591 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

iphone arghh iphone arghh

jeg har stadig problemer med at den dræner mit batt hurtiger end normal..
jeg har prøvet og gendanne den og så dræner den ikke mit batt. ? når jeg så henter min sikkerhedskopi så dræner den strømmen igen..?? jeg har prøvet og slette alle de programmer jeg har på min mobil som kan slettes.. og det hjælper ikke..

nu er mit spørgsmål hvordan får jeg mine kontakter med over da den jo er helt tom når jg åbner den som en ny iphone smiley som det ser ud til lige nu er det eneste jeg kan gøre, vis ikke den skal lades tre gange om dagen.....

håber der er en der kan hjælpe....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone arghh
  • #1   20. feb 2011 Du tager en sikkerhedskopi i Itunes også ligger du dine kontakter over på din telefon igen ?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   20. feb 2011 Hej Lars!
    Har svaret på dit spørgsmål i PM....
    /Hans

• #4   20. feb 2011 fandt fejlen det var min arb exchenge server der mangled en kode og den har den jo så arbejdet på overtryk med at finde så den kunne opdatere min mail og kalender.. så nu er det rettet, siger mange tak til alle der gav ders viden til hjælp smiley hilsen en happy Iphone bruger igen smiley

• #5   20. feb 2011 Lars H: Der har været noget fremme om netop dit problem, hvor den dræner batteriet hurtigt. En mulig årsag er at chippen på dit simkort rammer kanten af den bakke det ligger i. Løsningen på dette er at sætte et lille stykke tape på enten kanten af bakken eller lige ind over den del af chippen der rør bakken. På denne måde "afbrydes" forbindelsen, og batteriet skulle holde væsentlig længere.

Kommentér på:
iphone arghh

Annonce