{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har stemt på ham?
  • #1   3. jan 2012 hvad kan du forlange......... manden er jo lige vågnet op..

han har ligesom alle de andre klovne derinde, ikke fattet en skid..

mvh

http://jp.dk/jptv/nyheder/indland/article2638129.ece

ps ..ps
    lad ham nu sove i fred.. han får jo kun ca 600.000kr samt en mega god pension, samt han kangå på den som 59-61 årig

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #2   3. jan 2012 Jamen Jens E dog... måske du skulle lave et supplement til J.B.Olsens plan og indskyde hvad der så skal til - eller eventuelt rettes i hans plan, for at "noget" vil virke? Måske noget helt alternativt?

Eller er det bare nemmere at rejse kritik - isoleret?

Mig bekendt blev der gengivet følgende:
    "- Reducer de offentlige udgifter med 150 milliarder, afskaf efterlønnen helt, halver dagpengeperioden, hæv pensionsalderen, drop alle jeres nye afgifter og skatter, reducer den offentlige sektor med minimum 40.000 ansatte, afskaf topskatten og halver selskabsskatten. Det er konkret, det er nødvendigt og det vil virke, statsminister! Men det kræver naturligvis politisk mod og lederskab!"

Alt det som har noget med... "jeg vil have - min ret" - det fik du flot med i din kritik. Men hvad med alt det andet? Glemt eller blot ligegyldigt?

• #4   3. jan 2012 læs lige hvad der stå............LOL LOL
    de tager os sgu i røven...

Ifølge valgloven er medlemmerne forpligtede til at modtage grundvederlaget og omkostningstillægget. De kan altså ikke fravælge lønnen for deres arbejde. Det er også valgloven, der bestemmer størrelsen på vederlagene.
    ha ha ha ha ha ha ja sikke en grim pligt......

(link fjernet)

• #5   3. jan 2012 Hans: Der mangler stadig arbejdspladser til de 40.000 der bliver fyret fra det offentlige og til alle dem der skal fortsætte på arbejdsmarkedet i stedet for efterløn og pension, også selvom det offentlige kun skal betale til dem halvt så lang tid når de er blevet arbejdsløse?

eller har jeg helt misforstået hva der står? smiley

• #6   3. jan 2012 Hvis medlemmet ikke opnår genvalg, tilbydes 12-24 måneder løn afhængigt af, hvor længe det har været medlem af Folketinget. Fra og med 13. måned modregnes anden indtægt.
    Efter et års medlemskab af Folketinget er der ret til pension fra 60 års-alderen. Den højeste pension udbetales efter 20 års medlemskab af Folketinget og udgør 28.430 kr. om måneden, for pensionister under 65 år dog 31.900 kr.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   3. jan 2012 Thor J: Det er jeg da ikke uenig med dig i... slet ikke! Men at rejse kritik uden "filter" er bare så typisk dansk, at der burde indføres en lov imod det! Bare for at følge udviklingen. Fakta er jo den, at der skal reduceres i vores fælles driftsomkostninger, flyttes midler til de arbejdspladser som giver "plus-indtægter" - hvilket er det private erhvervsliv og helst hvor salg kan ske ud over grænsen, således det er plus+plus-indtægter! Indtil videre har vi kun set skat og afgiftforhøjelser, besværlige forhold for dem der reelt skal skabe din og min løn! Sørgeligt... Ikke at JBO har ret - langt fra - men der burde være nogen som TØR at gøre en forskel - og ikke blot flytte rundt på små ubetydelige håndører..... rød eller blå... gør ingen forskel!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#8   3. jan 2012 @Busa C: Wow... Så skal du da i Folketinget? smiley

• #9   3. jan 2012 he he . med den løn og pen ordning ...... ja det tror jeg...

men Hans.
    det der pisser mig af er, at de hiver og flå i fod folket,siger vi skal arbejde mere for mindre, og gå sener på pen, og alt i mens de forgylder sig selv.. det har jeg lidt svært ved..

men det er nok bare mig..

mvh

• #10   3. jan 2012 Hans: ja det er sandt det er nemt at brokke sig.. er også træt af at høre brok over dem der lige er blevet stemt demokratisk ind.. lad dem få en chance for at gøre noget, og ellers kommer der nok et valg hvor resten af DK stemmer anderledes, hvis de kvajer sig smiley

• #11   3. jan 2012 Nu er LA jo rent faktisk et af de partier der mener at FT politikeres pensionsalder skal følge folkepensionsalderen.

Desuden taler de ikke om at fyre nogen.

Kritik er super godt, men hvorfor ikke sætte sig lidt ind i tingene først og derefter give saglig kritik?

• #12   3. jan 2012 "...reducer den offentlige sektor med minimum 40.000 ansatte..." må da være at fyre nogen ansatte?

• #13   3. jan 2012 Nej, prøv igen Thor

• #14   3. jan 2012 Hvor skal de så hen da? smiley

• #15   3. jan 2012 Hint: De har heller ikke foreslået at de 40.000 skal slås ihjel smiley

Informationssøgning er en dyd.

