4.884 visninger
|
Oprettet:
Problem med bilen passat 1.6 3b {{forumTopicSubject}}
Hej min kæreste passat 1.6 3b årgang 97. Har fået det problem at den til tider sætter ud omdrejningerne falder og så kommer de igen. Så bilen hopper når hun køre. Det er også sket at den er gået ud i et lyskryds. Det meget forskelligt hvornår den gør det. Det kan være efter 20km det kan også være et par få km. Og så kan den lige pludselig køre ordenligt igen. Jeg har tjekket op på diverse slanger i motorummet osv. Nogle der har en ide til hvad det kan være??
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.765
He-he-
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Typiske problemer på den er tændingsforstærkeren (sidder i tændspolen) og Toppunktføleren.
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 812
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Fedt
dec 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 146
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
maj 2008
Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 92
Har du fået lavet en fejludskrift?
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 587
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 116 Svar: 437
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
Undskyld.
Problem med bilen passat 1.6 3b