{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Et bank - rente spørgsmål.... {{forumTopicSubject}}

Da dette som bekendt er et forum der huser eksperter af enhver art, tænker jeg at belemre med endnu et off topic emne.

sagen er den, at vi har et ELENDIGT andelsboliglån vi gerne vil have en anden bank til at overtage - vi har fået et tilbud fra Jyske bank på 6.76 % åop + de vil samle vores "klat" gæld til en rente lydende på 9%

da jeg ved andre har kunne tage forbrugslån til 6% i rente i selv samme bank tænker jeg at man må kunne forhandle - har andre prøvet at omlægge andelsboliglån - hvilken bank og hvilken rente fik i ?

Andre der ved noget - øs bare ud af jeres viden :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et bank - rente spørgsmål....
  • #1   9. feb 2011
    Gå til flere banker, og vend tingene på hovedet.

Giv DEM et tilbud på hvad du vil betale, - så kan de forholde sig til det.

• #2   9. feb 2011 Jeg har været i 3 banker indtil videre, de danser alle omkring den samme rente - prøver at skrue bissen på men vil meget gerne høre fra andre der har omlagt et tilsvarende lån.

• #4   9. feb 2011 Helt enig, prut om prisen som var det en brugt kværn. Det bedste bud tager du med til næste bank...... vil vædde på du kan tjene et par procent. Hvad siger mybanker.dk? Din bank er en butik du kan vælge og vrage i. Og så lige det vigtigste - En bankrådgiver - rådgiver Banken !!! - ikke dig !!! Bedste rente tæller - intet andet. Naturligvis er det åop. du skal kigge på - ikke årlig rente da gebyrene ofte er noget hampre.

• #5   9. feb 2011 Tak for svarene - jeg kigger lige mybanker igennem og tager mit tilbud videre til næste bank :o)

• #6   9. feb 2011 ellers prøv nykredit og sig du flytter hele lortet over til dem.

og du vil have friverdis konto med mere. de er ret glade for nye kunder

• #8   9. feb 2011 Rene

Tag lige dette indlæg lidt sarakastisk , men tænk alligevel over det smiley

Du skal slet ikke kikke på deres service , og hvordan de behandler dig , det kommer jo sådan set ikke sagen ved , og når så du har fundet den bank der er billigst kan du glæde dig over du måske har sparet helt op til 1 % hvor skattevæsnet betaler den halve %
    Og næste gang du skal ned og forhandle om et hurtigt overtræk eller et nyt køkken til lillemor , så kan de godt huske dig , og ved at de kan tjene helt op til 50 kr på at yde dig en hjælp !

Men idet du selv lægger sådan en ting ud til debat , ved du sikkert også hvordan tingene hænger sammen smiley

• #9   9. feb 2011 Per E (og andre) > Det gør jeg skam, og det var lige just de perspektiver der her gives jeg havde brug for at få med. Man bliver tit forblændet af et positivt møde med bank-damen (som her) når papirene så ankommer ser jeg at de renter de giver mig er tilpasset efter hvad de fik fisket ud
    af mig på mødet - ganske sjovt faktisk - nu må vi videre til næste bank på listen og prøve at se hvilke morsomheder vi kan få ud af det.

• #10   9. feb 2011 Hej tjek Nordeas hjemmeside. Jeg har Nordea Prioritet, andel til 4,85%... og det smarte er at istedet for at afdrage på lånet, så sætter jeg penge ind på en konto der giver samme rente i indlån som lånet koster. Det svarer i praksis til at jeg også har en kassekredit på 4,85%

Kommentér på:
Et bank - rente spørgsmål....

Annonce