• #16   3. jan 2012 40.000 arbejdspladser, det kunne meget passende udføres ved at tage DSB ved roden.
    Derudover ville det være passende at indføre et begreb kaldet "service", hos Told & Skat, SU osv.
    Hvis de 40.000 bliver fyret, og ikke kan få et nyt job, så er de ikke gode nok til det de gerne vil lave.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#17   3. jan 2012 @Busa C: Hvad angår FT's generelle holdning til pensionsalder, dog undtaget (vist nok) to partier, så er det jo rent til grin. Og det gælder både Venstre, Konservative, Socialdemokraterne, SF m.fl. Specielt har jeg svært ved at forstå "den sociale holdning" på den rød-til-venstre-delte side af salen? Og ikke dermed sagt at V og K er bedre.. slet ikke! Hvis man laver en ændring hvad angår pensionsalder for befolkningen, så må dette gælde for FT's medlemmer også! Jeg kan forstå at man f.eks. laver specielle ordninger ift. specielt udsatte off. erhverv (forsvar, politi og andre), men det ligner et selvmål fra FT's medlemmer, når de stemmer højere pensionsalder for alle andre end dem selv!

@Thor J: Demokratisk? Altså... det kan jo diskuteres... Sidste gang man fra S-toppen lovede guld og grønne skove - og det var Poul Nyrup - fik man også magten på tvivlsom menér... præcis som HTS fik den - tomme valgløfter! Hørte du debatten på DR2 tidl. idag? Hvis ikke, så gør dig selv den ulejlighed og gense den... Pernille RT står fandme og indrømmer, at man lavede fejlberegninger - fordi man ikke lige havde adgang til den store lommeregner! Øhhh.... okay! Og derfor må man så gerne løbe fra sine løfter op til- og under valget?

• #18   3. jan 2012 Det er ikke deres hensigt at nogen skal fyres.

Ok, tjek det her ud... jeg har opdaget en fantastisk hjemmeside. Den hedder GOOGLE http://bit.ly/x8dsoq

• #19   3. jan 2012 DF og SF vil også have normaliseret FT pensionsordningen

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#20   3. jan 2012 Kunsten må vel være at flytte de 40.000 jobs fra stat, region eller kommune og ud i det private. Altså at skabe plus-indtægt/er - og ikke en udgift. Hvis man vovede og satsede på vores private virksomheder, eventuelt indførte lempelse på beskatning og afgifter, så kunne det faktisk godt lade sig gøre. Dette kunne evt. kombineres med bindinger for virksomhederne i stil med tyskland, således man "ikke bare" kan kaste medarbejdere på porten - uden at det koster kassen! Det skal nok lave et filter på de grådige og grotesk-profit orienteret virksomhedsejere, således vi KAN flytte jobs fra en udgift til en indtægt. Desværre får vi aldrig den mulighed i dansk politik... vi skal fedte rundt med midt-søgende kompromis - og ingen får noget som helst igennem. Ville faktisk hellere opleve en rendyrket RØD BLOK politik... lad os se hvad den er og kan.. og hvis den fejler, så lad os prøve en BLÅ BLOK....

• #21   3. jan 2012 fuck b olsen, når han er ved at tabe diskussionen så bliver han nærmest agressiv

• #22   3. jan 2012 KONGE argument, så er den sag jo afgjort =)

• #23   3. jan 2012 Thor J.......jeg lærte også noget nyt nu. For jeg troede også det hed fyret, men nu har jeg lært, at det hedder " Reduceret " smiley

• #24   3. jan 2012 Man kan sige meget om hvor realistisk det er og om det er den rette løsning, men manden skal have ros for, modsat mange andre politikere, at turde stå frem med upopulære, men nødvendige og ikke mindst konkrete bud på en løsning.

Citat Joachim:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    "- Pensionsalderen har tidligere været 67 i 1970erne. Dengang levede vi kortere end i dag. Det er fuldstændig nødvendigt at komme tilbage på det niveau. Der kunne du forvente mellem fem og ti år på pension, inden du døde.

- Nu har man mindre hårdt fysisk arbejde, og vi lever betydeligt længere. Mange mennesker kan derfor forvente at leve mellem 25 og 30 år på pension. Det er slet ikke holdbart", siger Joachim B. Olsen til B.T.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enhver med fornuften i behold må kunne se at det er uholdbart ad helvedes til, at have "gamle", men ellers SUNDE og RASKE mennesker på offentlig forsørgelse i 15-20-30 år, samtidig med at man vil holde et serviceniveau, som det vi har i dag.

• #25   3. jan 2012 burde de så ikke selv, i Folke tinget, lave pen reglerne magen til dem de trækker ned over hoved på os...

mvh

• #26   3. jan 2012 Jo det burde de Busa... alt andet er Hykleri. Men Croydon spænder ben for processen og påstår at det er grundlovsstridigt, og når grundlovskortet trækkes er der ikke mange tilbage der tør røre ved sagen... kun de frådende galninge i fløjpartier som EL og LA (Odin bevare dem).

• #27   3. jan 2012 Ja Corydon skulle der stå =)

• #28   3. jan 2012 Har jbo nogensinde tjent sine egne penge?

• #29   3. jan 2012 Google det

• #30   4. jan 2012 Han får ihvertfald ikke min stemme...nogensinde.

Kommentér på:
Hvem har stemt på ham?

Annonce