4.857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bruge nano på visiret? Bruge nano på visiret?

Hej Folkens.

Kom til at snakke med en andet biker idag og snakken faldte på hjelm og visir.
Er der nogen der har prøvet at bruge nano på deres visir og i så fald, hvordan er det?
Ved godt, at det ikke er glas og der måske kan ske en uønsket reaktion, så derfor jeg spørger her i stedet for at ødelægge et visir på det. smiley

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bruge nano på visiret?
  • #1   22. feb 2012 Det jeg har prøvet giver mærkelig dug. Det gjorde det hele værre.

• #2   22. feb 2012 Jeg har prøvet at bruge det på mit visir, og efter jeg havde brugt det kunne jeg tydelig se hvordan vandet samlede sig i perler, og prallede af når det regnede. men jeg vil nu ikke ligefrem mene det er et vidundermiddel jeg ikke kan undvære smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #3   22. feb 2012 Du ødelægger ikke dit visir - vandet perler bare nemmere af.

Jeg har dog MEGET bedre erfaring med Rain-X. Det holder meget længere, og kan sagtens holde til at man tørrer visiret rent for insekter osv et par gange. Effekten af nanobehandling forsvinder stort set første gang man tørrer visiret af, er min erfaring...

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #4   22. feb 2012 Har hørt om de visir der kom til at ligne en dårlig rengjort keramisk kogeplade ved at få smurt Nano på, nok derfor de anbefaler man kun bruger det til glas og ikke plexi

• #6   23. feb 2012 Har også prøvet nano og som Sjamon skriver, tører man det af sommen med insekterne, så det synes jeg ikke er et hit..

• #7   23. feb 2012 Like a boss -
    Tror du har brugt det på den forkerte side af visiret., har ikke set noget der hjælper imod dug, eller er det bare mig?

• #8   23. feb 2012 Jeg drejer bare hovedet en smule til siden, så forsvinder vandet.. Og ellers har jeg lige købt et sæt handsker med sådan en neopren skinde på, lidt ala en vindues visker. De kan vist også købes i løssalg..

• #9   23. feb 2012 Jeg bruger ganske almindelig autovoks. Det virker fint for mig og det har man jo som regel alligevel stående...

• #11   23. feb 2012 Som kenneth siger, en kvalitets lakforsegling gør det mindst ligeså godt.
    Har engang lakforseglet alle min bils ruder, det var super lækkert at vandet perlede af altid i lang tid, så det kan helt sikker også bruges på et hjelm visir..

Kommentér på:
Bruge nano på visiret?

Annonce