990 visninger
|
Oprettet:
stjålet {{forumTopicSubject}}
hvis der er nogen der ser min off-roader så ring tak (21532051) den blev stjålet mandag 14/11 i aars
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.602
Den efterlysning må kunne gøres bare en bette smule bedre
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Allan(Kolding) R siger ,
det er en god ide at have de stjålne motorcykler samlet et sted herinde, så man lige kan kikke hvis man mener man har set en mc der muligvis var stjålet,
http://www.motorcykelgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=842
mvh
ps
forbandet lorte tyve....
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 538
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 412
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
Håber sgu i finder den !
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 14
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
Ufatteligt at folk ikke kan holde fingrene for dem selv, håber du finder offroaderen, og idioten der nakkede den...
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 412
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 14
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 14
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
og
du er blevet medlem... på denne side-gruppe
http://www.motorcykelgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=842
obs obs..
alle andre der har løst til at være med i gruppen
ansøg medlemskab evt via pm til mig, eller på siden-gruppen
mvh
stjålet