Omregistrering af bil ved dødsfald
Læs om hvad du skal gøre vedrørende omregistrering af bil ved dødsfald på NEMbilhandel.dk
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omregistrering af bil ved dødsfald
  • #2   10. jun 2012 Vi er 5 søskende men jeg har købt bilen
    Ved ikke om det er mere besværlig

• #3   10. jun 2012 Ring til skat eller send dem en email

• #4   10. jun 2012 nogle folk kunne finde på at hente sådan en blanket til omreg af bil uden reg att , hvor tidligere ejer skal skrive under , skriver de bare hans navn , men det må man selvfølgelig ikke , heller ikke selvom det aldrig kan bevises . Og man slipper for en masse bøvl.

• #5   11. jun 2012 michael.b

ingen tvivl om at nogen kunne finde på der, og at det oftest går godt.

Det er bare lidt svært at forklare hvordan afdøde har skrevet under efter dødsattestens dato. Det hedde dokumentfalsk, og starter med 6 mdr. i brummen.

Skal man llave svindel skal man gøre det ordentligt, og så lykkes det næsten altid.

• #6   11. jun 2012 Yep det er ikke vær at skulle i brummen for men tak for budene
    Sad i Tlf kø i 33 min inden jeg kom igennem .. Så trode hun nok jeg kunne komme og få en ny reg attest så nu skal jeg prøve igen i morgen såden nogle fjolser det ikke ved hvordan man skal gøre ??

• #7   11. jun 2012 Hvad du gør i forbindelse med registrering, men en halt anden sag er at få styr på det her iht boopgorelsen.

Dytbilen indgår med en eller anden værdi, og denne skal medregnes i det samlede bo, som derefter skal deles Iht gældende lov - evet. testamente. Vær helt sikker på, at det her bliver gjort rigtigt. Der er intet, der kan smadre en ellers velfungerende søskendeflok som en uklar arvesag!!!!

• #8   11. jun 2012 Nej det er noget sf det nemmeste der kan ødelægge det gode sammenhold
    Men vi er så langt at vi har delt så der en bare den gamle bil som ellers skulle sælges men så lavede våres anden bil knuder så kan man jo lige så godt bruge denne som ham havde

• #9   11. jun 2012 Peter : jeg tror ikke de folk jeg nævner , er så dumme at ´de ikke også tilbagedaterer sedlen ,:)

Kommentér på:
omregistrering af bil ved dødsfald

Annonce