Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IF forsikring
  • #1   15. apr 2012 Har begge biler hos if, ingen problemer, men har så heller ikke haft brug for dem endnu..

• #2   15. apr 2012 Jeg har haft Ulykke + indbo ved IF, er KUN skiftet fordi de ville have 10k for en ansvars forsikring til min mc, så er flyttet over til GF.

Har aldrig haft problemer med IF, og de har altid været utrolig venlige at snakke med - det kan kun anbefales at tage et kig på hvad de har at tilbyde dig =)

• #3   15. apr 2012 Hej.

Godt eller skidt, det ved man først når man skal bruge dem, for mit vedkommende var de for dyre, både på mc og bil, jeg fik et super tilbud fra gf på alle mine forsikringer, sparer 6000 om året !!

• #4   15. apr 2012 Havde IF før - haft 1 skade der tog 1 år at afslutte og synes ikke lige at de bakkede mig op ift modparten, så jeg måtte af med selvrisiko kr. 8000. Har nu skiftet alle mine forsikringer til Codan og alene på mc sparet kr. 3000 om året + selvrisiko er kr 3000 - så nu må jeg se, hvis der opstår skade.......

• #5   15. apr 2012 Havde min Suzuki forsikret ved dem på kasko, da de har billige priser til suzuki ejere på deres MC, væltede så og inden for 14 dage havde jeg pengene på kontoen fra forsikring, så har intet negativt at sige om den behandling jeg fik..

• #6   15. apr 2012 Tak for svar.
    Lyder da umiddelbart som om det skal prøves.
    Nu må vi se hvad de kan tilbyde

• #7   15. apr 2012 havde dem i 11 år havde indbrud i bilen samt brugt min rejse forsikring 2 gange inden for 2 år da vi skulle have ny bil ringende jeg til dem fik en pris på den nye bil da der var vente tid på bilen og vi langt om længe fik den ville jeg ligeringe og sige vi havde fået den da de så sagde min forsikring er spærret for de næste 2 år pga for mange skader undrede mig og det endte med vi stiftede til fdm forsikring de er også billigere if ansvar kawa zx 10 1988 9000,00 fdm 1579,00 så det er op til dig

• #8   15. apr 2012 Ja IF er kun billige hvis det er suzuki smiley

• #9   15. apr 2012 De ville over hele hovedet ikke kaskoforsikre min fireblade - selv om assurandøren havde siddet ved vores spisestuebord og fortalt at det var intet problem, min cbr 600 var sat tilsalg. (Var på det tidspunkt 35 og kørt uden belastende skader med både bil og mc siden mit 18. år). Flyttede samtlige forsikringer, og brokkede mig over deres assurandør.

• #10   30. apr 2012 Jeg har lige købt min første MC og skulle ringe rundt for at hente tilbud ind.

Det er en Suzuki SV 1000s, jeg er medlem af MCtouring og dermed får man 20% hos Topdanmark, jeg snakkede med en sød sælger som gav mig 2 års anciennitet på trods af jeg først skal til køreprøve D 3/5, så 2. trin + 20% fra klub + 25% på ansvar i anledning af en kampagne dette år = 24000kr for ansvar samt kasko.

IF Forsikring kom så med et rimelig billigt tilbud på denne maskine trods den store motor, jeg har hørt det er fordi de ser den som en touring maskine, ca 6500kr for ansvar samt kaso.

Sælgeren af min MC foreslog jeg kontaktede Mondux, som jeg aldrig havde hørt om før, men han kendte kun til dem gennem en bekendt så han vidste selv ikke mere om dem end som så.
    De ville forsikre min SV 1000s for 3400ish danske kroner, ansvar samt kasko med 10000 i selv risiko, og det syntes jeg simpelthen var fantasisk, sælgeren nævnte også at premiem kom længere ned med alderen som alle andre normale forsikringer normalt gør.

• #11   30. apr 2012 Har fået tilbud fra IF men de var meget dyrer end det jeg har. Så efter tilbud på 2 biler & cv stoppede vi der var de allerede en del dyrer.

Kommentér på:
IF forsikring

Annonce