382 visninger
|
Oprettet:
Rejse til Thailand - Hvor {{forumTopicSubject}}
Mig og konen overvejer at tage et par uger til Thailand i efteråret. Vi vil gerne både kunne komme ud og opleve lidt, men også bare dase ved poolen hvis det er det vi vil.
Vi har ikke været der før. Er der nogen dre kan anbefale nogle gode steder i Thailand, og hvilke rejsebureauer er billigst når det kommer til Thailand?
Alternative rejsemål er også velkomne. Det skal bare være et sted hvor vejret er godt.
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.276
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.014
Så kan jeg anbefale Phuket. Her er prostitutionen ikke nær så synlig/udbredt som eks pattaya. og kriminaliteten er i bund. Så man føler sig tryk.
Kan anbefale en tur til "coral island" ( hvis man synes at snorkle med 10000 farvestrålende fisk lyder spændende.
Big Buddha er et must.
Og meget overset er "sea-shell" museet.
Der er nu så godt bygget op at man ikke kan se der har været tsunami
Go tur.
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 79
Har selv rejst med overstående rejseselskab til den destination. Det var ret billigt, men samtidigt manglede der heller ikke noget. Hotellet var kanon, havde en go placering i forhold til strand og seværdigheder.
sep 2007
Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 159 Svar: 503
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.605
Hårde ord JA, men der er så meget andet Thailand blot man kommer små 75km væk fra turistområderne, de nævnte steder møder du både din nabo og dine arbejdskammerater som du også møder på malorca og Gran G. osv og Thai er sku det sku ikke , synes det minder for meget om Pallis Tivoli
Men tag en minibus eller lej en MC et anderkendt sted og kom ud og se noget, tag en overnatning i en Jungle "Nationalpark" så vil i få Thailand at se og føle på den fede måde , og nej det er ganske nemt, og vildt billig, kik lidt på mit billede galleri fra mine ture rundt og 25000 km på Mc dernede
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse_mc/17454-thailand_rundt_paa_mc_
Ps og Max analyse passer meget godt på tingene
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.732
Rejse til Thailand - Hvor