{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solen skinner.... I Island
  • #2   21. jul 2011 Jeg er for tiden lidt længe om at svare da jeg ikke har internet adgang hver dag.
    Harpa er et fiasko forstået på den måde at det blev påbegyndt før krisen og Islændinge havde i virkeligheden ikke penge for at bygge huset færdigt da krisem ramte, men det ser flot ud, ingen tvivl derom.
    Olafur Eliasson's Regnbue på toppen af Aros er mega flot og givet muligheder for mange forskellige vinkler hvis man er for fotografering.

• #5   22. jul 2011 Harpa er bleven bygget færdig, sådan da. Der mangler stadigvæk nogle finesser og de besluttede sig for at lade være med at bygge P-hus som planlagt, men selve bygningen er meget flot.
    Bygningsprocessen blevet stoppet i 2008 men de besluttede sig for at fortsætte med byggeprocessen da det ville koste endnu mere at lade hele molevitten stå åben for vind og regn.

• #7   18. jan 2017 Har du en blog, dagbog eller lignende med erfaringer, tips, gode ideer m.m. fra din tur på Island??

• #8   19. jan 2017 Det har jeg ikke, men jeg kan godt skrive et forslag til dig og sende på e-mail.

Send din e-mail adresse som PB og jeg vender tilbage. Det kunne også være godt at vide hvilken mc du har tænkt dig at bruge hvis du beslutter dig for at rejse herop, hvor mange er der i gruppen, hvilken slags overnatninger er påkrævet; telt eller hotel, hvor lang tid skal I være her osv.

Mvh. Steinmar

• #9   19. jan 2017 Ser fantastiskt ud.. smiley
    Skal det forstås sådan, at du bor 3. Mdr. På island..?
    Eller at du vitterlig vil være 3. Mdr. Om at køre øen rundt..? smiley cool..!

Men - Også fedt kørevejr herhjemme.. smiley igen i dag 8 grader, høj sol og fine veje..
    En ren f'nøjl'se smiley
    smiley

Kommentér på:
Solen skinner.... I Island

Annonce