{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Rejse til Thailand - Hvor {{forumTopicSubject}}

Mig og konen overvejer at tage et par uger til Thailand i efteråret. Vi vil gerne både kunne komme ud og opleve lidt, men også bare dase ved poolen hvis det er det vi vil.
Vi har ikke været der før. Er der nogen dre kan anbefale nogle gode steder i Thailand, og hvilke rejsebureauer er billigst når det kommer til Thailand?

Alternative rejsemål er også velkomne. Det skal bare være et sted hvor vejret er godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rejse til Thailand - Hvor
  • #1   26. jun 2012 Har kun prøvet top tours hvor man var flere forskellige steder(øde strand-by kombi), det fungerede super fint.

• #2   26. jun 2012 Hvis rejsens formål er at slappe af. Få noget godt at æde (og en massage smiley bade. og krydre det med små ture til snorkle øer. templer, natur. måske en tur på atv eller på nakken af en elefant.

Så kan jeg anbefale Phuket. Her er prostitutionen ikke nær så synlig/udbredt som eks pattaya. og kriminaliteten er i bund. Så man føler sig tryk.

Kan anbefale en tur til "coral island" ( hvis man synes at snorkle med 10000 farvestrålende fisk lyder spændende.
    Big Buddha er et must.
    Og meget overset er "sea-shell" museet.

Der er nu så godt bygget op at man ikke kan se der har været tsunami smiley

Go tur.

• #3   26. jun 2012 (link fjernet)

Har selv rejst med overstående rejseselskab til den destination. Det var ret billigt, men samtidigt manglede der heller ikke noget. Hotellet var kanon, havde en go placering i forhold til strand og seværdigheder.

• #4   26. jun 2012 jeg er næsten lige kommet hjem.. og jeg sørgede selv for rejsen 3750. kr tur retur kbh- bangkok. med Qatar airways. og jeg var der en måned.. kan helt sikkert anbefale koh Samui.. det er "delt" op i tre kategorier.. fest området.. slap af området, og familie og børne området.. vi valgte slap af området, ( 3 knajter imellem 26 og 32 år).. og det var helt genialt..

• #5   26. jun 2012 At kun at tage til Phuket eller krabi eller en Ø er lidt spild af penge og lang rejsetid

Hårde ord JA, men der er så meget andet Thailand blot man kommer små 75km væk fra turistområderne, de nævnte steder møder du både din nabo og dine arbejdskammerater som du også møder på malorca og Gran G. osv og Thai er sku det sku ikke , synes det minder for meget om Pallis Tivoli
    Men tag en minibus eller lej en MC et anderkendt sted og kom ud og se noget, tag en overnatning i en Jungle "Nationalpark" så vil i få Thailand at se og føle på den fede måde , og nej det er ganske nemt, og vildt billig, kik lidt på mit billede galleri fra mine ture rundt og 25000 km på Mc dernede

http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse_mc/17454-thailand_rundt_paa_mc_

Ps og Max analyse passer meget godt på tingene

• #6   27. jun 2012 Per E - det ser sgu ud som om i har haft en fantastisk tur, og oplevet lidt mere end den gennemsnitlige turist.

Kommentér på:
Rejse til Thailand - Hvor

Annonce