvajer de sig med skiftende udmeldinger. Ingen andre partier tager dem til sidst seriøst.

Nu forsøger Khader at holde masken og tro på at det nok skal gå.

Har respekt for Khader - synes han er en sympatisk fyr, men partileder for andre kendisser duer han ikke til.

Khader skulle have skabt sit helt eget parti. Helt uden alle de andre som hoppede med på vognen.

• #8   5. feb 2008 Prøv at tænke på hvad det koster samfundet at alle de folkevalgte kører valgkampagne hele tiden, stemmer ud fra den strategiske betydning af div. forslag, istedet for at stemme for hvad der kommer landet til gode på længere sigt....

"Vi må lægge en politisk strategi der kan få os til magten"
    Hvad fanden er nu det for en holdning.... Man har vel en politisk holdning til de forskellige indkomne forslag, eller har man, hvis ikke lige vælgerskaren tipper i den rigtige retning ?????

Tror snart jeg brækker mig af den variable moral der udspringer alle steder fra, lige så snart der ikke er medvind.!!!!!!!!!!!!!

• #9   5. feb 2008 c1, et parti med kun et medlem har vel heller ingen stor fremtid smiley

• #10   5. feb 2008 Tjaa, - Khaderstrofe havde gode kort på hånden for et ½ år siden ,- men meget svag ledelse og en zig zag kurs mere slingrende end stellet på en z-model fra 70,erne.. Det skulle ende sådan..

• #11   5. feb 2008 Det var heller ikke det jeg mente og jeg er enig med dig.

Men Nasser's ide med at gå sammen med andre politkkere fra højre og venstre føltes da dødsdømt fra dag 1 af de fleste.
    Det byggede jo ikke på en mands mission eller strategi, men udfra kendis princippet om at sluge stemmer.
    Heldigvis bygger politik jo ikke på sympati og kendisser alene. Som valget jo også viste.

• #12   5. feb 2008 Ok c1, så er jeg med på hvad du mener og det har du nok også ret i.

• #13   5. feb 2008 Kim b. A.
    Jeg vil nok vare min mund lidt med den slags udsagn. Det vidner om meget ringe indblik i historien. Hvem tror du skaffede skolegang til alle - et socialsystem, der kan hjælpe folk, som har behov - forbedrede forhold på arbejdsmarkedet - blot for at nævne noget.
    Det er jo nok ikke en højre fløj, som mener, at enhver klare sit og at du kun har ret til du kan betale for.

• #14   5. feb 2008 Men Ole,

Kim har ret i, at de sidste kommer ikke i job ved at vi får et skifte til rødt....

• #15   5. feb 2008 Henter popcorn.

Jeg lover at stemme på det parti, som en bruger lykkes at overbevise alle de andre om er vejen frem.

• #16   5. feb 2008 Jeg gir pils..

• #17   5. feb 2008 Ok - jeg skyder konkurrencen i gang med at hævde:

Kristendemokraterne - fordi jeg ikke kan se de har en traffik-politik. Ergo regner jeg stærkt med at kunne køre som jeg vil.

Kommentér på:
Ny Alliance..

Annonce