Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IF Forsikring
  • #1   3. jan 2012 Jeg har min Suzuki forsikret hos dem... Ingen problemer... Men jeg har heller ikke haft behov for min forsikring....

Til gengæld har jeg haft en kamp med dem uden lige da jeg skulle tegne min første bilforsikring... Men det skyldes nok mere en elendig assurandør end et generelt dårligt selskab?

Fik tilbudt en bilforsikring til 3.000 kr. (ansvar). Første bil, 25 år gammel.
    Krævede blot at jeg samlede mine forsikringer hos dem. Det ville betyde at indbo og ulykke ville sige 1.200 kr. i alt om året, men ok - 3.000 kr. som ny billist, det var da billigt! (Til sammenligning skulle de gamle betale 2.900 for den, hvis den skulle i deres navn)

Det hele bliver underskrevet mv., og da jeg så har købt min første bil, kommer der en sms fra min assurandør. Han vil gerne lige have policenummeret på min tidl. bilforsikring... HALLO?
    Jeg har ALDRIG påstået at jeg har haft bil før. Jeg har på daværende tidspunkt haft min mc forsikret hos dem i 1½ år, men det er det... Og han vidste det udmærket godt! Muligvis at han har regnet med at mc'en kunne give lidt points - jeg ved det ikke, og jeg er sådan set også ligeglad.

Men den fantastiske pris på 3.000 kr. steg ligepludselig til 7.200 kr., og jeg brugte vel 1-1½ måned på at blive flyttet over i et lidt mere anerkendt selskab, hvor jeg kunne slippe med 5.500 kr. (inkl. delkasko, så den er dækket mod tyveri, hærværk osv).

• #2   3. jan 2012 Havde også min Suzuki forsikret ved dem med kasko, og da ulykken var ude gik der højst 2 uger til den var blevet forsikret så kun ros fra min side..

• #3   3. jan 2012 Eneste jeg har at sætte på dem negativt er at de ikke vil dække køre tekniske kurser i udlandet medmindre du kører BMW da de har en special aftale med dem.

Jeg var dog dækket til mestersvinger i 2011 i Sverige da de slet ikke har styr på det og man derfor godt kan være heldig at få besked på at man er dækket selvom de egentlig ikke gør. De er selvfølgelig nødt til at holde det de siger hvis de har oplyst det til kunden selvom det er forkert.

Stadig mit håb at det bliver besluttet at de dækker for alle, kunne være man skulle sende dem en mail igen og minde dem om at de burde kigge på det inden sæsonen starter igen.

• #4   3. jan 2012 Jeg har alle forsikringer hos IF - dvs. 3 biler, 2 med kasko og en med ansvar + MC med kasko, ulykke for 4 personer, 2 hunde, hus forsikring + indbo + ekstra tandskade forsikring på den mindste af drengene...

Jeg har lige medtaget nye policer for 2012 - og har erfaret at alle forsikringer er steget med ca 25-28%, uden nogen fornuftig forklaring.

Det syntes jeg ikke er iorden - lad mig sige med det samme, at jeg ikke har haft brug for en eneste af mine forsikringer hos IF overhoved, så det er ikke fordi at jeg er dem en "dyr" kunde - så hvis de ikke kommer med en forklaring på den brutale prisstigning, begynder jeg at kikke mig om efter et nyt forsikringsselskab.

Mvh. Henrik.

• #5   3. jan 2012 Vil da lige tilføje at jeg kun har kasko forsikring på MC hos dem nu, flyttede mine andre forsikringer i oktober da der var udsigt til sindssyge stigninger, min indbo forsikring steg med 75% selvom jeg aldrig har haft skade hos dem så nu har jeg de andre forsikringer hos Topdanmark til en lidt lavere pris end det kostede hos IF oprindeligt, kasko forsikringen bliver flyttet når jeg får lidt mere anciennitet så det kan betale sig.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #6   3. jan 2012 Jeg har tidligere erfaring med IF - de er SUPER sløve til at udbetale, og de sniger jævnligt prisstigninger ind uden at informere om det.

• #7   3. jan 2012 biker mice: prøv IDL forsikring har selv alle mine der og det virker som om det er ok men har dog ikke haft brug for dem pt. men du skal være over 30 år ...ikke et problem siden du er "80" :O)
    mvh
    Jan

• #8   3. jan 2012 Hmm, så kan det være jeg takker pænt nej tak, har kun haft gode opbleverlser med tjenestemændenes, indbrud og og konens skader på bilerne ;-/

• #10   3. jan 2012 Sajmon...

IF er SUPER - de sniger som en ninja........ ;o)
    Men hverken du eller jeg vil tages i røven, selv om de sniger en diskret
    præmie forøgelse ind på 25-30% - når man har alt forsikring samlet hos dem.

Kan en samlet fælles front måske gøre en forskel??

Jeg har før haft gode erfaringer med AROS - skiftede kun til IF pga. jeg kunne betale pr. md. istedet for på 3 mdr.

Måske der var en mulighed..?

Henrik.

Kommentér på:
IF Forsikring

Annonce